Szevasztok! Érdeklődnék, hogy Husqvarna Te 610-ről kinek mi a véleménye. Jövőre terveznék valami hasonlót supermotonak. Nem a szervizelés érdekel, hanem hogy van e valami tipushibája vagy hasonlók! Olyat is hallottam, hogy csak 2001-től szabad venni. Egyébként 2002-től gondolkodom évjáratban. Minden normális hozzászólást előre is köszönök!
A meleg indítót persze hogy visszatolom.
A kipuff még a gyári.
A gyertyát majd holnap megnézem.
Időközben kiderült hogy a fojtás kivétele után nem cserélték ki a fúvókákat.Szóval valószínű kisebb méretű van benne a kelleténél.
Köszi az eddigi segítségeket.
Helló! érdeklődnék a Husqvarna CR 125 után! ti adtatok-e el ilyet Mo.-ra? ez ugye gyári cross, tehát 40körüli lóerőt produkál nem úgy mint az SM 125-ök? 2008 as az évjárata annak amit ajánlanak! ha adtatok el van valaki aki vissza hordja hozzátok szervízelni? és ált.ban a kopó alkatrészeken kívül más hiba előfordul-e? (gyújtás,váz,..)
az adatlapomon lévő címre is válaszolhatsz erre a pár kérdésemre!
esetleg egy listaár kb?
Probléma nincsen. De a karbit be kéne állitani az adott idöjárási viszonyokhoz ill. a kipufhoz ha más van rajta. Nézd meg a gyertyát. A meleg szivató vissza van tolva?
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy husqvarna supermoto-m, 2006-os, még karbis.
Na mármost ha megyek vele, és visszaengedem a gázt a motor a kelleténél többet durrog vissza.Én kabi problémára gondolok, de nem biztos.
Ebben szeretnék valamiféle tanácsot kérni, mi lehet a gond?
A jeladó nem ér bele, de nem nem mér csak megtett km-t és fordulatszámot.
Villaszárat is néztem, deh nem ér bele és karcot sem találtam a tárcsán és nem is mozog.
Küllöket megnézem.
Deh ez a gumifelszín jó ötletnek tűnik, legalábbis a hang erre hasonlít leginkább, megnézem ezt is!
Menet közben az első keréktől halkan "sziszegő" hangot hallok, olyasmi mint a fékbetét hang, tehát ciklikusan jelentkezik, azaz ha gyorsabban megyek, gyorsabban következnek a hangok, de nem fémes hang, hanem inkább mintha valami müagyag lenne. Csapágyra gondolok, deh az "morgós/zúgós" hang lenne és az folyamatosan jelen lenne, ha jól gondolom. Megnéztem a kereket,de semmi különöset nem találtam, viszont ahogy megmozgatom fix villánál oldalra a kereket mintha 1mm-t elmozdulna. Kerékcsapágy?! Remélem valakinek van valami ötlete!
az SM610 tudom ajánlani, szervizigény és megbizhatóságárol híres.
a 10.000es szerviz olajcsere szürő csere vezérmülánc ellenörzés/csere ill. szelephézag ellenőrzés. ez szerintem teljesen elfogadható mivel egyes japán gépeken ezt 8000km-nél kell megtenni.
Ha erre jársz, a [2179]-re tudnál válaszolni?
Lassan döntenem kell, de mivel nem vagyok egy versenyző típus (a motor mindennapi használatra kell), számít a szervizköltség, szervizigény is.
Motorvásárlást tervezek, utcai (nem üzemórás) supermotot szeretnék venni. Ez husqvarna esetében az sm610 lehet csak ha jól tudom. Nagyon tetszik, komolyan fontolgatom, hogy ilyet veszek (használtat).
Belenéztem a kezelési kézikönyvbe és azt látom, hogy a 10.000 km-es szerviz elég komoly, például vezérműlácot kell cserélni. A 10.000 km-enkénti vezérműlánc cserét azért picit meredeknek érzem.
Kb. milyen költséggel jár egy ilyen szerviz?
Senkinek sem megy a Husky? Renatto a géped még mindig nem jÚÚÚÚÚÚ? Na majd jelezz addig is 510 4eva
A kipuff még a gyári.
A gyertyát majd holnap megnézem.
Időközben kiderült hogy a fojtás kivétele után nem cserélték ki a fúvókákat.Szóval valószínű kisebb méretű van benne a kelleténél.
Köszi az eddigi segítségeket.
az adatlapomon lévő címre is válaszolhatsz erre a pár kérdésemre!
esetleg egy listaár kb?
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy husqvarna supermoto-m, 2006-os, még karbis.
Na mármost ha megyek vele, és visszaengedem a gázt a motor a kelleténél többet durrog vissza.Én kabi problémára gondolok, de nem biztos.
Ebben szeretnék valamiféle tanácsot kérni, mi lehet a gond?
Köszönöm
A jeladó nem ér bele, de nem nem mér csak megtett km-t és fordulatszámot.
Villaszárat is néztem, deh nem ér bele és karcot sem találtam a tárcsán és nem is mozog.
Küllöket megnézem.
Deh ez a gumifelszín jó ötletnek tűnik, legalábbis a hang erre hasonlít leginkább, megnézem ezt is!
Köszi!
jeladó a km-órához lehet hogy bele ér a tárcsába.
tárcsát ellenörizd (laza?) ill karzolásokra valamint van a villa szár védő, lehet bele ér a tárcsába.
gumi felszinű sérülés.
még lehetne sorolni, de tapasztalatbol elég ennyi!
Menet közben az első keréktől halkan "sziszegő" hangot hallok, olyasmi mint a fékbetét hang, tehát ciklikusan jelentkezik, azaz ha gyorsabban megyek, gyorsabban következnek a hangok, de nem fémes hang, hanem inkább mintha valami müagyag lenne. Csapágyra gondolok, deh az "morgós/zúgós" hang lenne és az folyamatosan jelen lenne, ha jól gondolom. Megnéztem a kereket,de semmi különöset nem találtam, viszont ahogy megmozgatom fix villánál oldalra a kereket mintha 1mm-t elmozdulna. Kerékcsapágy?! Remélem valakinek van valami ötlete!
az SM610 tudom ajánlani, szervizigény és megbizhatóságárol híres.
a 10.000es szerviz olajcsere szürő csere vezérmülánc ellenörzés/csere ill. szelephézag ellenőrzés. ez szerintem teljesen elfogadható mivel egyes japán gépeken ezt 8000km-nél kell megtenni.
ajánlom azért a köztes olajcserét 2500km-nél.
Ha erre jársz, a [2179]-re tudnál válaszolni?
Lassan döntenem kell, de mivel nem vagyok egy versenyző típus (a motor mindennapi használatra kell), számít a szervizköltség, szervizigény is.
Üdv:
2N
Motorvásárlást tervezek, utcai (nem üzemórás) supermotot szeretnék venni. Ez husqvarna esetében az sm610 lehet csak ha jól tudom. Nagyon tetszik, komolyan fontolgatom, hogy ilyet veszek (használtat).
Belenéztem a kezelési kézikönyvbe és azt látom, hogy a 10.000 km-es szerviz elég komoly, például vezérműlácot kell cserélni. A 10.000 km-enkénti vezérműlánc cserét azért picit meredeknek érzem.
Kb. milyen költséggel jár egy ilyen szerviz?
Üdvözlettel:
2N
Kb 75kg vagyok.
Dávid, küldtem mailt!