és hogy oldottad meg dell-t ? én egy másik csonkot csináltam.
ufószintet meglehet hekkelni, pl sörösdobozból vághatsz olyan lemezcsíkot az úszóhoz és akkor már jó is :D
most nekem 19 dell van 90 es fuvival, nemtom mennyit eszik, de kevés az úszószintem ugye....
Én meg a gyári karbival szenvedek. Túl sok benzint kap és nem lehet az úszó szinten állítani. Meg szerintem már ki is van kopva. Tettem rá én is egy 21-es dellortót de azzal nagyon szarul ment és rengeteget evett.
mert nekem balos kellett volna, srácnak csak jobbos volt.
DE elhagytam a jobbosat, ne kérdezzétek, hogy eddig 3 at hagytam el 4 év alatt :D
lerepül vagy nemtudom :D
Fú hát ritka az ilyen hosszú hozzászólás. Én azért csak piszkálgatnám a gépet ezzel a pufóval, hátha :D
Én szenvedek kicsi úszószinttel a dellorton és kifogy a benzinem nyélgázon.. nagyobb fúvóval méghamarabb, igy meg szegény a keverék ugye. Mellé most az is összejött, hogy tömszelence kuka. belefolyt a viz az olajba....
Amúgy kevés MBX MTX stb fut már az utakon az a baj. Ha csak negyed annyi lenne mint simsonból már jó lenne. = )
Köszönöm már néztem , és rendben van ezért is gondoltam hogy tanácsot kérek.... a sebességadatokat az óra után írtam.. lehet csalóka nem tudom , igazából nem volt ténylegesen méregetve Gps-el vagy bármi mással.... lehet hogy a cm3 -is nagyobb mert a hengeren 50cm3 dómbor mintás felirat van de tudtommal 50cm3 henger csak 5 vagy 6 bordás létezik ezen meg 7 bordás van ... az előéletéről nem tudok mondani semmit mivel az ország másik végéből került hozzám és a ronda bogár szemeken kívül amit viselt mást nem cseréltem (na jó a kiput meg a lengéscsillapítót ), az tény hogy jobban hasít mint a testvérem 80-as MB-je ..... Na de nem is ez a lényeg... cseréltem fúvókát de a melegedés továbbra is fenn maradt és a fogyasztás is megnőtt egy jó másfél literrel és a sebesség jelentős mértékben nem változott csak a gyertyakép ...most sokat kap viszont ha visszateszem a gyári kipufogót a gyertyakép megint azt mutatja hogy jó... igaz akkor már fél fordulat levegőt is adni kell ezen a beállításon.... szerintem a kipufogó nem való erre a motorra mert csak hasra csapás szerűen lett kialakítva .. és gondolom ennek eredménye kép ez a melegedés.... mert a gyári rendszer igaz lentebb dolgozik , de nem is melegszik oly mértékben a motor mint a másik kipufogóval... és majdnem ugyan azokat a sebességi adatokat produkálja , azt hiszem mindent vissza alakítok eredeti állapotára ! Köszönöm azért... azt reméltem hogy többen fognak véleményt alkotni vagy tanácsot adni a melegedési problémák leküzdésére , mint amikor a barátokkal feszegettük a MTX membránjában lévő venturi cső szűkítő szükségességét ami az áramlást befolyásolja de meg is osztja a csapatot a szükségességéről... ekkora cm3 -nél Úgy gondolom hogy a segíts magadon , módszer még mindig jobban beválik mint kérdésekkel bombázni oldalakat... nem akarok senkit megsérteni de amikor leír az ember adatokat miért gondolják hogy valótlant állít .... persze olyan hihetetlen.... hát nem tudom én ide nem hazudozni jöttem hanem tanácsért de olyan tolongás fogadott hogy alig tudom a hozzászólásokat végigolvasni.... :) Neked meg nagyon szépen köszönöm mert a segítő szándék azért ott volt :)
Kéne egy kis segítség !!!
