mint kiderült főtengely csapágy, a lendkerék oldali, olyan 70-80-ban áll majd meg... , Palcsee azt mondja ez nem kicsit furcsa főleg ennyi használat után - szinte új motor... és 1000ből jó ha egynél van ez... hát kikaptam azt az egyet...
szevasztok!
hát halljátok, most megrendült a bizalmam a márkát illetően...
kiderült mi a nagy szar van...
és íme az 50 üó-t kibíró főtengely csapágy....:
Haller! Husaberg fe550ről vagy 501ről tud-e valaki infót? Mennyire megbízható,normál használat mellett mennyire szervízigényes, alkatrészellátás stb...
Köszönet annak aki segít!
Üdv !
Ha Szoboszlón nézted a 650est, akkor ismerem. Valóban annyi baja volt amit a tulaja mondott és hozzáértő javitotta meg a váltót. A hengerfejtömitést meg még én vettem neki a télen.
Csá. Ha egy kicsit kopog, akkor vagy hajtókat csapágy vagy pedig himbacsapágy. Ha himbacsapágy, akkor az nem olyan vészes és tényleg 50 óránként cserélni kellene (én onnan vettem észre, hogy valami nem fasza, hogy nyúlt a moci mint a takony és nem volt benne erő), akkor is mindenki azt mondta, hogy hajtókar, de hála Isten nem az lett, csak 50.000 volt így a szervízelés (szétkúrta himbacsapágy a vezérműtengelyet, és cserélni kellett a vezérműtengelyt és annak csapágyait, a himbacsapágyakat, meg a vezérműláncot). Igaz nekem mindez 160 üzemóra után, addig nem kellett szétszedni. Ha nem újonnan vetted, akkor nem tudhatod mit kapott.... sajnos. Remélem semmi komoly azért.
jó estét mindenkinek! lenne olyan kérdésem jelenlegi mocim lehet elcserélem egy berg-re róla lenne szó: http://www.hasznaltauto.hu/3011377_husaberg_fs650e_2005 motort voltam megnéztem hát ellég le lakotnak tünik egy 50éves faszi a mostani gazdája 2. tulaj! motort ki probáltam rend elleneséget nem tapasztaltam errö van dögivel! kerékre nagyon jön! valamiért mégis kicsit bizonytalan vagyok! mire kellene különösen figyelni?
Keresek 160as méretű(17"os)jó állapotú slick gumit.Olyan kellene,ami vagy tök sima,vagy egy gyárilag mintás gumi(pl dunlop d208) mintája van belevágva(ez az utóbbi lenne a legideálisabb!)
Aki tudna segíteni,az vagy itt vagy az adatlapomon található címre legyen szíves írni!
Előre is köszönöm!
Hajtókart (a könyv szerint) xy üzemóránként/km-enként cserélni "kellene". De viszont ha nem cserélem ki és marad a régi, akkor a régi hajtókaron ha megnézem, akkor lehet látni valami jelet, hogy cserére érett? Vagy majd akkor veszem észre ha kikönyökölt a blokkból?
mert én szombaton már lemennék
hát halljátok, most megrendült a bizalmam a márkát illetően...
kiderült mi a nagy szar van...
és íme az 50 üó-t kibíró főtengely csapágy....:
Köszönet annak aki segít!
Az én motorom is eladó 2005ös Fs450-es, ha érdekel e-mailbe képet is tudok mutatni.
Ha Szoboszlón nézted a 650est, akkor ismerem. Valóban annyi baja volt amit a tulaja mondott és hozzáértő javitotta meg a váltót. A hengerfejtömitést meg még én vettem neki a télen.
de ez szíven vágott...
Aki tudna segíteni,az vagy itt vagy az adatlapomon található címre legyen szíves írni!
Előre is köszönöm!
Pedig ha összejön én ki fogom próbálni!
Hajtókart (a könyv szerint) xy üzemóránként/km-enként cserélni "kellene". De viszont ha nem cserélem ki és marad a régi, akkor a régi hajtókaron ha megnézem, akkor lehet látni valami jelet, hogy cserére érett? Vagy majd akkor veszem észre ha kikönyökölt a blokkból?