és neked az mikor fog kelleni? még idén? vagy teis csak jövöre tervezed?
amugy a 100at tarja, néha nemtudja ilyen szélsöséges helyzetekben, mint pl: szembeszél meg emelkedö meg telepocak, stbstb különben én 100al szoktam vele közlekedni, oylankor forog 9500öt a 13000böl. szeret forogni
hát nálam az a megpiszkálás jo öszetett... karbi: fuvokacsere, légszürönyitás, gpr dob és elöre egyel kisebb (!) lánckerék. ezzel azt értük el hogy azt a plusz eröt amit nyertünk a plusz kajával azt a végsebességre forditottuk. igy egy foggal kisebb lánckereket megtud mozgatni, de azért annyira tökéletesen mégse. (nemtudom mond e valakinek az a név valamit hogy Bambi... Mz-sek elönyben szoval ö csinálta...) eredetileg 105 a végsebessége asszem, igymeg 122. nagy változás. és még igyis joval dinamikusabb 2, 3, 4ben. az ötödik sokszor használhatatlan (erösen csak sebességtartásra valo, nem gyorsitásra) az egyessel meg azlett a gond, hogy nehéz vele elindulni (5ezernél csusztat, és akkor megindul, amugymeg csak tökörészik és befullad). viszont! hosszabb az egyes, igy azzal is egész jol mozgásba lehet hozni a gépet (ha már elindult), addig csak téleg arra volt jo hogy megmozditotta a motort és már továbbkellett váltanom mert leforogta. mostmeg áttudok menni vele egy nagy keresztezödésen meg amikor átérek még ottis rátudok csavarni egy picit és akkor váltok. elötte meg már a keresztezödés közepén váltanom kellett kettesbe mert elfogyott az egyesem összeségében sokkal jobb lett, de persze megvan hozzá minden eredeti cuccom szoval lehetne kisérletezni vele. ha megkapná az eredeti lánckerekét akkor sokkal jobban gyorsulna, de a sebességek megint lerövidülnének, és a végsebessége is ezáltal. a gyári dobot nemraknám vissza, ezzel sokkal szebb a hangja. a fogyasztása meg nemnött annyival hogy a kaját ismét megvonjam töle (3.6 litert evett legutobb százon. csögázon a hungaroringig meg vissza (~150km + 100km-nyi város)
gut. nekem bejön, egyéni, tetszik. csak már nagyon kéne a nagyobb....
És az a megpiszkálás mit jelent? Egy sportdob? A 120 nekem már bőven elég lenne. Ha tud menni foylamatosan 100 körül és nem forogja még szét magát akkor jó. Nekem nem gt r kellene hanem a naked mint a tiéd is.
attol függ, hogy neked mi a fontos. a cbr jobban megéri, ha neked az kell hogy -35kiloval könyebb legyen és +15-20kmhval többet lehessen kicsalni belöle.
szériában a gt125r 110nél nemmegy többet, viszontha megpiszkálod picit akkor biztos megy 125öt (valós 125kmh, nem csalós ora szerinti), többet viszont még véletlenülse. a cbrböl kitudsz csalni valamivel többet, de erröl a cbreseket kérdezd.
ha neked egy olyan motor kell, amivel nemtalálkozol össze minden harmadik sarkon, vagy olyan ami kétszer akkora mint a cbr, vagy a te izlésedbe jobban beletalál a formavilága... akkor rajtad áll hogy megéri e vagy sem az a 900ezer. nekem igy utolag megérte a 860 a nakedért, semmi pénzért nemváltanék cbrre. tetszik hogy mindenhol megbámulják, tetszik hogy ritkaság (2 darab van belöle jelenleg az országban), tetszik hogy megpiszkálva teljesiti a 122.43kmh-t, tetszik az összes porcikája, és ez az a motor amihez a legkevesebb kompromisszumot kellett kötnöm.
az elözésröl annyit, hogy ezzel megtanulsz lendületböl elözni 90el halado autonál már nemérdemes beprobálkozni, csak akkor ha lendületböl mész neki... ha ép nemjön szembe senki akkor eltudod kerülni, ha jön, akkor nem. de legalább nem unatkozok aki 100al megy az már nem ellenfél
Amúgy szted milyen a moci? Megéri megvenni 900e-ért?
