a 990 jobb...mindkettővel mentem, de valahogy a 950 nem volt annyira durva.
Az injektorról meg annyit, hogy a VTRben még elég kezdetleges volt a technológia, na ezt megfejelve 1000ccm V2-vel egy durva motorozhatatlan állatot hozott létre..de pont ez tetszik A GÉP legyen olyan hogy mindig rám tudjon ijeszteni...ezért tetszik az FC450 is (mondjuk aki 650el megy terepen az egy elmebeteg )
van ez így...nekem is sokszor segített a GÉPELÉS mikor szar volt. Fogadj meg egy tanácsot (már ha egy idegentől elfogadod)...ha szar a lelki világod, akkor csak azzal foglalkozz ami neked a legjobb, és ha a mocc az akkor arra kell rakni az összes energiát. Mindig lesz valahogy...amúgy meg tök jó ha az ember maga alatt van...sokkal többet ki tud hozni magából a hobbijában (köridő, egykerék, siratófal, stb)
690-nel mentem ellég sokat: kurva kicsi! Tavaly bőrruhában voltam a teszten, pont olyan szögben kellett rajta behajlítani a lábamat hogy a protektor baszottul nyomta a térdemet...idén krosszcuccban mondjuk nem volt ilyen gond, de attól még ugyanúgy nagyon kicsinek érződik egy rendes endurohoz képest. Ráadásul az ülés kialakítása miatt csak egészen minimálisan lehet mozogni a motoron, a széles "tank" miatt meg a lábadat se tudod előrenyújtani kanyarban (kiülni kéne inkább, de azt én nemtom hogy kell).
Fék, futómű az király (pályán legalábbis az volt), utána a 690 SM-R egy himbilimbi fosnak tűnt (az EXC-ről meg ne is beszéljünk). Viszont az injektor ezen is rángat, sem egyenletes gázzal menni, sem motorfékről finoman gázt adni nem lehet mert darabos...de sajnos ez mindegyiken érezhető volt, talán a 990 Adv-ön kicsivel kevésbé. Az már csak hab a tortán hogy az ismerősök tapasztalatai szerint a "környezetbarát" Euro-faszomtudjahányas szabványú injektoros jó 20-50%-kal (injektor map-től függően) többet eszik mint a régi, 950-es porlasztós verzió...
Szubjektív dolog, de én egyikért se adnék pénzt - amennyit kérnek értük annyit főleg nem!
bocsánatáért esedezem Hölgyem
zsákfos a bolondos nem mindig tudja mit csinál...
na helyes-helyes, a héten még endurozás van betervezve meg nyitó buliiiii , aztán visszakapja a slickeket és kuss van haveroknak, már motozni akarok és unom az odavissza szerelgetést...
csak egy sör erejéig voltunk ott, aztán verettünk haza a dzsindzsáson keresztül
akkor jöttél le a pályáról és eltűntél egy ktm ruhás sráccal, meg menjek oda hozzátok, hogy helló szia én vagyok az a tudod...
fogunk mi még együtt motozni, mondjuk jövőhét visonta? már megnézném nagyon azt a pályát
Az injektorról meg annyit, hogy a VTRben még elég kezdetleges volt a technológia, na ezt megfejelve 1000ccm V2-vel egy durva motorozhatatlan állatot hozott létre..de pont ez tetszik A GÉP legyen olyan hogy mindig rám tudjon ijeszteni...ezért tetszik az FC450 is (mondjuk aki 650el megy terepen az egy elmebeteg )
A mocc tényleg segít!
Majdnem írtam valamit de aztán az utolsó pillanatban inkább visszatöröltem...
ON
"..... Első a motorozás, második a család!"
Egyenlőre én se igazodom ki magamon....
A pasi nincs pedig azt jelenti, hogy nincs egy...csak jó sok
Legalábbis én így élnék nőként...vagy férfiként, csak fordítva
Fék, futómű az király (pályán legalábbis az volt), utána a 690 SM-R egy himbilimbi fosnak tűnt (az EXC-ről meg ne is beszéljünk). Viszont az injektor ezen is rángat, sem egyenletes gázzal menni, sem motorfékről finoman gázt adni nem lehet mert darabos...de sajnos ez mindegyiken érezhető volt, talán a 990 Adv-ön kicsivel kevésbé. Az már csak hab a tortán hogy az ismerősök tapasztalatai szerint a "környezetbarát" Euro-faszomtudjahányas szabványú injektoros jó 20-50%-kal (injektor map-től függően) többet eszik mint a régi, 950-es porlasztós verzió...
Szubjektív dolog, de én egyikért se adnék pénzt - amennyit kérnek értük annyit főleg nem!
zsákfos a bolondos nem mindig tudja mit csinál...
na helyes-helyes, a héten még endurozás van betervezve meg nyitó buliiiii , aztán visszakapja a slickeket és kuss van haveroknak, már motozni akarok és unom az odavissza szerelgetést...
Jövőhét okés, akkora tervezek én is pályázást!
akkor jöttél le a pályáról és eltűntél egy ktm ruhás sráccal, meg menjek oda hozzátok, hogy helló szia én vagyok az a tudod...
fogunk mi még együtt motozni, mondjuk jövőhét visonta? már megnézném nagyon azt a pályát
csak le kéne raknom azt a kik*rt különbözetit...