nekem ilyen volt az első gépem.
és sztem 1 nagyon jó megbízható gép. nálam 1 évig volt és csak 2 izzót kellett rajta cserélni.
de utána a hülye fejemmel vettem bele 1 kis tuning-ot és az odatett neki vagyis én mert mindig húztam neki
de alapjába véve nagyon jó kezdő gép...meg jól is néz ki...
Van kedvetek pénteken (Júli 28) motoros túrára jönni
Kiskunlacházára mennénk a reptérhez este 7-re és onnan KIS TUNING vezetésével motorozgatnánk.
Budapestről lenne az indulás motorring vezénylésével a helyszín még ahol lenne a gyűlekezzés nincs eldöntve de erre várunk jelentkezőket és egy megbeszélt helyszínen lenne a gyülekező.
h50
szerintem csináljátok meg azt amit a miskolcihondás mond...
de ha nem jó:
ezt csináld meg: van a karbiban egy gyorsító fúvoka takarítsd ki és a karbit. Mert ha elvan duggulva itt a baj. GYertyát is cserélhetsz ha akkarsz meg a benzin ülepítő poharát csavard le és öntsdki ami benne.
h50
Hát szerintem 1* vegyetek 1 nagyobb hőértékű gyertyát(ez a valószínű, főleg ha sportgyújtás van!), h az sem jó, akkor a gyújtáson kell álíttatni szerintem. Ha úgy sem jó akkor részemről pasz.
Szerintem ha bp-i vagy, vidd be a gépet Kozmax-hoz. Pikk-pakk megcsinálják.
Apropó motor. Megválnék szeretett NS1-emtől nagyobb gép vásárlása miatt. 1994-es modell, új dugattyúval és gyertyával. Ha valakit érdekel írjon a tremmi@freemail.hu címre!
Sziasztok Pár napja vettem egy Honda NS1-est és azóta szivok vele, pedig itt afórumba annyi jót olvastam róla. Egyetlen hatalmas gondom van a motorral. Megyek vele kb 65-70 között 6.-ban és egyszercsak elkezd intenzíven lassulni. Először nem tudtam mi a baj, de ma már negyedszerre történik meg, hogy elég a gyertya közepe, pedig mindig katalógusokból nézzük ki, hogy melyik való bele. Ha tudtok lécci segítsetek nekem, köszi, Hedó.
és sztem 1 nagyon jó megbízható gép. nálam 1 évig volt és csak 2 izzót kellett rajta cserélni.
de utána a hülye fejemmel vettem bele 1 kis tuning-ot és az odatett neki vagyis én mert mindig húztam neki
de alapjába véve nagyon jó kezdő gép...meg jól is néz ki...
Kiskunlacházára mennénk a reptérhez este 7-re és onnan KIS TUNING vezetésével motorozgatnánk.
Budapestről lenne az indulás motorring vezénylésével a helyszín még ahol lenne a gyűlekezzés nincs eldöntve de erre várunk jelentkezőket és egy megbeszélt helyszínen lenne a gyülekező.
Jelezetek vissza valahogy. msn: sunand@freemail.hu vagy a fórumban.
Gyertek minnél többen! (pénzt hozzatok ha fagyit, hamburgert, vagy pizzát ennétek)
Egyébként "Kozmax" alatt azt a srácot érted aki Kozmax néven van itt a fórumban?
Tudsz esetleg elérhetőséget? Köszi
szerintem csináljátok meg azt amit a miskolcihondás mond...
de ha nem jó:
ezt csináld meg: van a karbiban egy gyorsító fúvoka takarítsd ki és a karbit. Mert ha elvan duggulva itt a baj. GYertyát is cserélhetsz ha akkarsz meg a benzin ülepítő poharát csavard le és öntsdki ami benne.
Hát szerintem 1* vegyetek 1 nagyobb hőértékű gyertyát(ez a valószínű, főleg ha sportgyújtás van!), h az sem jó, akkor a gyújtáson kell álíttatni szerintem. Ha úgy sem jó akkor részemről pasz.
Szerintem ha bp-i vagy, vidd be a gépet Kozmax-hoz. Pikk-pakk megcsinálják.
Apropó motor. Megválnék szeretett NS1-emtől nagyobb gép vásárlása miatt. 1994-es modell, új dugattyúval és gyertyával. Ha valakit érdekel írjon a tremmi@freemail.hu címre!
Sziasztok Pár napja vettem egy Honda NS1-est és azóta szivok vele, pedig itt afórumba annyi jót olvastam róla. Egyetlen hatalmas gondom van a motorral. Megyek vele kb 65-70 között 6.-ban és egyszercsak elkezd intenzíven lassulni. Először nem tudtam mi a baj, de ma már negyedszerre történik meg, hogy elég a gyertya közepe, pedig mindig katalógusokból nézzük ki, hogy melyik való bele. Ha tudtok lécci segítsetek nekem, köszi, Hedó.