Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2000-es
Semmi probléma. Nézd meg az alkatrész könyvben, hogy mi a száma és az alapján meg tudják rendelni. Mikori a géped?
van itt a közelben egy ktm,csak nem tudom,hogy ugyan ilyenek vannak-e bennük,meg nekem a régi blokkom van még!
Ha kész a gép akkor elmehetnénk egyet gurulni itt a környéken. Az én bázisom jelen pillanatban az Oktogon mellett van, úgyhogy össze tudunk futni.
Szerintem bármelyik KTM-ben tudsz rendelni. A dunaföldváriban biztosan. Amikor én vettem a 2 himbacsapágy volt 13.000 (6.500 / db) a vezérműtegely csapágyak voltak 2000 / db környékén és a vezérműlánc volt 8.000. Lehet átbasztak, de ennél olcsóbban nem nagyon találtam (ebay meg ilyenek). A vezréműtengelyem lett volna ebay-ről 27.000 a Promoto-nál került 30.000-be. Szerintem ott korrektek voltak, de biztosan lehet olcsóbban is szerezni ilyen cuccokat!
pedig ezt mondta, himbacsapágyakat... lehet félreértettem valamit... na majd megérdeklődőm...
de egyszerűbb ha felhívod nem tudom nézegeti-e a fórumot...
3e? én 6-ot hallottam 1 darabra
én odaadtam Palcseenak a motort és ő csinálja az egészet, alkatrész beszerzést is már ami nincs neki... :), azt mondta 3000 pénz körül van a 2, rákérdezzek nála van-e neki? úgyis találkozunk pár napon belül ha kész a gép
Szia palcsee! szelephimbacsapágyak kellenének nekem! adj egy e-mail címet és küldöm hova kéne küldeni, ha van neked! Köszönöm
honnan veszed a himbacsapágyakat? hallgatok sonoo-ra és kicserélem. Jobb félni alapon.
most olvasom csak, kicsit mókásan írtam le, szóval a két gyűrű lesz cserélve, de dugó henger nem
hát még én hogy bízok benne...
kompót = kompresszió gyűrű meg az olajlehúzó, mert ezek is kaptak a karcokból
Remélem fasza lesz és utána már nem lesz vele gondod. Igazad van, ha már egyszer szét van szedve...akkor mindent ki belőle, ami gyanús. Mi az a kompó...?
ezt a garancia témát én bukom, 20 üó-val vettem egy sráctól aki meg még promotoban vette ami meg ugye megszűnt...
cseréve lesz mind2 főtengely csapágy (a másik mondjuk jó de ha már szét van szedve ezen ne múljon), kap még 2 új himba csapágyat, az egyik lógott kicsit, meg mindenféle tömítés és új kompót meg olaj gyűrű mivel a csapágy darabjai kicsit belehúztak dugóba, hengerbe (vagy hüvely vagy mi van ebbe)... ezek nem lesznek cserélve az még egy kiló lenne... Palcsee azt mondja felhónolja vagy mit csinál vele és simán jó lesz így, max kicsit csípni fogja az olajat, nagyjából ennyi, ja meg persze Pali munkadíja, mert esélytelen hogy én ilyeneket megcsináljak, hülye vagyok hozzá...
a kérdés hogy ez mitől lett... rá lesz nézve a tengely centírjára is még, mert az okot kéne helyre tenni nem csak a tüneteket... remélem így egy jó ideig nem kell hozzányúlni
Jaj de kurva okosnak érzem magam, hogy ennyi tanácsot adok . Nekem olyan van. Semmi gond vele (193 üzemóra), csak nézegesd rendesen (himbacsapágyakat 25 üzemóránként, amikor amúgy is állítani kell a szelepeket, és cseréld amikor kell ez az egy gyengesége). Olaj legyen benne meg hűtővíz, meg rendesen melegítsd be. Nekem nagyon bejött. Igaz kisfiú vagyok még mindig mellette, de nem bántam meg, hogy ilyet vettem. Szerintem nem szervízigényes. Akikkel beszéltem mindenki azt mondta, kb 25.000 km-ert elmegy az első nagy generálig (kb. 400-450 üzemóra)
Cseréld ki. Annak lassan annyi. Berágódott a közepén a csap. Ha nem cseréled ki, ki fognak belőle potyogni a görgők (nekem ez volt, ki is kellett cserélni a vezérműtengelyt). Cseréld ki, ha jól emlékszem 13.000-ből megvan a 2 darab (egyszerre mindkettőt), valamint ha már ott vagy, akkor a vezérműláncot (8.000) meg a vezérműtengely csapágyakat (2.000/db) is (ezeket mondjuk nem biztos hogy ki kell. Komolyan mondom, biztosan szét fog esni és akkor sokkal többe fog kerülni. Én biztosan kicserélném!
Szia! Aha. Olvastam egy tesztben, hogy bejáratás alatt az egyik bergben (tesztmotor volt az egyik lapnál), 20 üzemóra után szétment az egyik főtengelycsapágy. A haverom KTM 450 SMR -jében is ugyan ez volt a gond. Állítólag 100-ból 1-nek el szokott baszódni a hézagolása és akkor ez a vége (tudom nem vígasztal), a haveromnak gariban cserélték, a tesztmotornál szintén (igaz ott csak valami 20.000-ret mondtak, mivel a csapágyon kívül semmi nem ment tönkre, az meg nam volt valami nagy kiadás. Mit kell benne cserélned? Csak a csapágyat, vagy mást is?
Sziasztok!

igazából nem vagyok husaberges abszolút soha nem is volt ilyen motorom mindig is husqvarnam volt...szóval már ha igy leirtam magam előttetek akkor bele is fognék a kérdésembe..a nagy nagy kérdés:mienek a husabergek..igaz hogy nagyon hamar széthullik vagy csak a 650?nézegettem őket és elég kedvező árban vannak és gondolkoztam előbb idekérdezem mielőt valamit is cselekednék.szóval ami igazán ott szól mellette hogy bivalyerős és ez nekem nem egy utolsó szempont...tudnátok valami infót bővebben mondani a típusokról egészen a 650esig?köszike..ha kérhetem akkor a válasz erre linkre kattintva tegyétek ezt
köszi
üdv
időben? ne viccelj már, hasítani fogunk ugyanis egy 2 személyes (na jó 3), tűzpiros, 2500 ccm-es, sportautóval megyek... mit ennek egy 650-es berg...
Szép estét Mindenkinek!


Én szeretnék időben odaérni. Ez nálam azt jelenti, hogy szombat reggel amint felkeltem már indulok is Visontára.
szevasz Döme mi a zsír?
ááá nem tudok menni csak a csicskást küldöm a cuccért , meló van... pedig szívesen összefutnék már Veletek, gyerkőc gonoszkodik már?
üdvözlöm Őt is és Katát is!
Menj aludni, mert holnap otthon leszel hagyva!
oksa
na zsír, haver csak vasárnap tud jönni, de a motorját azért levisszük neki, Anita is azt mondta inkább lábon megy - lehet büdösek vagyunk...?!
így hely van dögivel, szóval kettecskén leszünk