Cserélj a rugóstagon rugót. Az enyémben Öhlins van hátul, és így már nem olyan mint egy hinta. A másik 2 SM-ben (3 db van belőle ebből a hokiból) a gyári van, azokban jóval puhább.
Sziasztok! Egy sm610-em van, azt szeretném kérdezni, hogy hogyan bírnám sokkal keményebbre venni a hátulját (rugóstagot)?!Előre is köszi.(a rugó alatt találtam egy kis "fémgyűrűt" amit néhány állásban lehet kattintgatni, nem használ, az mi lehet?)
Köszi!
Sziasztok!
Rendszámos TE/SM 410/570 tulajokat kérdezném, hogy utcán kb. mennyit eszik egy ilyen gép, ha nem kínzod nagyon? Ha egyáltalán mérte ezt valaha valaki.
Másik kérdés szerintetek mennyire megbízható endúróra? pl.: Milyen gyakran kell generálozni, olajcserézni? Mi szokott gyakran elromlani/elkopni rajta a blokkban? Meg ilyen hasonló dolgokra lennék kíváncsi.
Szeretnék egy 4T endúró és hát tetszik a Husqvarna TE sorozat.
Másik kérdés, hogy szerintetek TE 570 nagyon erős lenne egy átlagos endúrós tapasztalattal rendelkező srácnak. Előtte 250 2T versenyendúróm volt. Személyes véleményt tapasztalatot is szívesen fogadok. Ide a fórumra, vagy vinis.adam@gmail.com
Köszi annak aki ír. Bocsi annak akit nem érdekel.
Üdv.: adykag
Úgy látom ebben a motorban benne van a lambdaszonda. Szóval az enyémből hiányzik. Hogy is van ez? Gondolom nem 20 lóerővel pályáznak ezzel a motorral. Rajtsegítő, slickgumi stb.
Husky 2003-as SMR alkatrészek eladók! TE 610-es géphez is jók az alkatrészek! 96-00-ig!Blokk,idomok,ülés,váz,lánc,féknyergek/Brem
bo/, féktárcsák jó állapotú fékbetétekkel együtt,tank...... E-mailre is válaszolok!
Az tuti, hogy meglehet csinálni, mert az olaszok megcsinálták. Egy youtube-s movie a sok közül: http://www.youtube.com/watch?v...
Itt is mikuni tmx 38 van rajta.
A motoromon sikeresen lecseréltem a dellorto vhst 28-as gyári szenzoros karburátort egy mikuni tmx 38-ra. Ezzel még semmi gond nem is lenne, de az egész elektronikám összeomlott. A power elektronika leállt a gyújtás sem az igazi. A számítógép meg állandóan küldi a hibaüzeneteket. ECU 2,3 meg 5-ös hibakód jön elő. Annyit sikerült megtudni, hogy a karburátorba van egy gázállás érzékelő ami egy pontméterrel méri a helyzetét a súbernek. Ezt alapjáraton sikerült kiiktatni egy másik potméterrel, de mikor beindítom a motort akkor megint előjön. Gondolom az adatokat összeegyezteti és nem stimmel. Mivel ezt a szenzort csak a másik karburátorral lehet használni így nem is tudom semmivel sem helyettesíteni. Egyetlen egy megoldást tudok rá, azt, hogy kicserélem a powert mechanikusra és a gyújtást gyári crossra. A legegyszerűbb az lenne ha valaki értene a számítógépéhez és be tudná nekem állítani. Szerintem a hivatalos szervizekben meg kellene tudniuk csinálni, vagyis reménykedem benne. Ebben tudna nekem valaki segíteni? Faterom elektroműszerész, de sajnos kapcsolási rajz nélkül mi sem tudunk vele mit kezdeni...Külön tuning gyújtást meg sehol nem találok hozzá...
Az ár alatt olvasd:
http://www.parilla.hu/index.ph...