Új tagként végig olvasva a forumot, mostanába elég kihaló félben van.
Husqvarnások és rajongói élénkítsük fel kicsit és osszuk meg tapasztalatainkat a márkával kapcsolatban.
Csá Foxhunter! megnéztem én is a hírdetésed és ott írtad hogy "Racing hátsóidom" ezalatt mit értesz? vagyis gondolom hogy a faridomra gondolsz és hogy azon matricák vannak vagy úgy van fényezve attól Racing hátsóidom? és hogy hol tudok én ilyet venni és mennyiért? nekem is Huskym van.
előre is köszi
Hát eredeti 53 lóerő. Szerintem max. plusz 2 lóerővel több lett a Kipufogótól. De nem is az volt a lényeg. Hanem inkább, hogy most jobban pörög. Neked kell döntened, hogy mire szeretnél használni ! Ha neked fontos a sebbesség akkor ne vegyél Supermotot ! Városban vagy kanyargós utakon szereti és oda is való. Ott minden motort mögötte is hagyod ! De ne várjál tőle, hogy 200-at tudsz menni vele !
Hát Supermotohez képes elég kényelmes. Nagyobb túrát is tudsz vele menni ( 200 km ). Két fővel kisebb túrákra is jó, de max ilyen 100 km. Ha a barátnőnek kicsi a segge
Sok minden lehetőség van a tuningoláshez, de szerintem nem éri meg mert drága és 70 lóerőnél többet nem fogsz kapni és akkor már nagyon szerviz-igényes. De akkor már 1 Mio. Ft biztos, hogy fizetni fogsz ( csak Tuning ! )
Szeva!
Megkérdezhetem,hogy hány lóerős a motorod?Én is ilyen típus vételét tervezem és mivel 600as sportmotorról ülnék át kicsit félek,hogy kevésnek fogom találni az erejét...tudnál tapasztalatokat írni a masinával kapcsolatban?Mennyire "kényelmes"(már ha egy sm kényelmesnek nevezhetünk )mennyit fogyaszt és mekkora a hatótávolsága?Arról esetleg tudsz vmit,hogy pl a nyitott kipufogó mennyit dob a teljesítményen?Illetve milyen tuningolási lehetőségek vannak még,amik nem nagyon rontják az élettartamot?
Sziasztok!
Egy Husqvarna SM 570R mennyire szervízigényes járgány?Ez már üzemórás versenymasina,vagy még kilóméteres? Milyen gyakorisággal kell benne pl olajat cserélni,vagy valami komolyabb beavatkozást,pl szelepállítás vagy esetleg gyűrű vagy dugó csere(ha egyáltalán ezeknél kell ilyesmit...)
Aki tud valamit ezekről a gépekről legyen szíves pár szót írni!
Előre is köszönöm!
Szia!
Még mindig a Husky SM 610S-el kapcsolatban kérdeznék,ha nem zavarok!Nézegettem mindenfelé és azt találtam,hogy 35kW-os(kb 45LE) ezt elég kevésnek találom!Valóban ennyi,vagy van valami eltávolítható folytás benne?Mert én egy 60LE-t simán kinézek ebből a gépből .Esetleg mivel lehet pár plusz lóerőt előcsikarni belőle,hogy az ne menjen az élettartam rovására(K&N légszűrő?Nyitott kipuffdobok?)?Illetve még egy kérdés: ezek(a 2000 körüli évjáratok) gyárilag dupla kipufdobosak.Ha akarok rá tenni valami nyitott ordítót,akkor mivel járok a jobban(teljesítmény növelés szempontjából)ha teszek rá 2 nyitott dobot,vagy jobb a szimpla nyitott dob(a két könyökcsövet összehozni egybe).
A fogyasztásukról tudnál valamit mondani(normál utcai használat mellett)?Mert elég pici(9 literes a tankjuk és hogy ezzel mennyit lehet elröfögni?)Utazó sebbesség tekintetében mit bírnak ezek a gépek(egy típusnál írták, hogy nem igazán bírja a húszamosabb ideig történő magas fordulaton való használatot,ennél is lehet ilyesmi?)
Amúgy amit hirdetsz kék-sárga 610-es az a sajátod volt?
Előre is köszönöm!
heló! tudnál nekem küldeni valami fasza husqvarna logót, vagy a husqvarna-racing et? (ha lehetséges, akkor jobb felbontásban). vagy esetleg valami linket, ahonnan letölthetek. matricát készitek a mocimra... elöre is thx
itt kapsz!
