Krómozásra szorulnak azért lettek lefestve hogy a rozsda ne egye őket! Épek jó a hangjuk " Gyári!" Megvan a teljes rendszer ha az egész érdekel 30 000-
Helló! Ha érdekel nekem van egy tárcsás első kerekem! CX500 c 1981 es! Egyéb alkatrészek is vannak ha érdekel beszélünk róla! A gumi nem tökéletes rajta de azért még használható! 70 euróért a tied lehet!Levegős telókon van ha valakit érdekel jelezzen itt a fórumon!A második képen látható mi van még meg a motorból Kivétel a kormány!Egyben is eladó 100 000-!
Szia!az autóról:napi használatban van ,új az akku,plusz sok alkatrész/egy másik autó bontva/,hidegben is indul,5-6l fogyasztás,vonóhorog,tetőcsomagtartó,plusz új küszöbök,sárvédők,képet holnap tudok küldeni.
Tudnál nekem infókat mondani a kocsiról?Hány éves?Mennyi km van benne, sérülései...stb... hányadik tulaj vagy?Tudnál képet küldeni?
Amire emlékszem rég nem láttam már, egy ládában van: önindító, vezérműlánc,egy másik fél blokk, váltó, vadi új kuplung szett, főtengely hajtókar,vízhűtés cső....
Sziasztok eladnám a motorom kihasználatlanság miatt...
'80-as évjáratú honda cx 500 50 lóerős túra kappa 45l-es féklámpás
levehetős túradobozzal kappa tanktáskával 95%-os gumikkal, új aksival rengeteg minden felújítva rajta
érvényes forgalmival...+alkatrészekkel
300ezer Ft
érdeklődni:
zozoharp@gmail.com
Szeva állruhás barátom! Ha aktuális még a téma amit leírtál, keress rá a www.cx-gl.hu -ra ezen a fórumon cseréhetsz alkatrészt és tapasztalatot is vagy 30 megszállott CX tulajjal! Ha van kedved csatlakozz hozzánk. Üdv !
Én megmondom kinek a nevén léptél be tesókám: Az enyémen. Amin igazán nincs mit csodálkozni, ha az én gépem elé ülsz le ugyebár...
Mellesleg ez egy kitűnő, teljesen nyílt fórum, nem tart tovább 40 secnél saját logint gyártanod . Annál is inkább, mert álruhában itt nem élsz meg.
Sziasztok ! Kenderes Zoltán vagyok most akadtam rá erre a fórumra, miközben felújítom a CX500c-met. ( nem tudom kinek a loginjával léptem be, ezt dobta a google :) bocsi.) .
Én egy teljesen leharcolt csótányt vettem meg a bóntóba küldés elől, így van vele munkám bőven. Kissé a saját stílusomhoz is át lesz alakítva, amihez lenne néhány kérdésem:
1. Ha átnézek a hűtőventillátoron nem tudom hol megy ki a levegő, annyira le van burkolva pl. a motor feletti terelőlemezzel+ közel a blokk is. Gondolom, hogy ne hűljön túl a motor? No én ezt kihagyom mert ennyire lebutított levegőáramlással még nem találkoztam. Mi baj lehet ebből ( ha jó a termosztát) ?
Vezérműláncot is vennék ha van valakinek kevésbé megnyúlt darabja ( sajnálok érte 19500ft adni, esetleg ötlet, hogy hol olcsóbb újonnan) ?
Még érdekelne gyujtótrafó kábellel és pipákkal, benzintank cx-hez (mindegy melyik széria csak legyen),
Van viszont pár alkatrészem is pl: komplett hengerfejek, kuplung szerkezet, első túraplexi tartó ( plexi nélkül, nem gyári) meg egy hiányos blokk alkatrésznek, CX magas kormány, és még sok más ha kell valakinek valami hívjatok telefonon.
A motorom egy rom, alapból komplett futómű felújítás, szilentek szimeringek, telószár újrakrómozása gigaszopás...
Motor vízpumpa halott, víz a motortérben szétrohadt vezérműtengelyvég, ezt fel kell heggeszteni és hengerköszörűltetni meg nitridálni.
És ha már itt tartunk teljes fényezés
és ha már szét van szedve ótvar kábelek cseréje elektromosan újra kell kötni, ha valaki alakított már át CDI gyújtásra az érdekelne.
Vízpumpa felújításhoz eleve 30 H7 re dörzsárazom a blok hátlapot mert a 28.7-es tömbszelencét aranyárba mérik a 30-as meg 3000ft.többet nem lesz vele bajom.
Most csak ennyit segítséget előre is köszi
Kenderes Zoli: 30/4504353
HELLÓ Érdeklődnék a blokk, és az első sárhányó felől?