bear, jó volt az idő és a hortobágyon tiszta levegő és csend, néha egy motor elhúzott, én meg lelőttem ezt a kis kátyút, és elgondolkoztam hogy elővegyem-e a nagyobb vasam, de a mátrai szerpentinen és az országúton is rá kellett jöjjek hogy ez a zsidóbérenc kormány is/sem azzal foglalkozik amivel kellene, törvényeket gyárt a saját és érdekeltjeik számára, és előkészíti ezt az földet a hatalom átadásra, itt télleg utánunk a zsidók jönnek majdan. a csillagos égig érő üza. árak és adók hallatán már csak ezt kellett látnom. lyuk lyuk hátán, épp pont a zsidóbérencek nem táboroztak az utak mellett, de már felesleges is. beszéltem egy a szerpentinen élő/lakó motoros csákóval aki azt mondta, hogy elkoptak a motorosok, a kemény mag az mindig is meg lesz, de már csak halvány önmagát mutatja a mátrába járó motorosok száma. a motorosok között is szakadást láttam, az anyagilag fullon lévők csak bmw-vel jöttek, jött egy réteg akik most kezdték a motorozást, a fanatikusok csapata viszont megfogyatkozott rendesen, az átlag motoros pedig épp csak megjelent. valszeg én is meghosszabítom a kivonási időt fél évvel és csak a kis öreg retró géppel nyomok pár kört, ebben szerepet játszik az üza. ár is, de legfőképp az utak állapota. május elején szoktunk indulni szlovákiába motorozni, inkább oda mint itt kockáztassam amim van, élet-motor. ezt a kátyút egy modern motor felnije már nem bírná ki vatamedés nélkül, és volt belőle kb 100 db, egy este csak egyet fogj mag belőle...........................
Üdv.!
Egy olyan problémám lenne, hogy nézegettem neten papír nélküli motorokat... Streetfighterkedésre kellene, magánterületeken stb. tehát közúti forgalomban nem venne részt. Ha egy adásvételivel megveszem, akkor az úgy legális? Tehát olyan motort "birtokolni" amelynek se külföldi, se belföldi papírjai nincsenek?!
Köszönöm előre is a választ
gyönyörű, de aki itthon szegénységről beszél az még nem látta mi van kint. Én munka miatt voltam Dél-Afrikában 2002-ben, Kenyában 1999-ben, Tanzániában 2006-ban. Iszonyat mi van ott ahol a fehér ember ritkán jár.
Attól, hogy a baleset okának a kátyút jelöli meg, miközben nem a miatt, hanem az erős fékezés és beszitálás miatt dobta el. Mivel a közútkezelő biztosítóján próbál kártérítést követelni ezért csalás. Aki mást tévedésbe ejt, tévedésben tart........magyarul hazudik.
És a km óra visszatekerés: ha jelentős az eltérés, akkor polgári peres úton árcsökkentést követelhet, csalás miatt rendőrségi feljelentést tehet. Gyorsan kiderül ki pörgette vissza, hiszen megvan, hogy 2 éve kinél volt, hány km. A tulajdonsi lánc ilyenkor visszapörgethető, de szerintem a kereskedő lesz a hunyó.
Ez nem rejtett hiba, mert nem hibás az autó.
De majd jön Bear és mondja, de szerintem ő is ezt fogja mondani.
A kereskedés is azt fogja mondani, hogy nem tudott róla..... sőt, ha 2 éven belül volt még az előző tulaj előtt is tulaj, akkor persze senki nem tudott róla..... meg jön a duma, hogy elromlott és órát cseréltek...
Véleményem szerint eléggé szélmalomharc ez.
Értem.
A kereskedés valószínű igazolni tudja, hogy hozzá mennyi kilométerrel került az autó.... vagyis "ő sem tudott róla" ...tehát tolja el a felelősséget... az előző tulaj meg már igen távoli kapaszkodó, hogy bármit lehessen érvényesíteni, szerintem.....
Meg az adásvételibe lehet benne van a szokásos szöveg, hogy kipróbált, megtekintett állapot..... ez pedig nem rejtett hiba.
A hirdetési papír meg van, az előző tulaj adatai is, kereskedésből vettem. Tegnap műszakin közölték velem, hogy x kilóméter volt benne 2 éve az előző műszakin. Eddig nem érdekelt, de ma bele tették a bogarat a fülembe!
a centi építőipari ártalom, és nem az volt az óvodában a jelem.
Egy olyan problémám lenne, hogy nézegettem neten papír nélküli motorokat... Streetfighterkedésre kellene, magánterületeken stb. tehát közúti forgalomban nem venne részt. Ha egy adásvételivel megveszem, akkor az úgy legális? Tehát olyan motort "birtokolni" amelynek se külföldi, se belföldi papírjai nincsenek?!
Köszönöm előre is a választ
A vadásztató mondta is, hogy kerülni a szexet, mert itt grátis van hozzá az édsz
de végülis nem jött össze a dolog
És a km óra visszatekerés: ha jelentős az eltérés, akkor polgári peres úton árcsökkentést követelhet, csalás miatt rendőrségi feljelentést tehet. Gyorsan kiderül ki pörgette vissza, hiszen megvan, hogy 2 éve kinél volt, hány km. A tulajdonsi lánc ilyenkor visszapörgethető, de szerintem a kereskedő lesz a hunyó.
De majd jön Bear és mondja, de szerintem ő is ezt fogja mondani.
A kereskedés is azt fogja mondani, hogy nem tudott róla..... sőt, ha 2 éven belül volt még az előző tulaj előtt is tulaj, akkor persze senki nem tudott róla..... meg jön a duma, hogy elromlott és órát cseréltek...
Véleményem szerint eléggé szélmalomharc ez.
használt gép kb olyan mind gumi nélkül dugni az afrikai éjszakában
A kereskedés valószínű igazolni tudja, hogy hozzá mennyi kilométerrel került az autó.... vagyis "ő sem tudott róla" ...tehát tolja el a felelősséget... az előző tulaj meg már igen távoli kapaszkodó, hogy bármit lehessen érvényesíteni, szerintem.....
Meg az adásvételibe lehet benne van a szokásos szöveg, hogy kipróbált, megtekintett állapot..... ez pedig nem rejtett hiba.
Mit tudok tenni, ha autó vásárlása után kiderül, hogy vissza tekerték az órát? Jogi úton tudok ellene tenni?
Köszöntem!