Azt írtad, hogy dolgoztál nála. Akkor ezek szerint már nem dolgozol. Most is motorokat szerelsz? A 450es és 510es Husky-k jobbak mint a 610esek? A mocim első féktárcsája üt egy kicsit. Mintha a féktárcsa nem lenne egyenes. Ha felemelem bakkra és forgatom az első kereket akkor egy bizonyos pontnál megszorul. Ha nagyobb sebességről lassítok akkor nem veszem észre hogy egy picit "üt". De ha kis sebességről lassítok akkor érezhető hogy a féktárcsa nem egyenletesen fog. A moci még garanciás. Ezt az első féktárcsát ki tudnám cseréltetni garanciára?
az SM elnyühetettlen mint a drz! 5000ként szervizelni és kész, tavaly nyáron hozzánk Veszprémbe be tévedett egy olasz világjáró, elfordult az ék a gyujtásnál. nézek a kilométerorára, hátha még garanciába megy a dolog, és látom hogy 43572km van a vasban . Kérdeztem a muksit hogy volt e már bontva a blokk, válasz: 25000nél vezérmülánc, semmi más! aki kinyirja a 610est az magában keresse a hibát. rendesen melegitreni a blokkot, de ez minden 1hengeresre vonatkozik.
az ára meg szerintem olyan mind minden mocinak, mindig akad valaki akinek gyorsan kell a pénz, ezért hajlandó többet bukni.
Utcai supermoto vásárlásán gondolkozok. Most két típus között gondolkodom: DRZ400SM és SM610.
A husky egyértelműen vagányabb, komolyabb motor, de azt gondolom, hogy a gyengébb japán esetleg kevésbé szervízigényes, tartósabb.
A másik dilemma az ár. Az SM610 sokkal kevésbé tartja az árát, de érzésem szerint a DRZ kicsit talán túlárazott használtan. (Sajnos csak használt jöhet szóba.)
2004ota minden WRE és SM 125 egyformán 11kwra van vizsgáztatva, ennyit tud a motor (15LE) se többet se kevesebbet... mindenki ugy tudja ellenőrizni hogy milyen karbi van rajta. a 15le-ek dellorto 28mm karbival vannak szerelve és különolajzásuak. akinek mikuni TMX 34-36-38 van rajta, de különolajzású abba akkor már bele nyultak.
Nagyábol a 15le verzióbol kipufogó és mebrán cserével kb. 20-25 le kihozható.
bármi kérdés bármilyen Husqvarna modellel: motor@andlhusqvarna.hu
amugy meg kaphatóak mostantol (az oldalon még nincsen rajta) husqvarna ruhák és más kiegészítők!
aki tapasztalt ilyen dolgokba írjon már pár szót arról hogy milyen gond lehet abból ha a sár bemegy a powerhez mechanikához?
egy halk berregő hangot hallottam arról az oldalról,nemtudom azlehet-e a gond?
Hát én nem így tudom. De az a lényeg hogy a forgalmimban 13 Kw van. A rendőr még nem szólt ezért. Én úgy tudom hogy csak a teljesítmény számít mivel 600as sportmotorokat is lehet vezetni kis jogsival, ha az le van folytva. A folytásról pedig papírod van.
Hát épp ez a lényeg. A forgalmiban lehet 4000 ccm is ha a motor teljesítményéhez az van írva hogy 11Kw. Épp ezt magyaráztam, hogy a ccm nem számít csak a Kw!
lenne egy sürgős kérdésem,fontos lenne hogy kapjak rá választ,a lényeg az lenne hogy a hátsó kerékbe lévő tengelyem egyik vége már eléggé rozsdás,félreértés neessék nem arról a tengelyről beszélek amivel a lengővillákhoz fogatod hanem ami a 2csapágy között van. okozhat ez gondot,cseréljem,vagy maradhat így?
Maximum 125 ccm és legfeljebb 11 KW teljesítményig érvényes. A vezetõi engedély megszerzését legkorábban 15 3/4 évesen érdemes megkezdeni. Elméleti, gyakorlati (rutin és forgalmi) és egészségügyi vizsgához kötött. Ha rendelkezik egészségügyi vizsgával, abban az esetben nem szükséges újra vizsgát tennie
pár napja lettem énis Husky tag,mégpedig egy Cr125 személyével :)
szükségem lenne egy alsó lánckoptatóra,ilyet honnan tudnék beszerezni?
vmint másik kérdés,hogy a légszűrő doboznak alapból nincs teteje,vagyis maga az ülés szolgálna rá,vagy valóban hiányzik az enyémről?
Régen igen. Régen ccm-re voltak osztva a kategóriák. A1-es jogsival 125 ccm-ig, Ak-s jogsival 250 ccm-ig és az A jogsival korlátlan. Mostmár Kw-ra van meghatározva a kategória. Ha belegondolsz pl egy 125ös 2 ütemü cross gép kb 40 ló. Ugyanez a mocit 4 ütemübe kb 15 ló. A Suzuki DRZ 400as 40ló. Ugyanolyan erős mint egy 125ös 2 ütemü. A mostani Kw-os beosztás reálisabb. A1-os jogsi úgytudom, hogy 11Kw-ig szól az Ak-s jogsi 25Kw-ig szól (nekem ilyen van) és van az A-s jogsi. Ez korlátlan. De ha megnézel egy kressz könyvet, akkor ott le van írva ponotsan minden.
az ára meg szerintem olyan mind minden mocinak, mindig akad valaki akinek gyorsan kell a pénz, ezért hajlandó többet bukni.
Utcai supermoto vásárlásán gondolkozok. Most két típus között gondolkodom: DRZ400SM és SM610.
A husky egyértelműen vagányabb, komolyabb motor, de azt gondolom, hogy a gyengébb japán esetleg kevésbé szervízigényes, tartósabb.
A másik dilemma az ár. Az SM610 sokkal kevésbé tartja az árát, de érzésem szerint a DRZ kicsit talán túlárazott használtan. (Sajnos csak használt jöhet szóba.)
Vélemény pro, kontra?
Üdv,
2N
Megkérdezhetem hogy neked van valami közelebbi kapcsolatod az importőrrel?
Nagyábol a 15le verzióbol kipufogó és mebrán cserével kb. 20-25 le kihozható.
bármi kérdés bármilyen Husqvarna modellel: motor@andlhusqvarna.hu
amugy meg kaphatóak mostantol (az oldalon még nincsen rajta) husqvarna ruhák és más kiegészítők!
egy halk berregő hangot hallottam arról az oldalról,nemtudom azlehet-e a gond?
Valakinek van tapasztalata 2006-os smr510ről?
Akinek van írjon róla rosszat és jot egyaránt
Köszi
"A1 kategória"
Maximum 125 ccm és legfeljebb 11 KW teljesítményig érvényes. A vezetõi engedély megszerzését legkorábban 15 3/4 évesen érdemes megkezdeni. Elméleti, gyakorlati (rutin és forgalmi) és egészségügyi vizsgához kötött. Ha rendelkezik egészségügyi vizsgával, abban az esetben nem szükséges újra vizsgát tennie
pár napja lettem énis Husky tag,mégpedig egy Cr125 személyével :)
szükségem lenne egy alsó lánckoptatóra,ilyet honnan tudnék beszerezni?
vmint másik kérdés,hogy a légszűrő doboznak alapból nincs teteje,vagyis maga az ülés szolgálna rá,vagy valóban hiányzik az enyémről?