Nincs kitöltve az adatlapod, így nemtudok emailt küldeni. Hát amit tudni kell róla, 90 % os gumik, elől hátul új fékpofa, a rugózása elől nagyon puha, hátul közepesnek találom :D nekem 4 óra motorozás után kezd fájni a seggem. A kormánycsapágy tökéletes. kerékcsapágyak is tökéletesek. Amikor kilett szerelve a kerék mert gumit cseréltem kb 1 hónapja akkor faszán bezsíroztam őket. Kapott új láncot mert még a gyári volt rajta, és persze új lánckerekeket. Végsebességre 100 at megy. 80 an elég hamar ott van. 5. be megy 80 at. 6 sebességes.. őőőhmm. Kapott új olajat Castrol 10W40 van még 1 dl..igazolni is tudom. és Castrol Speed olajjal hajtom ennek az a lényege a Power 1 el szemben hogy még magasabb fordulaton ég. Adok 2-3 dobozzal ha elviszed a mocit És eléggé órsúlyos motor, tehát nem egy könnyú szar hanem kanyarba isérzed hogy szinte ragad meg fékezésnél ááá a fékezés leírhatatlan :D Volt motoros talin elhagytam a láncvédőt... nem találtam meg, az egyik füle megvolt repedve tudtam hogy nemsok ideje lesz de mindegy... az idom nincs elrepedve, karcmentes... Szerintem lényegébe jó kis motor, én 60 km re lakó barátnőmhöz jártam vele minden hétévégén.. hibátlanul teljesített a gép... Szerintem nincs kiegyensúlyozó tengely, a 125 be rakták bele. különolajzásra van kötve, rendben működik az is. Nemnagyon volt megbontva a cucc de látszik is rajta, gondolok itt a csavarrögzítőkre stb... Ha találsz rajta rozsdát akkor minden elismerésem :D Egyik haver jött azzal ,hogy a hűtősapkába tuti van! megjegyzem ott sincs... :D hát figy teszek fel képeket minden porcikájárol. Én egy nőtöl vettem 2 éve. És csak azért kell egy nagyobb moci mert ezzel kint azért nem nagyon lehet autókat előzgetni, nekem meg az hiányzik! Na Csoki
Az ár jó lenne. Amennyiben nem kell rajta cserélni semmit. Féktárcsa, fékbetétek, láncszet, gumik min 50%-os állapotban. Kormány csapágy váz jó legyen. Ha lehetne ezekről légyszíves csinálj fotót. Ami még érdekelne az a menetteljesítménye és a súlya. Még nem mentem NSR-rel, de dícsérték. A TZR és RS váz nekem túl sportos nagyon könnyűnek érzem az elejüket. Inkább az orrnehéz motorokat kedvelem, az RG ilyen. Van-e kiegyensúlyozó tengely a blokkjában? Mennyire kemény a rugózása? Ha kicsit ropi a kasztni az nem érdekel, de ne zörögjön ne legyen eltörve idom. Elnézést az offért, gondolom továbbiakban emil. Amúgy zuglói vagyok.
Mi a különbség az NS1 és az NSR között? Nekem most RG 50-esem van. Szeretem a haladós kicsi könnyű 50-es motorokat. Szóval a mostani 120 kilós rémeket nem.
hello! azt tudom hogy kevesebbet forog minden fokozatban,de ez megáll 9ezernél és sehova tovább! 6ba meg ilyen 7500ha jó kedve van akkor pörög! szóval nem értem! mindenki irja hogy 11-12 ezret pörög a motorja 6ikba! szoval nem tudom! a gyujtás alaplap nincsen lebutitva véletlenül? nem tudja valaki?
Helló,eladó egy 20as dellorto karbi10e FT,és egy Gianelli silencers sportdob...25e Ft.
msn/emailem: bojtorbalint@reemail.hu
Cagiva Primán volt, jó kis gép volt :)
E-mail: guru90@freemail.hu
Tuji
Tuji
legalábbis a régebbieké az bolt.
Tuji
Tuji
Valaki nem tudna feltölteni egy Honda NSF 125 robbantott ábrát?
Nagyon megköszönném!
Kristóf
Most kaptam 1 ijen motort.
Szükségem lenne hozzá 1 első sárvédőre.
Ha valaki tud 1-et írjon
Üdv Kristóf
msn/emailem: bojtorbalint@reemail.hu
Cagiva Primán volt, jó kis gép volt :)