A JSZP szerint 2013-ban volt utoljára műszakin. És akkor, illetve már a 2010-es műszakijánál is kék volt.
A forgalomból nincs kivonva, de közel 10 éve nincs vizsga rajta, ez valahol egy garázs mélyén porosodik valakinél.
Üdv! Keresek egy régi CX-et. 1990-ben vettem Baján. Papír szerint 1980-as évjáratú, piros CX 500 volt fekete műanyag hűtő kerettel, túra kormánnyal és egyedi bukócsővel. 98-ban sajnos meg kellett válnom tőle és, ha jól emlékszem, a Jászságba vitték el. A Rendszáma UDF-008 volt. Tudja valaki, mi történt vele?
Sziasztok egy kis segítség kellene most cseréltem olajat a motorban természetesen szűrőt is.A friss olajat beleöntöttem amikor beindítottam a henger oldalán elkezdett folyni az olaj.Nem tudom,hogy ez természetes vagy valami tönkre ment a motorban de egy olajcserénél nem hiszem,hogy nagy bajt tudtam volna csinálni.A segítséget nagyon megköszönném sziasztok Mekes józsef
Hali Mindenki!
Bele szerettem a CX be!
Tud valaki valamit erről a motor átalakitásáról?
Ha megoldható privátban irjon aki tud segíteni akár ötlet tanács Eladó motor!
Elfogadok minden pozitiv negativ kommentet! ;)
mobilcentrum2001@gmail.com
20-5-636-213 Viberem van
Honda CX 500-ast keresek saját részre megvételre!
Elsősorban forgalomból kivont vagy külföldről behozott érdekel, de forgalomba helyezhető legyen.
Motorikusan legyen megfelelő! Az hogy külsőleg "használt" állapotban van az nem nagy gond! Nem titkom hogy átépíteném...
Az ideális jelölt egy 1978-as lenne!
Ha tudtok segíteni akkor kérlek bennetek írjatok!
Neked az 50 LE-s változat van?Megnéznéd,hogy milyen tipusszám van a porlasztó oldalán?Bal oldalon az úszóház fölött van a kód beütve.
Én kicsit keveslem az enyémben az erőt.lehet,hogy ez fojtott.
Köszi előre is.
Tavaly vettem,gyönyörű állapotut sikerült találnom Jászberényben.Piros és van a hátulján egy krémszinű doboz.Igaz nem használom sokat,de lehet,hogy láttad már. Nem is tudtam,hogy több is van Sopronban.Ismered őket?
ugyanez a probléma az enyémmel is. Nekem az a gyanúm, hogy a gyujtótekercs áthúz ezen a fordulaton. Legalábbis ez is lehet egy ok. Lehet, hogy valahol zárlatos a generátorból kijövő vezi vagy éppen a gyujtáselektronika kezdi beadni a kulcsocskát.
Budapesten manapság már csak elvétve lehet igazi motorszerelő mestert találni (pl Tábori tuning igaz ő csak kétüteműekkel foglalkozik) de szerintem a Cserei utca 14-ben lévő szereleő még a régi szakik közé való. Javaslom fordulj hozzá a kérdéseiddel! Én is ezt fogom tenni.
A forgalomból nincs kivonva, de közel 10 éve nincs vizsga rajta, ez valahol egy garázs mélyén porosodik valakinél.