Elhiszem, hogy emberek hibáznak. De akkor miért mondják azt, hogy a centír miatt van. Mikor annak semmi köze hozzá. Egyszerűbb lenne megmondani, hogy BOCS elbasztuk. Munkadíjat nem kell fizetni. Vagy valami ilyesmi. Szerinted a centír miatt lett olyan? Most őszintén!
mondja a KTMs akinek Husqvarnaja még nem volt. jut eszembe, valyon a 450es KTMre amit éppen egy haveromnak csinálok, valyon mikor jön meg a gyári hátsó fékbetétje, amire mégcsak 2 hete várok?
A supermoto fórumon láttam, hogy egy kölyöknek 510R-je van. Rendelt egy 5"os Behr (fekete) felnit + meg küllőt és az átfűzésnél a zsír új felninek a peremét végig lenyalta a Husky importőr (szerelő brigádja vagy kicsinálta) A centírozás miatt van lenyalva. Azt mondták. Mondjuk engem is idegesítene, ha egy zsír új felnit vennék sok pénzért és lenyalnák a peremet. Ez szerintem csak kamu, hogy centír miatt lett olyan. A régi felnijét is összeb@szták, pedig abból csak az agyat kellett kivenni. Azt nem kellett centírozni. De annak is ugyanúgy le van nyalva a pereme. Ezek után én is meggondolnám, hogy velük csináltatnám e az ilyen dolgokat.
igen, szerintem jobb. a KTMnek viszont jobb a megnyerö marketingje, ezen az olaszoknak (BMW) csiszolniuk kell.
Szerviz:
a gyár irja a 10.000km hogy te mit csinálsz az a te dolgod.
Példa: TC 450 versenykrossz, 50 óránál szelep csere lenne (hondáknál 30nál, KTM 40), 160 óránál cseréltük, mert már fostunk, nem azért mert annyira nyulott lett volna. ha valaki a garija fontos akkor muszály. de folytás nélkül ugyis "csak" egy év gari van.
ami minden ilyen mocinál cserés (KTM, HONDA CRFek, RMZk, RXVk, Yamahak) szelepek, hajtókar, dugó, vezlánc, feszítö. de ezt még soha nem csináltuk senkinél így egyben, általában hajtokar meg vezlánc, többi állapottol függ!
Tavalyi a moci. SM. 7300 km van benne. Rendszeresen márkakereskedésben volt szervizelve. A szervízkönyv vezetve van. Már amikor megvettem a mocit, akkor is szorult. Aznap betoltam a garázsba és felemeltem bakkra. Akkor nézegettem az vasat megforgattam az első kereket. Már akkor szorult. Csak úgy voltam vele, hogy majd biztos bekopik. Néztem és sérülésmentes a féktárcsa. Nemhiszem, hogy megütöttem volna. Most csak azért zavar, mert tanulgatom a Stopit és amikor már lassan gurulok zavaró, hogy szaggat.
Ha már itt tartunk. egy csomo moci nem lett a gyárfelé lejelentve hogy eladva. azok akik olyan frankó kereskedöknél vették a mocit, azok küldjenek véleményem szerint egy emailt az uj importörnek. szervizbe csak az általuk elöirt szervizve vigyétek. Mert aki Husqvarna kereskedö volt az már garanciális munkát szerintem nem végezhet.
Szerinted? mikori a gép, kilométer, szervizkönyv, ki szervizelte stb? és miröl beszélünk? enduro, cross, sm? az ütés egy felpattant kötöl származik... szerintem.
volt egy mokus tavaly, gariba cseréljük a bal deknit, kérdem miért, megrepedt... mondom hogyan? ö nem tudja. nézem a motort, a váltokar okozta a repedést, mert a moci eldölt. erre ö, ja igen bocsi, tankolásnál eldölt.
Szerviz:
a gyár irja a 10.000km hogy te mit csinálsz az a te dolgod.
Példa: TC 450 versenykrossz, 50 óránál szelep csere lenne (hondáknál 30nál, KTM 40), 160 óránál cseréltük, mert már fostunk, nem azért mert annyira nyulott lett volna. ha valaki a garija fontos akkor muszály. de folytás nélkül ugyis "csak" egy év gari van.
volt egy mokus tavaly, gariba cseréljük a bal deknit, kérdem miért, megrepedt... mondom hogyan? ö nem tudja. nézem a motort, a váltokar okozta a repedést, mert a moci eldölt. erre ö, ja igen bocsi, tankolásnál eldölt.