Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az mz nek a maximális 6000 es max fordulatát ne hasonlitsuk a mai korszerű 2T hez, ami 12-14 ezret forognak.
de igazad van hagyni kell igy. normál használathoz bőwen elég.
Semmi oktato jellegel:1/100 rol indul utcai motornál nem tudod 1/70 átlag alá vinni.A két hengeresnél ha lekötöd nemfog kapni normálisan olajat,a forgattyusháznál nem vélrtlenül van ott a spriccfej ami 1szelepként müködik(kifelé megtartja a nyomást)+keni a csapágyat is.Keverési arány:Anno MZ-1/70..wartburg-1/80 ha ezek birták akkor a nyugati teknika nem birná De tökmind1 ahogy érzitek én hagyom igy
Ööööö, bojkottáltam
hát hosszabb útra nem mennék 2 utemuvel,200 km-et meg kibír egy tartály a TS-R-nek.

de ha meglessz a husky akkor át ugrok vele magyarba,meglátogatok egypár embert.

ha bár ha hosszabb útra megyek ,viszek hátizsákot,ott meg elfér a liter olaj.

nekem TS-R,KDX keverovel majdnem mindig bezabált,ha nyélt huztak kis fordulatnál akkor igen,ha tartáyba van akkor nem.
Erről beszélek én is. Nekem volt olyan, hogy a dzsindzsában az ágak letépék a csövecskéjét, de azt még észrevettem, mert rögtön mikor kikeveredtem a bozótból, akkor leültem pihenni. Utána viszont a szivattyú behalt, így nagy csörgés lett a vége. Utána bolykottáltam a külön olajzást.
De robogónál én is használom...
Ts
nem pont igy van, mert a keverő pontosabban szabályozza.
de lényegében jót irtál.
az 1: az arány az ilyen megállapitott cucc, és elvileg az olajpumpa is ebben az arányban kever full gázos üzemmódben.
bizonyos zuning átalakitásoknál jobb ha kiköti az ember, mert kis fordulaton nem kap rendesen kenést, ha az olajpumpa adagolja.
amúgy elég sok megragadást hallotam már az olajpumpa meghibásodásáról, de nem is olyan rég csináltam az enyik forumos srác motorját, ami abból az okból ragadt meg hogy az olajpumpára menő cső elöregedett egy nem láttható helyen, és nem kapott olajat.

normális városi használatba én se kötném le mert csak hátránya van( kis fordulaton köpi az olajat,és ha hosszabb útra mész vinni kell olajat).

de pályázásnál, vagy keményebb enduronál, felesleg meghibásodást ljelenthet az olajpumpa
erre csak annyit tudok mondani,hogy a tervezok azért csinálták azt a keverot hogy ha a gazdag apucinak a kinyalt seggu kisfiacskájának megtetszik egy DT,MTX vagy bármi hasonlo,tudjanak vele járni,mert ha a használati utasíttásba úgy írná hogy keverd az olajat a benzinhez pl 1,40 hez,akkor az elso fényszoro kábelját huzigálnák hogy hová kell onteni az olajat.

de igy hogy az áll a használati utasittásban hogy vedd le az ullést,keresd meg a tartályt aminek a fedelére az van írva oil,nyisd ki és oda ontsd,

ja és a muszerfalon egy pirosz szinu jelzo ha kigyullad akkor kovesd el az imént elhangzottakat!!!!!

mid gondolsz ha a kevero olyan pontos dolog lenne akkor cross-ra mérnem rakják?????

keverovel állandoan bezabáll a moci,fasznak,ha benzinbe rakod akkor amien fordulatba vagy az szerint kapja a benzit+olajat is a keveronel osszevissza van.

