Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni!
tehát van egy olasz 125 mtx-em talán 90 vagy 89-es de mindegy igaziból. a probléma az hogy berakom egyesbe és engedem rá a kuplungot akkor lefullad. ráengedés után bármekkora gázt húzok neki újra lefullad. csak úgy lehet vele elindulni ha felpörgettem 4-5 ezerig és rádobom a kuplungot, és felváltásnál is csak akkor nem dadog be ha minimum 4 ezernél váltok! miért csak alsó tartományban jelentkezik a probléma? a segítséget előre is köszönöm
üdv: Laci
nem mert ezt is keresgetve találtam csak, a tulajt akartam megkérdezni hogy milyen motoron volt mivel szeretnék 80-ast tuningolni csak dellorto vagy ehhez hasonló karbival
üdv! nekem mtx 125 japán változat van! ugyan ez volt a problémám! csak nállam 40 km bírtam vele megtenni aztán a cdi teljesen megpurcant! 80km/h többet nem ment 6 ban nem volt benne erő, kisebb sebességi fokozatba + szabályzott cdi csere után 140-145 be bele lép! az órát akasztja!
Honda MTX 80 hoz vizeshez karbifelujító készlet létezik? HM 183 karbi így hirtelen fejből asszem ez a szám volt rajta... Meg a központi telóját fel lehet ujítani?
Sziasztok,lehet egy nagy ökörséget irok most ide,de ez történt ma az Mtx el,80 as ról van szó vizhűtéses,szóval,vettem bele egy gyujtástrafót és egy Peugeot 50 5 pines Cdi-t,bele raktam minden okés szikra van beindult,de már a rugásnál fura volt,mert eddig nem rugott vissza a kompressziotól most meg igen,alapjárat elment aztán mégse volt az igazi leált mondom hátha beáll majd magától,mentem vele 2 jó nagy kört,aztán egyszer csak 7000 fölé ment egy picivel és paff a hátsó kerék lesatuzott,kompresszió elment szétszedtem és a dugattyú egyik felén szépen megragadt,azt tudni kell hogy furva lett 90 re a henger és közel 610 km volt már benne,ma egész nap azon gondolkoztam hogy vajon ez mitől következett be?Repsol full szintetikus olajjal hajtottam olajpumpa okés nincs vele gond,de akkor mitől szorult meg?érdekes hogy eddig ami benne volt cdi,azzal 60 ig ment aztán letiltott dadogott de viszont 620 km er ig sose szorult meg vagy valami,most meg cdi csere meg trafó csere után megszorult egy 2 kör után,szerintetek mi lehetett vele?az hogy a cdi miatt én szerintem hülyeség mert az hogy peugeot cdi került bele,igaz az előgyujtás tuti változott a visszarugás miatt is,de akkor se tudom mi volt a ludas,most szerelőnél jelenleg dugattyú rendelés és lehet át lessz fúrva megint,ő szerinte szar volt a dugattyú benne.
Szia! Nekem van egy léghűtéses MTX 80-asom! Arra kellene egy normális ülés,és egy első fékkar tartókonzollal komplett! Ha van neked akkor ezt jelezd felém légyszives. Köszi.
ez egy öszvér, japán váz, olasz blokkal! fordított esetben jobb lenne!
segítséget szeretnék kérni!
tehát van egy olasz 125 mtx-em talán 90 vagy 89-es de mindegy igaziból. a probléma az hogy berakom egyesbe és engedem rá a kuplungot akkor lefullad. ráengedés után bármekkora gázt húzok neki újra lefullad. csak úgy lehet vele elindulni ha felpörgettem 4-5 ezerig és rádobom a kuplungot, és felváltásnál is csak akkor nem dadog be ha minimum 4 ezernél váltok! miért csak alsó tartományban jelentkezik a probléma? a segítséget előre is köszönöm
üdv: Laci
Honda MTX 80 hoz vizeshez karbifelujító készlet létezik? HM 183 karbi így hirtelen fejből asszem ez a szám volt rajta... Meg a központi telóját fel lehet ujítani?