Olvastam vhol hogy max 110-et megy. Ez nem zavaró mondjuk ha előzni akarsz?
Nem azért mert száguldozni akarok de egy kicsit kevésnek tartom.
oké felveszlek mindjárt. amugy nemlesz drága mert azért értékvesztése van egy uj motornak, nem is kicsi. meg nem meggazgadogni szertnék rajta hanem becserélni egy szép nagyra
bocs Andyka de én a sportmocikat szeretem de a tiéd is ottvan. ha nem tok venni "R"-t akkor mindenképen hívlak mert most teljesen megtetsztt ez a Márka. Mondjuk én Hondás vok jelenleg de a CBR125R helyett inkább GT125R-t kérek.
de te mennyiért is adod??? tod mit vegyél fel msn-re(ha van): norbi6600@hotmail.com
Vegyeteeek GT250R-t!!!
Volt szerencsém már pár Hyosung-gal menni, nem igazán győzött meg egyik sem, de a GT nagyon szupi. Egyetlen bajom az volt vele, hogy nála még egy bicikli is nagyobb teljesítményt tud leadni, de a futóműről, a fékekről, vázról, az üléspozícióról mindről a sportosság jutott eszembe. Tanulni -főleg pályán- tökéletes!! Egy 5 éves is elvezeti! Az egyetlen gond vele az hogy gyenge és ezért igen hamar kilehet nőni, de végül is egy 4ütemű V2-ről beszélünk, nem várhatunk tőle csodát.
Ja és srácok, itt van egy csajozós motor: nagytestű, (bár nem az álmom de azt mondom hogy) szép, egy GPR dobbal hangra is ötös, és nagyon élvezhető utasként utazni rajta. Kell ennél több csajozni? És legalább az sem baj ha kicsit tapasztalatlan az ember csuklója, mert nem fog rángatni a hirtelen gázmozdulatokra, főleg utassal. :)
jövöre nemérdekelne az enyém? nem R, de attol még 125. és hyosung. és sztem árban is sokkal jobban jönnél ki vele. (az R mégiscsak majd" egy milla) jövöre már lehet A-m, ahhoz meg egy nagyobb motor is illene.
én Honda NS1-es vok (50-es) de jövőre lehet hogy lesz 125-ösöm és a Hyosung GT125R-re gondoltam.
Ha valakinek van róla valami tapasztalat,kép,videó,hang akkor azt megköszönném.
MSN:norbi6600@hotmail.com
amugy a 100at tarja, néha nemtudja ilyen szélsöséges helyzetekben, mint pl: szembeszél meg emelkedö meg telepocak, stbstb különben én 100al szoktam vele közlekedni, oylankor forog 9500öt a 13000böl. szeret forogni
hát nálam az a megpiszkálás jo öszetett... karbi: fuvokacsere, légszürönyitás, gpr dob és elöre egyel kisebb (!) lánckerék. ezzel azt értük el hogy azt a plusz eröt amit nyertünk a plusz kajával azt a végsebességre forditottuk. igy egy foggal kisebb lánckereket megtud mozgatni, de azért annyira tökéletesen mégse. (nemtudom mond e valakinek az a név valamit hogy Bambi... Mz-sek elönyben szoval ö csinálta...) eredetileg 105 a végsebessége asszem, igymeg 122. nagy változás. és még igyis joval dinamikusabb 2, 3, 4ben. az ötödik sokszor használhatatlan (erösen csak sebességtartásra valo, nem gyorsitásra) az egyessel meg azlett a gond, hogy nehéz vele elindulni (5ezernél csusztat, és akkor megindul, amugymeg csak tökörészik és befullad). viszont! hosszabb az egyes, igy azzal is egész jol mozgásba lehet hozni a gépet (ha már elindult), addig csak téleg arra volt jo hogy megmozditotta a motort és már továbbkellett váltanom mert leforogta. mostmeg áttudok menni vele egy nagy keresztezödésen meg amikor átérek még ottis rátudok csavarni egy picit és akkor váltok. elötte meg már a keresztezödés közepén váltanom kellett kettesbe mert elfogyott az egyesem összeségében sokkal jobb lett, de persze megvan hozzá minden eredeti cuccom szoval lehetne kisérletezni vele. ha megkapná az eredeti lánckerekét akkor sokkal jobban gyorsulna, de a sebességek megint lerövidülnének, és a végsebessége is ezáltal. a gyári dobot nemraknám vissza, ezzel sokkal szebb a hangja. a fogyasztása meg nemnött annyival hogy a kaját ismét megvonjam töle (3.6 litert evett legutobb százon. csögázon a hungaroringig meg vissza (~150km + 100km-nyi város)
gut. nekem bejön, egyéni, tetszik. csak már nagyon kéne a nagyobb....
