Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Én a tanácsotokat szeretném kérni abban h szerintetek melyik motort érdemesebb választani és miért. Egy Ktm 530exc-r 2008-2009 v inkább egy husaberg fe570 2009-es modellt. Írjátok meg légyszi véleményeteket evvel is könnyebbé téve a motorválasztást. Köszi a segítségeteket!
Te télleg tudod hogy kell? szerinted megtudnám csinálni ha elmondanád, megköszönném ha megtanítanál. egy elérhetőséget kaphatok? basszus de jó lenne,ha képes lennék erre
fjr 1300elöl nincs menekvés közuton rájöttem!
Jó muknát
Léptem. Át kell fűznöm egy 3,5 hátsó ráfot 4,25-re. Holnap délután műszaki az LC 4-nek.
Üdv
meghiszem azt
Elég gáz ha egy Husaberggel le bírnak meszelni... Bár nem ismerem a storyt. ETZ 125-tel 100 kg-s utassal nyílt terepen már csíptek el. Mekkora küzdelem volt........
hát szabad rendszám nélkül flangálni a városban?
részletre meg kell kérni. Amit persze MINDIG késéssel fizetsz be, és csak a 2. kiküldött felszólítás után. Dolgozzanak meg a pénzükért....
amugy érdekelt volna töled de sajnos átkell pozicionálnom a kest!
vega te igyis kevesebbet buksz mint én mert én a szettet adom el azért h befizessem a birságot a geci zsernyákoknak!
hogy én szakértőféle?
az merész,nagyon hülye vagyok az ilyenekhez,a pályán tudom a menetirányt és ennyi
még csak ma tettem fel,majd meglátjuk,hogy alakul
Ha a 4 dugós nyerget akarod felrakni, akkor célszerű a tárcsát eladni. Kérdés hogy ki veszi meg szólóban, mikor 110-120-ért komplett szettet veszel tárcsástól mindenestől. Nekem is van még 3 garnitúra de meg sem hirdetem, inkább belerakosgatom a rendszámos gépekbe.
valamit el kell adnom, muszáj leszek a tárcsát. a többi cucc kell
Az csecs. Akkor 2 dugós nyereg+adapter. Csak az még messze van egy jó fékhez.
Miért nem csinálod meg magadnak? kb. 2-3 órás meló, ha precíz akarsz lenni, és nincs hozzá küllőhúzón kívül más célszerszámod.
Úgyis olyan szakértőféle vagy....
320,sajnos észrevettem én is
320 v. 310? mert ha 320 akkor nem jó a 4 dugós gyári nyereghez sem.
Ő hirdet a MR-ben is...
értem,hát én őt mondjuk nem ismerem
de a segítséget köszi,majd jelzek ha it nincs a közelbe.

Bergesek,bocs az OFFért
Nekem a két enduro kerekemet (mondjuk itt minden gyári volt) 6000 Ft-ért fűzték össze és centrírozták ki...ehhez képest az agyonsztárolt Koch Feri tavaly csak centrírozásra elkért volna 7ezret kerekenként
okés köszönöm,ha nem találok itt kecskeméten,akkor írok neked! csak tudod mi gázos,hogy excel a ráf,és az agy meg azthiszem a gyári behr?de nem vagyok benne tuti.ez szerinted probléma forrás lehet? :D azt amugy tudod,hogy mennyibe kerül egy ilyen fűzős biznisz?azt hiszem a küllők kb 18ezerre jönnek ki kb...
Küllőt bármelyik KTM-boltban kapsz hozzá.
Fűzőst itt Csepelen tudok, ha közelebb nem találsz, szivesen elküldöm az elérhetőségét...
Eladó a tárcsa, zsír új.