Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Töltöttem fel új galériá(ka)t és videót a Tokaji motorostalálkozóról, akit érdekel tessík mazsolázni!
Már jó (mostantól)...
Nem vazze
Hát nagyon Ki van halva ez a fórum MI van veletek?
Senkinek sem megy a Husky? Renatto a géped még mindig nem jÚÚÚÚÚÚ? Na majd jelezz addig is 510 4eva
Szevasztok! Érdeklődnék, hogy Husqvarna Te 610-ről kinek mi a véleménye. Jövőre terveznék valami hasonlót supermotonak. Nem a szervizelés érdekel, hanem hogy van e valami tipushibája vagy hasonlók! Olyat is hallottam, hogy csak 2001-től szabad venni. Egyébként 2002-től gondolkodom évjáratban. Minden normális hozzászólást előre is köszönök!
sziasztok! nincs valakinek egy eladó benzincsap ? ( ha van tömítés azis elég) ( WRE 125 1999)
A meleg indítót persze hogy visszatolom.
A kipuff még a gyári.
A gyertyát majd holnap megnézem.
Időközben kiderült hogy a fojtás kivétele után nem cserélték ki a fúvókákat.Szóval valószínű kisebb méretű van benne a kelleténél.
Köszi az eddigi segítségeket.
Ha arra a motorra gondolsz amit Attila hoz be akkor az qrva jó
Helló! érdeklődnék a Husqvarna CR 125 után! ti adtatok-e el ilyet Mo.-ra? ez ugye gyári cross, tehát 40körüli lóerőt produkál nem úgy mint az SM 125-ök? 2008 as az évjárata annak amit ajánlanak! ha adtatok el van valaki aki vissza hordja hozzátok szervízelni? és ált.ban a kopó alkatrészeken kívül más hiba előfordul-e? (gyújtás,váz,..)
az adatlapomon lévő címre is válaszolhatsz erre a pár kérdésemre!
esetleg egy listaár kb?
Probléma nincsen. De a karbit be kéne állitani az adott idöjárási viszonyokhoz ill. a kipufhoz ha más van rajta. Nézd meg a gyertyát. A meleg szivató vissza van tolva?
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy husqvarna supermoto-m, 2006-os, még karbis.
Na mármost ha megyek vele, és visszaengedem a gázt a motor a kelleténél többet durrog vissza.Én kabi problémára gondolok, de nem biztos.
Ebben szeretnék valamiféle tanácsot kérni, mi lehet a gond?

Köszönöm
Sziasztok valakinek nincs egy fölös gumitömítése a benzincsaphoz ? (4 lyuk van rajta) (1999 WRE 125)
Ez gyors volt!

A jeladó nem ér bele, de nem nem mér csak megtett km-t és fordulatszámot.
Villaszárat is néztem, deh nem ér bele és karcot sem találtam a tárcsán és nem is mozog.
Küllöket megnézem.
Deh ez a gumifelszín jó ötletnek tűnik, legalábbis a hang erre hasonlít leginkább, megnézem ezt is!

Köszi!
küllöket ellenörizd, lazulhatnak.

jeladó a km-órához lehet hogy bele ér a tárcsába.

tárcsát ellenörizd (laza?) ill karzolásokra valamint van a villa szár védő, lehet bele ér a tárcsába.

gumi felszinű sérülés.

még lehetne sorolni, de tapasztalatbol elég ennyi!
""oblémára természetesen "problémára"...
Hátha valakinek lenne ötlete erre a ""oblémára:

Menet közben az első keréktől halkan "sziszegő" hangot hallok, olyasmi mint a fékbetét hang, tehát ciklikusan jelentkezik, azaz ha gyorsabban megyek, gyorsabban következnek a hangok, de nem fémes hang, hanem inkább mintha valami müagyag lenne. Csapágyra gondolok, deh az "morgós/zúgós" hang lenne és az folyamatosan jelen lenne, ha jól gondolom. Megnéztem a kereket,de semmi különöset nem találtam, viszont ahogy megmozgatom fix villánál oldalra a kereket mintha 1mm-t elmozdulna. Kerékcsapágy?! Remélem valakinek van valami ötlete!
Szia,

az SM610 tudom ajánlani, szervizigény és megbizhatóságárol híres.

a 10.000es szerviz olajcsere szürő csere vezérmülánc ellenörzés/csere ill. szelephézag ellenőrzés. ez szerintem teljesen elfogadható mivel egyes japán gépeken ezt 8000km-nél kell megtenni.

ajánlom azért a köztes olajcserét 2500km-nél.
Eldőlt a kérdés, köszönöm!
foxinredsox!

Ha erre jársz, a [2179]-re tudnál válaszolni?
Lassan döntenem kell, de mivel nem vagyok egy versenyző típus (a motor mindennapi használatra kell), számít a szervizköltség, szervizigény is.

Üdv:
2N
Előtte szeretnék.
Majd rájössz ha supermotot veszel, hogy mi mennyi!
Kedves foxinredsox és többiek!

Motorvásárlást tervezek, utcai (nem üzemórás) supermotot szeretnék venni. Ez husqvarna esetében az sm610 lehet csak ha jól tudom. Nagyon tetszik, komolyan fontolgatom, hogy ilyet veszek (használtat).
Belenéztem a kezelési kézikönyvbe és azt látom, hogy a 10.000 km-es szerviz elég komoly, például vezérműlácot kell cserélni. A 10.000 km-enkénti vezérműlánc cserét azért picit meredeknek érzem.
Kb. milyen költséggel jár egy ilyen szerviz?

Üdvözlettel:
2N
Ok! Kössz!
Nem, egyszemélyes!
Kb 75kg vagyok.
Sajnos nem tudok ilyet küldeni!

Dávid, küldtem mailt!