Ez mind igaz, feltéve, hogy még eredeti benne a kerék.
Egyébként a kerékben látható évszám utáni évjárat a motor. Tehát ha barátunk mondjuk 86-ot talál a felnin, akkor "87-es évjaratú a mocija. Én valahova oda saccolom.
hello mégeccer!honnan lehet tudni egy cr röl hogy mikori évjárat ha nincs rajta tipustábla,csak vázszám.
amugy itt a kép,ha valaki onnan meg tudja mondani akkor megköszönném.
Sziasztok!nem tud valaki cr 125 blokkot?Van egy váz a padláson és kéne bele egy moci.A váz 88as úgyhogy ha eladnám nem sokat érnék vele,ezért gondoltam, h tennék bele valamiféle blokkot.Ott sír,hogy motorozzatok má velem végülis nem muszály cr,csak beférjen a vázba....
Egy 2T CR szervizigényes a 4T CRF-hez képest? Ez valami vicc ugye?
Szerintem fordítva van. A 2T ha szabad csúnyán fogalmaznom igénytelen egy motor. Nem beszélve arról, ha felújításra kerül sor. Ennek ellenére én mindenképpen a 4T-t ajánlanám Neked, könnyebben motorozható, egyenletesebben adja le az erőt és a nyomatékot, kezesebb a 2T-hez képest. Az, hogy 250 vagy 450 sokmindentől függhet, de talán vannak itt tapasztaltabb motorosok is, akik tudnak még segítséget nyújtani a választáshoz.
A véleményetek szeretném kikérdezni!
Jelenleg utcai vasam van,de gondolkodom a cr és crf-eken.
De minap olyan szinten elriasztottak a cr-től,mivel hogy nagyon szervízigényes,és magas a fenntartása.
Nektek mi a véleményetek erről?
Sokan ajánlották azt hogy, egy crf250/450x-el jól járnék mivel hogy azokkal lehet menni közuton is.
Hali!Segítségre lenne szükségem!Van egy 2001 es 250-es Cr-em.Most lett felújítva,hajtókar, dugó,csapágyak stb.A motor megy mint az állat azzal nincs is gond meg veszi is a gázt,csak az alapjárat nem szép egyletes,ingadozik.Felpörög kicsit aztán visszaesik,de len fullad.Azt mondják h karburálási probléma,vagy más fuvóka kell bele. Segítségetek előre is köszönöm.
Hat pista ha majd egyszer erdelybe jarsz keress meg es elmehetunk. Amugy kosz hogy tetszik a mocim de sajna ategnapelott eladtam. Jovo heten kellene vegyek egy crf 250est vagy egyb yz 125ost de inkabb hondat mind jamahat
Szeva Lordy azthitem hogy közelebi vagy!Csak azért kérdeztem hogy motorozhatunk volna egyet hát de ez igy nem jön össze!Jo csapatást!Ja meg fasza a géped!
Helo
Ha van valakinek himbarendszere egy 1992-es CR-be az szóljon mert az enyémbe eltört aztán venni akarok mert már nem tudok egy hete menni motorozni /sokat adnék érte/
Sziasztok!Segítsége lenne szükségem.Egy "94-es CR 250-es gyújtáshibás motorhoz kellene tudnom a gyujtástekercs Ohmikus ellenállását.(a blokkban van kék-fehér a kivezetése)
Amit én mérek 100 Ohm környéke a jeladóé pedig 230 Ohm.
Ha valakinek lenne szervízkönyve abban tuti benne van.Vagy ha valaki lenne olyan rendes és meg mérné.
A probléma az hogy alig van szikra.
Segítsetek légyszi.Köszönöm
Szia!
Ha a felrakott képeimen megnézed a CRF-t, akkor láthatod, hogy a védőlemez fent van, csak a külső burkolat hiányzik. Egyébként sokat véd, de vannak kivételek. Egyik barátom KX-én is rajt volt, egy láncszakadásnál pedig úgy odavágott a blokknak mindezek ellenére, hogy a bal fele cserés lett. Hozzáteszem ez az Ő hibája volt leginkább, laza, nyúlott lánc. Drágán fizetett érte.
lehetséges... vagy rosszabbik esetben beszorul a lánc és a váltófogaskerekek ledarálódnak szószerint...vagy a bokkba odaver egyet a lánc vagy a lábszáradba vagy felgyűrődik hátra és megszorul a hátsó kerék és vagy elesel vagy megblokkol mint állat...a legjobb ha elhagyod a láncot
Szia!
Az első lánckerék burkolatát jómagam direkt eltávolítottam. Ha sokat motorozol sárban akkor hamar feltelik, és és csak feszegeti ott a dolgokat, közben pedig minden kenőanyagot eltávolít a láncról. Én nem javaslom a felhelyezését.
Az 1:33 keverék jó, de ha nem forgatod agyon a géped, esetleg olajat vennél észre a kipudob végén, akkor elég lehet az 1:40 is.
Mindenképpen szintetikus olajat használj, mert ezek maradék nélkül elégnek, nem hagynak lerakódást a kipuszelepen, egyéb helyeken.
néha nekem is csinálja ezt egy 125ös CRM...igaz azon elektromos power van, de a tünet ugyan ez...mikor már Isten igazábol bevan melegedve akkor ritkábban, elötte meg ugye nem is huzom neki powerig, de az a pár eset is boszantó, én a karbi beállitásra gondoltam...
Egyébként a kerékben látható évszám utáni évjárat a motor. Tehát ha barátunk mondjuk 86-ot talál a felnin, akkor "87-es évjaratú a mocija. Én valahova oda saccolom.