Új tagként végig olvasva a forumot, mostanába elég kihaló félben van.
Husqvarnások és rajongói élénkítsük fel kicsit és osszuk meg tapasztalatainkat a márkával kapcsolatban.
előre is köszi
Hát eredeti 53 lóerő. Szerintem max. plusz 2 lóerővel több lett a Kipufogótól. De nem is az volt a lényeg. Hanem inkább, hogy most jobban pörög. Neked kell döntened, hogy mire szeretnél használni ! Ha neked fontos a sebbesség akkor ne vegyél Supermotot ! Városban vagy kanyargós utakon szereti és oda is való. Ott minden motort mögötte is hagyod ! De ne várjál tőle, hogy 200-at tudsz menni vele !
Hát Supermotohez képes elég kényelmes. Nagyobb túrát is tudsz vele menni ( 200 km ). Két fővel kisebb túrákra is jó, de max ilyen 100 km. Ha a barátnőnek kicsi a segge
Sok minden lehetőség van a tuningoláshez, de szerintem nem éri meg mert drága és 70 lóerőnél többet nem fogsz kapni és akkor már nagyon szerviz-igényes. De akkor már 1 Mio. Ft biztos, hogy fizetni fogsz ( csak Tuning ! )
Itt az ennyimé: Husqvarna SM 610
Megkérdezhetem,hogy hány lóerős a motorod?Én is ilyen típus vételét tervezem és mivel 600as sportmotorról ülnék át kicsit félek,hogy kevésnek fogom találni az erejét...tudnál tapasztalatokat írni a masinával kapcsolatban?Mennyire "kényelmes"(már ha egy sm kényelmesnek nevezhetünk )mennyit fogyaszt és mekkora a hatótávolsága?Arról esetleg tudsz vmit,hogy pl a nyitott kipufogó mennyit dob a teljesítményen?Illetve milyen tuningolási lehetőségek vannak még,amik nem nagyon rontják az élettartamot?
Egy Husqvarna SM 570R mennyire szervízigényes járgány?Ez már üzemórás versenymasina,vagy még kilóméteres? Milyen gyakorisággal kell benne pl olajat cserélni,vagy valami komolyabb beavatkozást,pl szelepállítás vagy esetleg gyűrű vagy dugó csere(ha egyáltalán ezeknél kell ilyesmit...)
Aki tud valamit ezekről a gépekről legyen szíves pár szót írni!
Előre is köszönöm!
Még mindig a Husky SM 610S-el kapcsolatban kérdeznék,ha nem zavarok!Nézegettem mindenfelé és azt találtam,hogy 35kW-os(kb 45LE) ezt elég kevésnek találom!Valóban ennyi,vagy van valami eltávolítható folytás benne?Mert én egy 60LE-t simán kinézek ebből a gépből .Esetleg mivel lehet pár plusz lóerőt előcsikarni belőle,hogy az ne menjen az élettartam rovására(K&N légszűrő?Nyitott kipuffdobok?)?Illetve még egy kérdés: ezek(a 2000 körüli évjáratok) gyárilag dupla kipufdobosak.Ha akarok rá tenni valami nyitott ordítót,akkor mivel járok a jobban(teljesítmény növelés szempontjából)ha teszek rá 2 nyitott dobot,vagy jobb a szimpla nyitott dob(a két könyökcsövet összehozni egybe).
A fogyasztásukról tudnál valamit mondani(normál utcai használat mellett)?Mert elég pici(9 literes a tankjuk és hogy ezzel mennyit lehet elröfögni?)Utazó sebbesség tekintetében mit bírnak ezek a gépek(egy típusnál írták, hogy nem igazán bírja a húszamosabb ideig történő magas fordulaton való használatot,ennél is lehet ilyesmi?)
Amúgy amit hirdetsz kék-sárga 610-es az a sajátod volt?
Előre is köszönöm!
az ultrakönnyű TC 250 esnek mennyi lesz az ára (csak úgy kíváncsiságból)
Brutál lehet ez az 530 as gép
nem semmi egy kölyök!
csáó
most sajna lépnem kell. Üdv
ezen az oldalon sincs csak egy de az se husky
de ez a hely még tölem is messze van
hullámost tárcsát hol vetted?
Szerintem nem kicsit megéri!