Sziasztok!
Van egy eladó ns1 blokkom komplett, karbival légszűrőházzal, félig szétszedett állapotban. A henger és a gyujtás le van róla véve. 75ccm
Akit érdekel írjon. romet95@gmail.com
Újabb kérdésem lenne,remélem nem gond :D
Kicsit most megijedtem mert megint azt hallom segédmotorra rendszám stb..
De a saját motoromat nagyon nem szeretném eladni. Azt se bánom ha 50es lesz a 75ösből csak ne kelljen eladnom..
Szóval rátérnék a kérdésre..75 ccm gyárilag a motorom. Ha rárakok egy 50es hengert akkor az mennyire lesz jó? Rálehet rakni?
A szivattyú karján ami mozog amikor húzod a gázt van egy jelölés, egy csík szerű beütés, és van egy jel a szivattyúházon is, na ezeknek csutka gázon együtt kell álljanak. Ha így van akkor minden ok.
Milyen olajat használsz?
Valóban nem írtam le, hogy miért szeretnék állítani rajta, ne haragudj.
A motor eléggé füstöl, és (szerintem) viszonylag gyorsan fogy az olaj, így az olaj-benzin keveréken szerettem volna állítani.
Egyébként jól gyorsul, és jól megy, de gyanúm szerint túl sok az olaj a keverékben (vagyis nem a levegő-üzemanyag keveréket szeretném állítani).
Az alapjárat valahol 1500-2e körül van, szerintem az rendben van.
Tehát; ha kezdő vagy azt azért jó lenne tudni, hogy miért akarsz rajta állítani? Amit kérdezel nem teljesen egyértelmű.
A balra eső csavarral állítod az alapjárati keveréket, ezt levegő csavarnak hívják. Minél jobban tekered kifelé, tehát tkp. lazítod, annál szegényebb a keveréked, mert több levegőt adsz egy fix benya mennyiséghez. Ellenkező irányban dúsítasz. Hajtsd le koppanásig, de nem szabad meg húzni! Onnan gyere visszafelé. A helyes érték minden motoron más, de szvsz. 1-3 fordulat között kell jó legyen valahol.
A jobbra eső csavar pedig az alapjárati csavar. Ezzel az alapjátat sebességét lehet beállítani, ez kb. 1200-1800 rpm. Ha az üzemi keveréket szeretnéd beállítani az teljesen másképpen megy...
De még egyszer, ha ok a motor ne babrálj a karbival, mert könnyedén megragasztod.
Melyik csavarral lehet a keveréket állítani (feltételezem hogy e kettő közül valamelyikkel:)?
Remélem látszik valami a képekből, bocsánat, de nagyon kezdő vagyok ebben, nemrég vettem a motoromat.
Előre is köszi a segítséget.
Ha esetleg van service manual valakinek NS1-hez, az is nagyon jó lenne:)
Van egy eladó ns1 blokkom komplett, karbival légszűrőházzal, félig szétszedett állapotban. A henger és a gyujtás le van róla véve. 75ccm
Akit érdekel írjon. romet95@gmail.com
Kicsit most megijedtem mert megint azt hallom segédmotorra rendszám stb..
De a saját motoromat nagyon nem szeretném eladni. Azt se bánom ha 50es lesz a 75ösből csak ne kelljen eladnom..
Szóval rátérnék a kérdésre..75 ccm gyárilag a motorom. Ha rárakok egy 50es hengert akkor az mennyire lesz jó? Rálehet rakni?
Honda ns1 75höz keresek műszerfalat,vagy km/h mérőt mert az bedöglött..ha valakinek lenne,vagy esetleg 50eshez és eladná írjon! :)
Sűrgősen keresek ns-1hez CDI-t! Bármilyen megoldás érdekeljen, csak működjön a motor!:( mar 5 hete áll:s
Milyen olajat használsz?
Aztán ha az OK. akkor milyen olajat használsz?
A motor eléggé füstöl, és (szerintem) viszonylag gyorsan fogy az olaj, így az olaj-benzin keveréken szerettem volna állítani.
Egyébként jól gyorsul, és jól megy, de gyanúm szerint túl sok az olaj a keverékben (vagyis nem a levegő-üzemanyag keveréket szeretném állítani).
Az alapjárat valahol 1500-2e körül van, szerintem az rendben van.
Mennyi olajat kellene elfogyasztania 100 km-en kb?
A balra eső csavarral állítod az alapjárati keveréket, ezt levegő csavarnak hívják. Minél jobban tekered kifelé, tehát tkp. lazítod, annál szegényebb a keveréked, mert több levegőt adsz egy fix benya mennyiséghez. Ellenkező irányban dúsítasz. Hajtsd le koppanásig, de nem szabad meg húzni! Onnan gyere visszafelé. A helyes érték minden motoron más, de szvsz. 1-3 fordulat között kell jó legyen valahol.
A jobbra eső csavar pedig az alapjárati csavar. Ezzel az alapjátat sebességét lehet beállítani, ez kb. 1200-1800 rpm. Ha az üzemi keveréket szeretnéd beállítani az teljesen másképpen megy...
De még egyszer, ha ok a motor ne babrálj a karbival, mert könnyedén megragasztod.
Melyik csavarral lehet a keveréket állítani (feltételezem hogy e kettő közül valamelyikkel:)?
Remélem látszik valami a képekből, bocsánat, de nagyon kezdő vagyok ebben, nemrég vettem a motoromat.
Előre is köszi a segítséget.
Ha esetleg van service manual valakinek NS1-hez, az is nagyon jó lenne:)
Köszi és üdv,
Jani