Olyan kérdésem lenne, hogy ha óracsoportot kellene cserélni, mert meghibásodik, sérül stb. arra van-e lehetőség régebbi motoroknál, ahol a kilométeróra állas nem digitális, hanem mechanikus. Ekkor, hogy lehetséges a csere a kilométeróra állás nyilvántartása miatt? (mármint ha a csere óracsoportban kevesebb a km állás)
Köszönöm!
Hello! Az eredeti tulajdonos bemegy az okmányirodába és kivonatja forgalomból! Ha jól emlékszem 2800 Ft! Utánna te megveszed adásvételivel amire rá van írva,hogy forgalomból kivont, okmányok nélkül!
Sziasztok :)
Egy komoly kérdéssel fordulnék hozzàtok pozitìv vàlasz reményében.
Szeretnék vásárolni egy 520-as EXC-t aminek vannak papírjai,viszont én kizàrolag pàlyàn szeretném hasznàlni...tehàt nincs szükségem papírokra,forgalomirányító..elég lenne nekem az adàsvételi.Hogyan lehetne ezt megoldani ,hogy az atirasi dìj elkerülhető legyen ,illetve semmi egyéb díj ne merüljön fel a motorral kapcsolatban?
egyet ? több száz fut csak a környéken, régi CBR900 asok ki tudja hanyadik blokkal a váz köszöni szépen jól van pedig párral rendesen kerekeznek a kölykök, zzr1100 is van pár 90 es évek elejéről és az meg tényleg nehéz bringa stb 80 as évekbeli gixxer stb is elvan még legalább az alut nem marja a rozsda
Aki már utazott repülön és látta a szárnyat mit mutat be repülés közben az tényleg tudja hogy a macskakö,kátyu stb semmi ahoz képest.A mai napig vannak 20-30 éves repülök használatban.Tehát nem olyan rossz az az alu.Inkább én máshol keresném a probléma okát..
Rendben, csak van egy kis különbség! A repülőnek ritkán kell macskaköves kátyús úton zötykölődni! Attól pedig még messze vagyunk, hogy mindenütt sima egyenletes minőségi utak legyenek!
Nem mondtam hogy egxetlen út, de egyfajta irány, szerintem van létjogosultsága. Nekem kimondottan nem tetszik a térhálós váz, bár nem vitatom a megfelelőségét. De az is a súlycsökkentésre törekszik.
Csak halkan jegyzem meg hogy a tepülök váza is aluminium nagy %-ban.Na az kap igénybevételt rendesen.Ha ott megfelelő akkor szerintem egy motort is kiszolgál.
Mondjuk pl a H2 terhalos csovaza jo lesz?
Nagyon regota alkalmazzak az ilyen Vazat. Tény hogy a a japok jobban szeretik az alu hidvazakat, de nem ez az egyetlen ut.
Nem hiányzik a boldogsághoz, de biztos nem a visszafelé fejlődés hozta ezt a megoldást. Meg kíváncsi lennék miféle vasvázat kreáltak volna mondjuk a nagyzizire, ami még elfogadhatóan néz ki és meg se rezzen egy közel háromszázas tempónál, meg ott vannak a sportmotorok ahol grammokat igyekszenek lefaragni a súlyból a menetdinamika miatt. Nem mindenki huszonéves technikában gondolkodik.
Lassan a váz teljesen kimegy a divatból és átveszi a motorblokk a szerepét. Egy két gyártó már most is ezt az irányt preferálja, a blokkra csatlakoztat mindent, csak segédvázak vannak.
Mert egyetlen motorrol se tudok amelyik vázproblémával küzdött volna, pedig jó néhány van az ismerösök között ami ha nem is 90-es, de kétezer körüli gyártás.
Az Al súrúsége 2,8 kg /liter . A vasé 7,8 kg / liter Tehát a váz ha alu-ból készül, akkor harmada lehetne az acélváznak. de mert vastagabb ezért az alumínium váz ezért roppant kedvező esetben 60%-körül van! És mindez mennyi pluszba kerül, nem lenne egyszerúbb kisebb motorost ültetni rá?! De akinek ez kell hadd szeresse! Ha már csak ez hiányzik a boldogságához??!
Elég hülyén nézne ki egy sportosabb motor vasvázzal, meg aztán nem csak másfél kiló a többlet. Mondjuk csopperen meg az aluváz mutat érdekesen de nincs is akkora igénybevételnek kitéve. Mindenesetre nincs semmi gond az aluval. Ha törik cserés, de egy akkora igémybevételnek kitett vasvázzal se közlekednék szivesen.
Olyan kérdésem lenne, hogy ha óracsoportot kellene cserélni, mert meghibásodik, sérül stb. arra van-e lehetőség régebbi motoroknál, ahol a kilométeróra állas nem digitális, hanem mechanikus. Ekkor, hogy lehetséges a csere a kilométeróra állás nyilvántartása miatt? (mármint ha a csere óracsoportban kevesebb a km állás)
Köszönöm!