Sziasztok.Nem kötekedés képpen de ha mondjuk 5nap alatt jön az alkatrész akkor pl 10eFt,ha háromhét csak 6eFt .Arracélzom hogy kétfajta alkatrészbeárazás van ...
Rendelj Ócsáról, hidd el, jobban jársz - mostanra tényleg minden ismerős aki korábban Tbálintról szerezte be az alkatrészeket vagy náluk szervizeltette a motorját, átszokott Ócsára - pedig szinte mindegyikü(n)knek közelebb lenne a Zsembery...
azért előfordul,most én is egy ilyen fék bigyóra várok, a nevét nem tudom.. nem vagyok egy műszaki zseni
én a zsemberynél szoktam venni dolgokat,elküldik postán pár nap alatt, vagy amint megjön nekik.
mondjuk azt nem tudjuk,hogy az említett srácnak mit kellet megrendelnie,lehet hogy neki se egy olajszűrőt .....
de én nem védek senkit,csak azért előfordul ez mindenhol...
A sör nem jó példa, egyrészt mert utálom, másrészt ha kicsit is előre gondolkozol, akkor veszel előző este a Tesco-ban egy csomót olcsón, berakod a hűtőbe és akkor iszol hideget amikor csak akarsz...de a motorod a legritkább esetben romlik el akkor amikor arra számítasz, tehát (nyilván a kopó/fogyó alkatrészek kivételével) nehezen tudsz rá előre felkészülni (megintcsak szerintem)...
Ha már OFFolunk:
Egyrészt a KTM-nél nem kell _minden_ alkatrészt külön megrendelni, mert az amiből nem szökőévente fogy 1 db, van _helyben_ raktáron. Az ilyen "fényévente egyszer kell" cuccot (SC gyújtásdoboz) pedig három hét alatt hozták meg nekem (2006-ban asszem).
Nyilván ez a dolog anyagi kérdés is (kereskedőnek benne áll a pénze az alkatrészben akár hónapokig is), de az említett márkánál ez minden nagyobb kereskedés esetében így van...szóval szerintem egy Mo-n kisebb forgalmat produkáló márkánál is elvárható lenne hogy legalább az importőrnél hasonlóan legyen...
Egyébként amit utoljára rendeltem alkatrészt Ócsán, az 8 v. 9 nap alatt itt volt és már magyarázkodtak miatta mert ez általában 4-5 nap alatt szokott menni nekik.
A pozitív kritikáról pedig: igenis létezik, igyekszem én is beírni a negatív mellett a pozitív tapasztalatokat is, de olvastam már mástól is hasonlókat. Persze nyilván kevesebb az ilyen, ez mondhatni természetes (a jót könnyű megszokni ugye)...
Én is úgy gondolom ! Persze, nekem is jobban tetszene, ha felhívom az importőrt/kereskedőt, másnap megkapom az alkatrészt és azt mind még nagyon nagyon olcsó legyen vagy még ingyen is. De sajnos nem így működik, szóval el kell fogadnom. Minden ami azonnal, az drágább ! Mindenki tudja ( aki nem a tesco mellet lakik ), ha hajnal rájövök, hogy kéne egy jó hideg sör és azt azonnal, akkor megyek az nonstop boltban és veszek egyet. Jóval drágább mint a tescoban, de ez van. Végül is ugyan ez a történet. És azt mindenki elfogadja és nem kezd ott balhézni, hogy milyen drága, mekkora köcsögök és haza megy és leírja egy fórumban, nem ?
így van, a ktm nél is, ha rendelni kell,az is sok idő... de szerintem ez mindenhol így van. max ha sürgős meg kell kérdezni több kereskedést,hátha van nekik, és megkérni,hogy postázzák ki.
Sajnos az emberek mindig csak a negatív élmények írják le, de sokszor is csak hogy valami szar vagy nem működik. De persze részletek nélkül, csak hogy szar. Én nem értem ezt. Ha valami nem működik, akkor én mindig személyesen próbálom elintézni a dolgokat, és nem osztom egy fórumban. Láttátok már, hogy például, hogy a Husqvarna importőr ( vagy bármelyik más vállalkozó, stb. ) írt már volna ide a fórumban egy tagról, hogy milyen szemét, mert még mindig nem fizette ki egy rendelt alkatrészt, amit már megkapta ? És szerintem vannak jó pár ilyen esetek!
A másik pedig, ha valami simán, gyors és jól sikerült az már nem írják ide, mert az gondolják hogy ez elvárt.
Ja, és még egy dolog. Szeretnék tudni, hogy milyen sürgősre válik valakinek egy rendelt alkatrész, amit az importőr szinten Olaszországból kell rendelnie, ha közölne veletek az importőr: „Szívesen megrendelem neked külön ezt az alkatrészt, ha te kifizeted a szállítási költséget Olaszországból.”
Ami véleményem szinten megérthető, hogy az importőr nem rendel hetente, ha nincs rá igény !