az én véleményem,és szerintem nem vagyok egyedul.
na az örök kérdés:kell e a különolajzás vagy sem Sajna van aki a véleményét csak bunko stilusba tudja elmondani.Tény sokan mindig a szivattyura fognak minden hibát és kevergetik a benzinhez az olajat.(1/30-1/40 hogy miért ennyi arra senki nem mond logikus magyarázatot)Én soha nem kötöttem le lás csodát müködik (125-500ccm-csak japán tipusokná)de ha valakinek ez a perverzioja kösse ki kevergesse mert biztos azok a hülye tervezök valamit elszámoltak .Ez az én véleményem én igy vagyok/csinálom de izlések és pofonok.
hagyad theo
megint egy hozzáértő névtelen nethuszár.
Jaaaaaj de gyökér vagy, teeeeeeee!
Hogy eszik kevesebb olajat?
És mitől kevesebb olajat?
Ha 1:40-nél kevesebb olajat eszik az baj, nem jó TEEEEEEEE!
Ha én keverem a tankba, akkor úgyis én döntöm el, hogy mennyi olajat egyen. ÁÁÁSaáásaááásrágárfwwwwwoowooqwdqw.......................
Ké éééész.
És még lehülyézel, teeeeeee. Hány MTX-ed volt már? Mert nekem 3, olyan 10 éven keresztül, szal biztosan nem tudok annyit róla mint te, TEEEEEEEEEE nagyonTe.
teljesen jó a külön olajozás
te hülye vagy nekem nagyon rég óta jó KÜLÖN OLYAJOZÁSOM ÉS TELJESEN JÓL MÜKSZIK ÉS SOKKAL KEVESEBB OAJAT ESZIK he
nálatok CASTROL TT-S extrem nincs?

cca 580 SK 4000 FT lehet literje.

de MTX -be elgé g a sima CASTROL TT 230 SK 1800 FT lehet liter.
szoval tényleg szar nem ken elég jol amit a motor kopással hálálja meg
érdemesebb venni drágábbat pl shtill vagy husquarna vagy ilyesmi mert ezek nagy fordulatu motorokhz van gyártva ás jól ken
kösz a tanácsot, amugy a különolajzással én sem vagyok kibékülve
Kösz majd meg láttom hogy végülis melyik lesz bár a haverjaim nagyon mondogatják hogy inkább Kawasaki KMX-et vegyek!!!
Majd meg láttom persze ez pénztöl is függ!!!
Én simán levakoltam a karbin az olaj csövét, és az olajat a tankba öntöttem. Csak az a baj vele, hogy ha bármi miatt nem olajoz,(dugulás, megtörik a cső), akkor az ára egy motorfelújítás. Én is jártam már így, de már sokan mások is. Asszem egy mitos srácnak is behalt az olajzás, és kb 150-160-al ment egy kanyarban, amikor besült a dugó. A következményeket ne kelljen ecsetelnem...

Olajzás témáról kérdezz még embereket, de én nem ajánlom.
Azt mondod hagyjuk üresen az olajtartályt és töltsük inkább 1:40 arányba a benzinhez a tankba???
Mi a gáz a gyárilag kitalált oljzással?
Ja, és a külön olajzást hosszú távon szerintem felejtsd el.
A váltóba jó kemény olaj kell, és szerintem kb fél lityi, de ellenőrizni tudod, ha kitekered az ellenőrzőcsavart!
különolajzású a motor, én a váltóolaj mennyiségére lennék kíváncsi. kösz
üdvwkr hunter!
Az Arol 2T azt mondod nem igazán jó? Van valami ok is amiért ennyire nem ajánlod,vagy ez egy tény hogy ez olaj xar és csak én nem tudtam idáig.
Amúgy szerintem külön olajzású lehet.Legalábbis az enyém az!
330 ákos ha nem különolajzásu a motor akor 1:40 es keverékell megy valamijen szintetikus olajat ajánlanék arol2T nem mert az méfg a trabantba se raknék az 1:40 es keverék 1 liter olaj 40 liter benzinbe feloldva az azt jelenti 1 deci 4 literbe kell mindenjot
330ákos:

A váltó olajra gondolsz?mert azt nem én se tudom!De amit a tartályba töltök a keverék olajzáshoz az Repsol 2T Scooter vagy Mol Arol 2T.