Abban kérnék segítséget hogy összetört a hátsó lámpám és vettem egy újjat.Bekötöttem és felszereltem nagy nehezen persze a furatok meg a csavarok nem stimmeltek. Müködött is kb 10 percig aztán se kép se hang. Az izzó jó, a kábelek (hátul a lámpánál) nem csúsztak szét. mi lehet a baj. Nem nagyon szedtem még szét a gépem, nem vagyok egy nagy szerelő típus.Szóval a biztosítékra gondoltam hátha kiment.D e hol a biztosíték tábla... ? 90-es 125 MTX-R van szó.
Inkább segíts megcsinálni
Oldal már megvan illetve az alapja.
Csak tanácsok meg adatok meg ilyenek kellenének írhatnál tesztet pl.
Vagy fel lehet rakni videókat is bár erre itt van ez az oldal is.
Én nem merném így szétkapni a gépet!
Régebben simsont .meg jawat mindig szétkaptam, mer mindig volt valami bajuk.
De ehhez nem nyúlok mert fúlljo minden rajta.
Csak optikailag szépítgettem, csinositgattam egy kicsit fel :)
Akkor elég Dúrva ,hogy ha nem csalnak a gyári datok.
A 125ös ,27hp
A 200sa ,36hp
Az elég szép :) :)
Ahhoz képest ,hogy a haverom uj 125ös aprilia-ja épp ,hogy 23lovas.
A kabeéellek meg anyit kell kezdenni hogy a lámpa alatti csokiból kell kíhúzgálni és kész.Egyben a konzolall le lehet szedni.Elöször én is féltem tőle de jól meg van oldva.
télleg nem nagy gond szétszedni ha a motorba nem nyúlsz bele nagyon, de ha ért hozzá az ember akkor az se gond... Én a motorját nem szedtem szét csak az alkatrészeket, de azokat az uccsó csavarig. Jó nagy takarítás volt neki, meg persze festés. Csak én hülye magamnak festettem le szórófejes flakonos festékkel, az meg elég kommersz munka volt... És még így se úszta meg olcsóbban mintha festőhöz vittem volna...így is benne volt kb 15 rugóba összesen.
Inkább a kábelezés és az elektronikus része sztem a legnehezebb!
Egy kis vacak a vezetéken.