nem vagyok nagy közútas motoros, inkább pálya vagy hardenduro, de végülis miért ne, benne lennék, csak előtte meg kéne csinálnom a hátsólámpát, mert ez egy usa modell és direktbe van kötve a lámpa - folyamatosan világít, nem tudom ha beiktatok egy mikrokapcsolót, az elég-e vagy komolyabban bele kéne nyúlni a vezetékelésbe....
Aha. Az én kuplungom 178 üzemóránál még "félidős" volt, mert akkor széthúzattam a blokkot, hogy minden csere ami gyanús. Nem szeretem ha valami szerelés után szarik be. Akkor azt mondták még bírja (mondjuk eddig semmi jele csúszásnak) egy darabig. Nekem is volt egy komplett vezérléscsere (lánc, tengely, csapágyak, görgők). Remélem még egy darabig bírni fogja.
Ha megvannak a terepkerekedid is, akkor valamikor a nyáron (később kicsit) mehetnénk egyet a pannonhalmi pályán...Nekem megmondom őszintén a terep jobban bejön, mint a beton (bár lehet mert még 0 vagyok aszfalton). Mondjuk terepen meg 0,5 az 5-ös skálán.
Pesten van a sárga sajna (vagy most ez jó nekem...). Valamikor mindenképpen mennem kellene egyet, mert még soha nem mentem beton pályán... Mire gondolsz az áraknál? Sok vagy kevés? Nekem egy haverom rakta össze, aki azt mondta hogy nagyon olcsón vettem bele mindent a japánokhoz képest. De azóta tutkó a gép
Ma valami egészen hihetetlen szófosásom van . Kezdek is rosszul lenni magamtól, hogy milyen kurva okosan osztom az észt... Na most egy 7-ig minimum kussolok
Ja amúgy a hivatalos magyar viszonteladó jelen pillanatban az Autowelt Kft.
Eloszállási u.50/a
7020 Dunaföldvár (Tolna)
...ez nem a reklám helye. Ők ha jól tudom kiküldik Postán is ha megvan a cucc. Gondolom meg is tudják mondani. Amúgy nem hiszem, hogy az a himbacsapágy valami kurva nagy hűha lenne.
Husaberg
Innen meg le tudod tölteni a Spare Parts manual-t, ami kell. Abban benne vannak a számok. Meg vannak itt Repair Manualok (egyedüliként az összes gyártó közül)
nem tudja valaki, hogy az a "vinnyogó" hang a gázadásnál mitől van?