szériában a gt125r 110nél nemmegy többet, viszontha megpiszkálod picit akkor biztos megy 125öt (valós 125kmh, nem csalós ora szerinti), többet viszont még véletlenülse. a cbrböl kitudsz csalni valamivel többet, de erröl a cbreseket kérdezd.
ha neked egy olyan motor kell, amivel nemtalálkozol össze minden harmadik sarkon, vagy olyan ami kétszer akkora mint a cbr, vagy a te izlésedbe jobban beletalál a formavilága... akkor rajtad áll hogy megéri e vagy sem az a 900ezer. nekem igy utolag megérte a 860 a nakedért, semmi pénzért nemváltanék cbrre. tetszik hogy mindenhol megbámulják, tetszik hogy ritkaság (2 darab van belöle jelenleg az országban), tetszik hogy megpiszkálva teljesiti a 122.43kmh-t, tetszik az összes porcikája, és ez az a motor amihez a legkevesebb kompromisszumot kellett kötnöm.
az elözésröl annyit, hogy ezzel megtanulsz lendületböl elözni 90el halado autonál már nemérdemes beprobálkozni, csak akkor ha lendületböl mész neki... ha ép nemjön szembe senki akkor eltudod kerülni, ha jön, akkor nem. de legalább nem unatkozok aki 100al megy az már nem ellenfél
Olvastam vhol hogy max 110-et megy. Ez nem zavaró mondjuk ha előzni akarsz?
Nem azért mert száguldozni akarok de egy kicsit kevésnek tartom.
de te mennyiért is adod??? tod mit vegyél fel msn-re(ha van): norbi6600@hotmail.com
jó motorozást!!!!!!!!!!
Írtam neked én is, itt is meg e-mailt is csak nem veszel észre .
Szóval ha van vki hang vagy videó a gépedről akkor velem is megosztanád?
Volt szerencsém már pár Hyosung-gal menni, nem igazán győzött meg egyik sem, de a GT nagyon szupi. Egyetlen bajom az volt vele, hogy nála még egy bicikli is nagyobb teljesítményt tud leadni, de a futóműről, a fékekről, vázról, az üléspozícióról mindről a sportosság jutott eszembe. Tanulni -főleg pályán- tökéletes!! Egy 5 éves is elvezeti! Az egyetlen gond vele az hogy gyenge és ezért igen hamar kilehet nőni, de végül is egy 4ütemű V2-ről beszélünk, nem várhatunk tőle csodát.
Ja és srácok, itt van egy csajozós motor: nagytestű, (bár nem az álmom de azt mondom hogy) szép, egy GPR dobbal hangra is ötös, és nagyon élvezhető utasként utazni rajta. Kell ennél több csajozni? És legalább az sem baj ha kicsit tapasztalatlan az ember csuklója, mert nem fog rángatni a hirtelen gázmozdulatokra, főleg utassal. :)
én Honda NS1-es vok (50-es) de jövőre lehet hogy lesz 125-ösöm és a Hyosung GT125R-re gondoltam.
Ha valakinek van róla valami tapasztalat,kép,videó,hang akkor azt megköszönném.
MSN:norbi6600@hotmail.com
kössz.
jó motorozást!!!!!!!
Ha megvan még a videód a mocidról vagy hang, akkor eltudnád küldeni nekem?
szekacsmiklos@freemail.hu-ra
Nem is aludtam volna jol ma ejjel,ha nem latom oket.
Eljen a Nemet Kommunista Part!