Halló emberek. Van egy honda nsr 125ös vázba épített honda nsr 75m3 blokk. Teljesen felújítva, (furva csapágyak cserélve meg mindent ahogy azt kell). Teljesen üzemkész csak még bejáratós. Ára 120 ezer forint.
Valószínű kopott a lánckerék (első). De neked kell megnézzed mennyire tarajos. Lánccal együtt szokás cserélni. Meg igazából ilyenkor már a hátsó is necces lehet...
Sziasztok nekem egy Honda ns1 80 gépem van és 1-2be ha oda húzom neki akkor kattog valami mintha ugrana és nem tudom mi lehet vele aki tud valamit mi a baj akkor Írjon már a lánc vagy mi lehet?
HEELP!
Ma beindítottam motort, ugy ahogy kell, melegítem felkapsolom a "villanyt" és látom hogy nincs helyzetjelző! Kihúztam ugye a lámpából a helyzetjelző kis lámpát, magam felé fordítottam, és leállt a motor! És azóta nincs szikra. Volt gyertyacsere, kabeleket atneztem, testeket megcsiszoltam, de semmi! Mi lehet a probléma? Mit nézzek meg következőbe? Esetleg mim mehetett el?
KÖSZI a válaszokat!
Felraktam a galériámba őket. Igazából ezek jobb, szebb állapotban vannak, mint amit előzőleg magamnak javítottam. Nézd meg, ha kell, akkor dobj egy mélt a i.uveges kukac gmélre, vagy ami az adatlapomon van. A javítás kb. egy hét, a hétvégén tudok vele jobban haladni. Na de privibe akkor ird le, hogy mi az elképzelésed... ha sietsz akár fel is hívlak még ma.
Kérdésem lenne hozzád, talán lesz ötleted.
A delikvens am6 blokk. Újítottam rá egy 70es hengert, 21es eredeti dellortót. A hengert szettben vettem hengerfejjel, nem a régit tettem rá. Tehát elvileg mindennek faszának kellene legyen, viszont bármennyire is gazdagítom a keveréket 6000től 7500ig kopog de nem kicsit. Rendesen detonál. Aztán 8ezer után elhagyja, vagy csak én nem hallom, lényeg hogy nem nagyon bírom bejáratni, mert motorozhatatlan 6ezer alatt, illetve ebből mindenképpen gond lesz hamarost ugye. Ha gyertya kép után állítom be, ami 50 alapjárat, fő 92, tű w7 (ez a gyári beállítása a karbinak amúgy) na akkor a kopogás hamarabb jön, intenzívebb, és tovább tart. Aztán persze melegszik, kezdene tapadni ragadni, de ekkor a gyertya kiég, őzike barna. Minden más alkatrész gyári, kipufogó, és a cdi is. Merre induljak szerinted? Te mit csinálnál? Én mondanám hogy égéstér, de a gyula is lehet. Termosztát nincs tehát az nem romlott el.
Ötlet? Más is segíthet persze, és bocsi hogy ex hondásként ide rondítok :) am6-os bajommal.
Szia,
Nekem van kettő oldalidom. Ha benézel a galériámba az idom javítás alatt találsz képeket, ami van plusszba az kb. ugyan ebben az állapotban van. Ha komolyan érdekel, rakok fel képeket az aktuálisról, hogy jelenleg hogyan néznek ki. Azt pedig láthatod hogy hogyan és milyenre tudom megjavítani. Ha ezzel elégedett vagy akkor boltolhatunk. A festést nemtudom vállalni... persze ha azt mondod hogy legyen x y szín ami a kereskedelemben elérhető akkor az is mehet akár. De jobb lenne ha azt magad intéznéd.
Az idomok kijavítva,festésre nagyjából előkészítve 25K.
A javítás minősége a képeken látszik. Az erőssége pedig: munkatársam vette meg a vasat amit nemrégiben oda is csapott az aszfalthoz. Magyarán elcsúszott. A tartó konzol megrogyott a flazúr is lement kissé, de a ragasztásnak semmi de semmi baja nem lett. Szóval a ragasztás tart ahogy kell, akkora esést meg senkinek nem kívánok hogy esetleg az engedjen...
Engem érdekelne. Tudnál pár képet küldeni kérlek?
Első sorban a hengerszett érdekel.
Köszönöm előre is
marciikurkii@gmail.com VAGY https://www.facebook.com/marci...
Ma beindítottam motort, ugy ahogy kell, melegítem felkapsolom a "villanyt" és látom hogy nincs helyzetjelző! Kihúztam ugye a lámpából a helyzetjelző kis lámpát, magam felé fordítottam, és leállt a motor! És azóta nincs szikra. Volt gyertyacsere, kabeleket atneztem, testeket megcsiszoltam, de semmi! Mi lehet a probléma? Mit nézzek meg következőbe? Esetleg mim mehetett el?
KÖSZI a válaszokat!
Honda ns1, mbx, nsr első sárvédőt keresek!
Köszi: Marci!
A delikvens am6 blokk. Újítottam rá egy 70es hengert, 21es eredeti dellortót. A hengert szettben vettem hengerfejjel, nem a régit tettem rá. Tehát elvileg mindennek faszának kellene legyen, viszont bármennyire is gazdagítom a keveréket 6000től 7500ig kopog de nem kicsit. Rendesen detonál. Aztán 8ezer után elhagyja, vagy csak én nem hallom, lényeg hogy nem nagyon bírom bejáratni, mert motorozhatatlan 6ezer alatt, illetve ebből mindenképpen gond lesz hamarost ugye. Ha gyertya kép után állítom be, ami 50 alapjárat, fő 92, tű w7 (ez a gyári beállítása a karbinak amúgy) na akkor a kopogás hamarabb jön, intenzívebb, és tovább tart. Aztán persze melegszik, kezdene tapadni ragadni, de ekkor a gyertya kiég, őzike barna. Minden más alkatrész gyári, kipufogó, és a cdi is. Merre induljak szerinted? Te mit csinálnál? Én mondanám hogy égéstér, de a gyula is lehet. Termosztát nincs tehát az nem romlott el.
Ötlet? Más is segíthet persze, és bocsi hogy ex hondásként ide rondítok :) am6-os bajommal.
Nekem van kettő oldalidom. Ha benézel a galériámba az idom javítás alatt találsz képeket, ami van plusszba az kb. ugyan ebben az állapotban van. Ha komolyan érdekel, rakok fel képeket az aktuálisról, hogy jelenleg hogyan néznek ki. Azt pedig láthatod hogy hogyan és milyenre tudom megjavítani. Ha ezzel elégedett vagy akkor boltolhatunk. A festést nemtudom vállalni... persze ha azt mondod hogy legyen x y szín ami a kereskedelemben elérhető akkor az is mehet akár. De jobb lenne ha azt magad intéznéd.
Az idomok kijavítva,festésre nagyjából előkészítve 25K.
A javítás minősége a képeken látszik. Az erőssége pedig: munkatársam vette meg a vasat amit nemrégiben oda is csapott az aszfalthoz. Magyarán elcsúszott. A tartó konzol megrogyott a flazúr is lement kissé, de a ragasztásnak semmi de semmi baja nem lett. Szóval a ragasztás tart ahogy kell, akkora esést meg senkinek nem kívánok hogy esetleg az engedjen...
szotyilow@citromail.hu