persze én elsőre mikor meglatta mmegszerettem a 636ost, mindenkinek ajanlani tudom, de ez egy olyan szuper gép amit tenyleg csak iamdni lehet. persze ésszel kell használni. evvel ugyan krosszpalyarol kirepülni nemtudsz (ezuton is jobbulast, szerencse, hogy megusztad) de nagyon lehet borulni igy is. en azt mondom hogy ez a Ninja a legtutibb, főleg szépen karbonozva:) ha lesz pénzem majd nekem is belesz 1-2 helyen
AZt mondod hogy kawa ninja legyen! idáig crossoztan, de mivel túl bevállalós vagyok, ezért kirepültem a csolnoki pályáról Ezért megváltam a géptől a törésem miatt. Most nincs gépem de ennyi vadállat gép között én is megfontolom hogy beszerzek egy ilyet. szóval a kawa ninja lenne ezek után is a javaslatod?
Csaszii
Melyik kawára gondolsz? A ZX9 idom-szettre vagy a ZX 750-re? Egyébként a 750 kész lesz ezen a héten a másik pedig max 3 hét, mert ugy oda két garnitúra kell!!!
Egyébként köszi az érdeklődést !
Szeva! Képem nincs róla. Kissé gagyi a fényképezőm a mostani időjáráshoz. Majd ha napos idő lesz lefotózom. Amúgy ha fentvan az idom nem látszik ez a bigyesz. Én is hőálló pasztával ragasztottam fel. Ha lehet 1 javaslatom a deknivédőbe rakjál vaslemezt. Pályán gyorsan kopik a karbon is. Amúgy nemszeretném elvenni a kenyered! Én másnak nemcsinálok semmi ilyesmit.
Hi Tommyboy!
Eredetileg az volt a javaslatom, hogy a csavarokat már ne takarja a deknivédő, és így legyen felragasztva az eredeti deknire, hőálló ragaccsal. szerintem igy egyszerűbb és a célnak megfelel! Van esetleg képed az általad készített munkáról ill annak eredményéről?
Ezek még csak félkész állapotban vannak! De már nem sok meló van vele! Szerintem k..va szép lesz! Ha esetleg van valami amin módosítani szeretnél kérlek jelezd,még lehet változtatni. A tankon lévő borítást hol, hogy vágjam le.(ahogy megbeszéltük?)
Szerinted nem ilyenen kéne gondolkoznom, mi a Te javaslatod cross után???