Már több mint egy éve van a tulajdonomban ez a kis Honda MB 8/ 80cm3 mindene hibátlanul működik ... NGK BR9HIX irídiumgyertya Stage6 kipufogó és gázos lengéscsillapítón kívül mindene gyári , persze kipufogó csere után jöttek a bajok mert teljesítmény vesztés volt 5. sebességben 90 -et ment migy 4.-ben 110-et 7000 fordulatnál 18-as lánckerékkel elől hátul 35-ös amit sajnos már nem lehet kapni (én vettem meg az utolsó darabot ( http://www.nagyvas.hu/) már nem forgalmazzák .... ) minden karburátor piszkálás nélkül csak egy 15-ös lánckereket cseréltem és lás csodát megjavult a kipufogó elkezdett dolgozni ahogy megnőtt a fordulat elérte a 8000rmp-t és 11000ig lazán pörög utána már nehezen kúszik feljebb ezért nem is kínzom most olyan 122-125 km/h óra szerint 95-ös főfúvókával csak egy dologra lettem figyelmes hogy olyan hosszabb úton tartósan 100km/h felett melegszik (szerintem nagyon is ) szerintetek egy fúvóka csere megoldaná vagy alakítsak mindent vissza gyárivá a gyári kipufogóval 7000 Rmp- mellet 120 volt a vége 18-as első lánckerékkel viszont nem melegedett ennyire .. kipufogó cserekor nem a teljesítmény növelése volt a cél hanem a látvány mert a gyári kicsikét ronda... de ha már megvan és használom szeretném a problémát orvosolni na nem azzal a szándékkal hogy folyton csután járjak ... Köszönöm szépen előre is a segítségeteket !!!!
ufószintet meglehet hekkelni, pl sörösdobozból vághatsz olyan lemezcsíkot az úszóhoz és akkor már jó is :D
most nekem 19 dell van 90 es fuvival, nemtom mennyit eszik, de kevés az úszószintem ugye....
mert nekem balos kellett volna, srácnak csak jobbos volt.
DE elhagytam a jobbosat, ne kérdezzétek, hogy eddig 3 at hagytam el 4 év alatt :D
lerepül vagy nemtudom :D
Én szenvedek kicsi úszószinttel a dellorton és kifogy a benzinem nyélgázon.. nagyobb fúvóval méghamarabb, igy meg szegény a keverék ugye. Mellé most az is összejött, hogy tömszelence kuka. belefolyt a viz az olajba....
Amúgy kevés MBX MTX stb fut már az utakon az a baj. Ha csak negyed annyi lenne mint simsonból már jó lenne. = )
http://youtu.be/ay2INenSKq0
Bár nekem ezek a sebességadatok azért csalókának hangzanak.
Már több mint egy éve van a tulajdonomban ez a kis Honda MB 8/ 80cm3 mindene hibátlanul működik ... NGK BR9HIX irídiumgyertya Stage6 kipufogó és gázos lengéscsillapítón kívül mindene gyári , persze kipufogó csere után jöttek a bajok mert teljesítmény vesztés volt 5. sebességben 90 -et ment migy 4.-ben 110-et 7000 fordulatnál 18-as lánckerékkel elől hátul 35-ös amit sajnos már nem lehet kapni (én vettem meg az utolsó darabot ( http://www.nagyvas.hu/) már nem forgalmazzák .... ) minden karburátor piszkálás nélkül csak egy 15-ös lánckereket cseréltem és lás csodát megjavult a kipufogó elkezdett dolgozni ahogy megnőtt a fordulat elérte a 8000rmp-t és 11000ig lazán pörög utána már nehezen kúszik feljebb ezért nem is kínzom most olyan 122-125 km/h óra szerint 95-ös főfúvókával csak egy dologra lettem figyelmes hogy olyan hosszabb úton tartósan 100km/h felett melegszik (szerintem nagyon is ) szerintetek egy fúvóka csere megoldaná vagy alakítsak mindent vissza gyárivá a gyári kipufogóval 7000 Rmp- mellet 120 volt a vége 18-as első lánckerékkel viszont nem melegedett ennyire .. kipufogó cserekor nem a teljesítmény növelése volt a cél hanem a látvány mert a gyári kicsikét ronda... de ha már megvan és használom szeretném a problémát orvosolni na nem azzal a szándékkal hogy folyton csután járjak ... Köszönöm szépen előre is a segítségeteket !!!!
Már mióta megvan elhagytam egy balost, vagy lehet, hogy kettőt.
Tehát az sem gáz ha valakinek párban van, akkor is érdekel. De főként balosat keresek, szín mindegy.
Neked volna?
Inkább ez. http://motoroswebaruhaz.hu/spd...