BALAGECRF ! Köszönöm az információt ! Tehát azt mondod hogy nekem nem érdemes R es verziot vennem ? Végülis miért , nem bírja addig ? vagy hogy van ez mert én nem hajtanám agyon csak néha egy nagyobb gáz de nem padló ! vagyis nem max fordulaton minden sebességba , azt soha! így is olyan gyakarna kéne dugózni meg olajat cserélni ? kb mennyibe kerül az olaj? sok kérdésem lenne ha esetleg van msn (etek)ed akkor írd meg légyszíves ! motoros kolléga :D csá csá
Pfúú YAMAHA1987 ! rengeteg kérdésem lenne ! esetleg tudsz adni egy msn címet, azon egyszerűbb lenne ! Van nekem egy YAMAHA DT 125 ösöm ... mentem haver CRF jével aztán beleszerettem a gépezetbe ! Az én yamahámat 10 cm -nél mélyebb sárba még soha nem hajtottam meg , állandóan szilikon spré meg mosom hakell hanem. álltalában (gyorsan) szoktam vele mászkálni de semmi ugratás meg hasonló gyilkolás , van nekünk egy fasza dunapartunk ott rallizunk haverral :D, namost a hondát is kb erre használnám , csak (kicsit) ebbe ttöbb a lóerő:D
Tehát ilyen dolgokhoz mérten nekem mennyire gyakran kéne olajat , gyűrű±t , dugó³t , hajtó³kart cserélnem? Öszegezve : én csakis endurózásra használnám sőt , úgymondonanám hogy földutak kisseb erdők ! tehát nem komoly igénybevétel !köszönöm a segítőkészségedet ! szia
De a szerencsétlen crossmotort akarna venni endurozásra ami egyáltalán nem olcsó mulatság, ezért ajánlottam neki inkább az X-et. Valószínűleg azé nem megy úgy az X mint egy R mert nincs úgy kihegyezve, hogy tovább bírja, meg katalizátoros meg lehet gyári folytás is benne volt(csak elmélet).
jó is az endurokrossz azt terezem h idén még elindulok valahol
tegnap néztem este 8-kor sport1-en az enduros közvetitést azt enduroban csak azok mwnnek jól akik krosszoztak akik nem krosszoztak előtte az ok meghallnak a krossz szakasszokon is meg kint a terepen is
Hello. Ha mindenféleképpen endurozásra szeretnéd használni akkor inkább CRF450X-et vegyél, mert azon van lámpa, ha van jogsid akkor közúton is használhatod(sztem A korláttal már lehet vezetni), ergo rendszámos nem annyira szervízigényes mint a cross tesó és nem kell agyonpörgetni, hogy mennyen 120-at. Bár ezt lánckerék áttétellezéssel módosítani lehet. Hogy mennyire tartós pontosan egy X-es széria azt nem tudom sajna. Nekem is CRF450R-em van, nem akarom fikázni de az télleg arra való, hogy pályán használd. Viszont a választás a te kezedben van.
Vagy vehetsz buta DRZ-t is
olajat pesdig tééleg meg kell neki adni akármilyen jó olajat is raksz bele 6-8 óránként meghálálja
Tehát ilyen dolgokhoz mérten nekem mennyire gyakran kéne olajat , gyűrű±t , dugó³t , hajtó³kart cserélnem? Öszegezve : én csakis endurózásra használnám sőt , úgymondonanám hogy földutak kisseb erdők ! tehát nem komoly igénybevétel !köszönöm a segítőkészségedet ! szia
Tehát ilyen dolgokhoz mérten nekem mennyire gyakran kéne olajat , gyűrűt , dugót , hajtókart cserélnem? Öszegezve : én csakis endurózásra használnám ! kicsit szarabb utak földutak ilyesmi esetleg országút ide -oda elruccanni ! nagyon szépen köszönöm a segítőkészsgedet előre is !
szeméyszerint gyengének éreztem
tegnap néztem este 8-kor sport1-en az enduros közvetitést azt enduroban csak azok mwnnek jól akik krosszoztak akik nem krosszoztak előtte az ok meghallnak a krossz szakasszokon is meg kint a terepen is
Vagy vehetsz buta DRZ-t is
egy probléma az enyémmel is van a láncszetteket nagyon eszi pedig 23-ezerft-os lánc van rajta meg a lánckerekek se szar márkájuak
és dugattyutcsere is csak akkor lesz ha már füstöl addig fölösleges