Nem reszelgetni kell, hanem kisflexel kicsiszolni és akkor 5 másodperc a 2 óra reszelés.
Én is csináltam magamnak 1 kis deknivédőt az indítómotorhoz. Ugyanúgy elkövettem a hibát, hogy a csavarokat nem számoltam bele, de az enyém így is jó lett, és nem is akartam hogy a csavarok kilógjanak, mert a gixxernél az lyukasztja mindíg ki az idomot.
Vastag volt az anyag az összes illetésnél, a deknit nem lehetett rárakni, a csavarok helye nem volt kihagyva. Kb. 2 órát kellett reszelni és így sem pattant semmi a helyére.
Ezáltal az összes illesztési hézag nagyobb.
Szóval lehet, hogy olcsó lett de ne haragudj de olyan is.
Hi Pajzsné!
Esetleg küldj néhány közeli képet a karbonidomjaidról mert kíváncsiak vagyunk rá!!!!!
HA MÁR ILYEN OLCSÓ VOLT!!!!!!!!!!
Köszi, Várjuk a képeket!!!!!!!!
Leslie:
fasza. kb egy hétig kéne nálam hagynod a két csövet mintavételre, sablonkészítésre.
Alkudni kötelező!!!! Csak személyesen!!!!
Karbonból ugygondolom 10e-rel lenne több a pár.
Várom mielőbbi jelentkezésed, látogatásod a műhelybe!
Üdv.
Az ár nem hangzik rosszul, gondolom alkudni szabad (legfeljebb nem lehet).
Mindegy, nem ezen van a hangsúly, meg ezt csak személyesen (ha még szorgalmazod). Ha kiizzadtam a karbibeállításos sztorim költségeit (hóvége/okt. eleje), megyek a géppel és leveheted a szükséges méreteket.
A most rám szánt időd köszi!
Sirály!
(Karbonból ugyanez mibe fáj?)
Leslie :
OK.
kicsit gyengén fog az agyam ma reggel....... ja már dél van
Alaposan átnéztem a fotókat és arra jutottam , hogy anyagában (mondjuk feketére,de lehet zöld is, vagy amit akarsz ) szinezve, minimális módosításokkal a két csövet megcsinálom kb 15e
Jaj, látom mi téveszt meg: a legelső kép a gyári (fehér háttér), a többi nincs így szabadon lefotózva. Képzeld egy a gyárit (csak a felső részét, a doboz nélkül) egy darabban, a sárga idomú motor képén láthatod az alakját a fejidomtól elindul egyenesen hátra, kanyarodik egyet a váz felé és a kanyar után szintén tökegyenesen bele az airboxba. Szimpla cső aminek a lényege, hogy a fejidomra csatlakozik egyfelől , aztán keskenyedve és egyet kanyarodva "átmegy" a vázhoz ill. airboxhoz illeszkedő formába. Magyarán nem kell rá / bele semmi a gyárihoz hasonló kitüremkedés, mélyedés.
ZGergo:
ha csavarozható és nincs semmilyen távtartó akkor a két oldalra, az eredeti mintájára, ami kell nekem a mintavételhez kb 1 hétre, elkészítem hozzávetőleg 25e-ért
Nem, ha jól emlékszem a tankhoz van csavarozva, de nem vagyok biztos benne. Szerintem majd megnézem inkább pontosan és jelentkezem. Egyenlőre ez még csak érdeklődési szinten van, jelenleg úgysincs pénzem ilyesmire. Majd a tél folyamán realizálódik csak a dolog. Egyenlőre csak az érdekelne, hogy milyen költségekkel számoljak...
Mármint a csöveket, amik a fejidomtól az airboxig tartanak, azaz egy egész darabból állnak.
A fejidomon a szemből nézve két lyuk egy kis csőkezdeménynek van kiképezve belül és erre csatlakozik a képeken is látható cső.
Most megkavartalak, vagy nem?
Inkább ide tettem fel a képeket, hogy mindenki lássa
Ne haragudj a csúszásért. Tudod, a jó munkához idő kell! ...de ennyi?