Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább a rendszám.
Hneger alátététtel rá lehet.
Nem lehet rárakni. Vegyél egy 50-es nsr blokkot azt rakd bele. De leginkább ne parázz XD
Sziasztok!
Van egy eladó ns1 blokkom komplett, karbival légszűrőházzal, félig szétszedett állapotban. A henger és a gyujtás le van róla véve. 75ccm
Akit érdekel írjon. romet95@gmail.com
Újabb kérdésem lenne,remélem nem gond :D
Kicsit most megijedtem mert megint azt hallom segédmotorra rendszám stb..
De a saját motoromat nagyon nem szeretném eladni. Azt se bánom ha 50es lesz a 75ösből csak ne kelljen eladnom..
Szóval rátérnék a kérdésre..75 ccm gyárilag a motorom. Ha rárakok egy 50es hengert akkor az mennyire lesz jó? Rálehet rakni?
Szerbusz érdekelne az idom ára?
nekem van ns-1hez hőfokmérőm!:)
Sziasztok!
Honda ns1 75höz keresek műszerfalat,vagy km/h mérőt mert az bedöglött..ha valakinek lenne,vagy esetleg 50eshez és eladná írjon! :)
Keresek kuplungbowdent, illetve NSR hátsó lámpaburát! (NSR 50 tank is érdekelne...)
Mbx felrakható. Vagy a Müller elektroban veszel egy dukati energia cdit. Bontottat az ebay-ről tudsz szerezni, évente 2-3 feltűnik.
sziasztok!
Sűrgősen keresek ns-1hez CDI-t! Bármilyen megoldás érdekeljen, csak működjön a motor!:( mar 5 hete áll:s
zoló látom hogy van eladó vázad engem csak a gáztuskó érdekelne mert látom hogy rajta van a bowdenen előre is köszi
sziasztok honda ns1 75höz keresek gáztuskót. vagy karbit is ! https://www.facebook.com/benke... :)
Mennyit kérsz a főtengelyért? üdv
Ha valaki szeretne egy festésre előkészített idompárt az akár jelentkezhet is. Hamarosan elkészül, további képek a galériámban.
Na majd most XD
frmpic.sportmotor.hu/p/341/180808/2
A szivattyú karján ami mozog amikor húzod a gázt van egy jelölés, egy csík szerű beütés, és van egy jel a szivattyúházon is, na ezeknek csutka gázon együtt kell álljanak. Ha így van akkor minden ok.
Milyen olajat használsz?
Menjünk sorban. Gyertyakép mit mutat?
Aztán ha az OK. akkor milyen olajat használsz?
Valóban nem írtam le, hogy miért szeretnék állítani rajta, ne haragudj.
A motor eléggé füstöl, és (szerintem) viszonylag gyorsan fogy az olaj, így az olaj-benzin keveréken szerettem volna állítani.
Egyébként jól gyorsul, és jól megy, de gyanúm szerint túl sok az olaj a keverékben (vagyis nem a levegő-üzemanyag keveréket szeretném állítani).
Az alapjárat valahol 1500-2e körül van, szerintem az rendben van.

Mennyi olajat kellene elfogyasztania 100 km-en kb?
Tehát; ha kezdő vagy azt azért jó lenne tudni, hogy miért akarsz rajta állítani? Amit kérdezel nem teljesen egyértelmű.
A balra eső csavarral állítod az alapjárati keveréket, ezt levegő csavarnak hívják. Minél jobban tekered kifelé, tehát tkp. lazítod, annál szegényebb a keveréked, mert több levegőt adsz egy fix benya mennyiséghez. Ellenkező irányban dúsítasz. Hajtsd le koppanásig, de nem szabad meg húzni! Onnan gyere visszafelé. A helyes érték minden motoron más, de szvsz. 1-3 fordulat között kell jó legyen valahol.
A jobbra eső csavar pedig az alapjárati csavar. Ezzel az alapjátat sebességét lehet beállítani, ez kb. 1200-1800 rpm. Ha az üzemi keveréket szeretnéd beállítani az teljesen másképpen megy...

De még egyszer, ha ok a motor ne babrálj a karbival, mert könnyedén megragasztod.
Sziasztok!

Melyik csavarral lehet a keveréket állítani (feltételezem hogy e kettő közül valamelyikkel:)?
Remélem látszik valami a képekből, bocsánat, de nagyon kezdő vagyok ebben, nemrég vettem a motoromat.
Előre is köszi a segítséget.

Ha esetleg van service manual valakinek NS1-hez, az is nagyon jó lenne:)

Köszi és üdv,
Jani
Első sárvédőt keresek! :)
Szia,nem akarnám külön eladni.....