Néha gondoljátok arra, hogy ti hogyan kezeltek ezek a helyzetek, ha ti az importőr lennétek. És mi a husqvarna motorokról beszélünk és nem a honda, yamaha, suzuki vagy bár melyik ilyen nagy motorgyártól. Ha több ember vásárolna husqvarna motorokat akkor biztos változna ez a helyzet is és ti minden nagyobb városban kapható lenne az alkatrész. Bár most ősszintén, melyik más motorgyárnál itt Magyarországon csak be megyek a boltba és megkapom bármelyik alkatrészt, mint itt többször már emlegették itt ?
Nekem van hozzá! Letöltöttem a motoromhoz még régebben! Nekem 2003-as van gépem van. A mi megvan ábra az 2000-es! De ugyan az a blokk csak más az évjárat! Csak egybe tudom elküldeni! Irj egy e-mail címet!
keresnék egy husqvarna or 390-hez kapcsolási rajzot de leginkább teljes leírást. nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget
kiváncsi leszek hogy hétvégén milyen videokat fog csinálni!
ja, és mielött bárki is, ez nem Husaberg!
Flattrack Flatrat
de az elsö sem amcsivolt
ennyit erröl hogy az europaiak nem tudnak amcsi SM pályán menni mert tul extrem.
na ne offoljunk itt,mert mérgesek lesznek...van Ktm topic is
én a zsemberynél szoktam venni dolgokat,elküldik postán pár nap alatt, vagy amint megjön nekik.
mondjuk azt nem tudjuk,hogy az említett srácnak mit kellet megrendelnie,lehet hogy neki se egy olajszűrőt .....
de én nem védek senkit,csak azért előfordul ez mindenhol...
Egyrészt a KTM-nél nem kell _minden_ alkatrészt külön megrendelni, mert az amiből nem szökőévente fogy 1 db, van _helyben_ raktáron. Az ilyen "fényévente egyszer kell" cuccot (SC gyújtásdoboz) pedig három hét alatt hozták meg nekem (2006-ban asszem).
Nyilván ez a dolog anyagi kérdés is (kereskedőnek benne áll a pénze az alkatrészben akár hónapokig is), de az említett márkánál ez minden nagyobb kereskedés esetében így van...szóval szerintem egy Mo-n kisebb forgalmat produkáló márkánál is elvárható lenne hogy legalább az importőrnél hasonlóan legyen...
Egyébként amit utoljára rendeltem alkatrészt Ócsán, az 8 v. 9 nap alatt itt volt és már magyarázkodtak miatta mert ez általában 4-5 nap alatt szokott menni nekik.
A pozitív kritikáról pedig: igenis létezik, igyekszem én is beírni a negatív mellett a pozitív tapasztalatokat is, de olvastam már mástól is hasonlókat. Persze nyilván kevesebb az ilyen, ez mondhatni természetes (a jót könnyű megszokni ugye)...
A másik pedig, ha valami simán, gyors és jól sikerült az már nem írják ide, mert az gondolják hogy ez elvárt.
Ja, és még egy dolog. Szeretnék tudni, hogy milyen sürgősre válik valakinek egy rendelt alkatrész, amit az importőr szinten Olaszországból kell rendelnie, ha közölne veletek az importőr: „Szívesen megrendelem neked külön ezt az alkatrészt, ha te kifizeted a szállítási költséget Olaszországból.”
Ami véleményem szinten megérthető, hogy az importőr nem rendel hetente, ha nincs rá igény !
Néha gondoljátok arra, hogy ti hogyan kezeltek ezek a helyzetek, ha ti az importőr lennétek. És mi a husqvarna motorokról beszélünk és nem a honda, yamaha, suzuki vagy bár melyik ilyen nagy motorgyártól. Ha több ember vásárolna husqvarna motorokat akkor biztos változna ez a helyzet is és ti minden nagyobb városban kapható lenne az alkatrész. Bár most ősszintén, melyik más motorgyárnál itt Magyarországon csak be megyek a boltba és megkapom bármelyik alkatrészt, mint itt többször már emlegették itt ?
rendelések alkatrészre csak emailen vagy faxon fogadunk el.
sem MSN, sem SMSben.
követhetetlen.
Én sokat uton vagyok, és a srácok az üzletben belebolondulnak.
Alkatrész kérdésel kérném Flott Gábort hogy hivjon fel.
Huskyfan, neked el lett küldve, de probáld ki hogy egyáltalán jo lesz e, mert a CR 125 amit te láttál más vázzal van szerelve.
alkatrész rendeléssel cimek:
info@husqvarna-racing.hu
vagy 89/320-872
mindig kérünk motor tipust és alvázszámot. amennyiben ezeket nem kapjuk igy garanciát nem vállalunk hogy a rendelt alkatrész megfelelő e.
Huskyfan, nem játszunk el semmit, sem veled sem Stoppival.
megértést köszönöm.
Egy apró alkatrészre lenne szükségem, mégpedig a szivatótartó konzolra, ami egy kis "lemez" darab. valaki tud nekem segíteni?
2000