Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

baba, cseremoto program lebeszélve, csak el ne felejtsem visszaadni
igazából a futóművére lennék nagyon kíváncsi, keményítettem enyémen de meg se közelíti azt amilyennek lennie kéne...
Amiket láttam mérési eredményeket, azokon at S 38, az E meg 46 LE körül tudott.
az odalett ...... , mindenki változik.
lehet hogy az első 5 üzempercben tudja az 50 et aztán megkopik és beáll 40re
az Sre 40et hazudnak az Ere meg 50et...de nam akarok flamelni, ettől még jó motor. Az XXre is 164et hazudtak anno, azt jó ha 150...
a 620as lc4 re irnak 55öt dehát az van vagy 50 se a drz re nem 40 a gyári adat?
hovalett a " nemadom senkinek mer hápháp háp háp háp .... eszme?
A 650es 60 LE-t ad le hátsó keréken fékpadon mérve...na ennek fényében hihető a DRZ450 50 lóereje
Figyu, ha lépünk pályázni, akkor elviheted pár körre.
Csak, hogy mindenkit megfertőzzek.
naja
havernak 450-ese van 6kW-al, azt mindig ugat hogy az övé erősebb, mert nekem csak 5 van beleütve, a hulye kocsog...
jáj de csini(k)
ha egyszer kipróbálnék egy 650-est (remélem érezhető a célzás ), lehet megfertőzne és rámennék a témára jobban, csak nem tudom minek...? még a mostani is bőven tud újat mutatni...
a forgalmiban szereplő 6 kW-hoz képest
ez emberek szeretnek túlozni.... 650-esről 62 lóerőt olvastam anno vagyis 46 kW... de egyszer elviszem leméretni a gépet, kíváncsi vagyok mi az igazság
Ezért praktikus ha nincs az embernek maradék kedve se...nincs mit elrontani...hehehe
de tényleg 50 kW? Az sok nem? Főleg az E változatra....
Nem, csak utálom mikor ilyen borongós idő van, az embernek elrontja a maradék kedvét is.
És? Újabban cukorból tetszik lenni?
hát ezaz... enyémet eladnám árába + sm szettel még egy 2t enduro is beleférne... jáj dá szíííp is lenne
Én egyszerűen imádom!
de occsó!
hella
itt is...
jaj de szívesen beneveznék erre...
berg


Jobbat, itt csöpög az eső!
Jó reggelt állatok!