a crf-et csak ajánlani tudom neked mert 2 év alatt csak kuplungcsapágyat kellett cserélni benne azonkivűl hibátlan
meg egyszer lett ajta szelephézag állítva
szeva nekem 450-es crf-em van
és télleg cserééd az olajat 6 üz-ént
a dugt azt akkor kell cserélni ha már elkezdett füstölni a motor
ha bármi kérdésed van csak tedd fel megprobálok válaszolni
Szevasztok srácok ! Akarok venni egy HONDA CRF450R -t , most hogy lett munkahelyem benevezek egy újra ! Én csak is endurózásra szeretném használni sőt , inkább csak egy két föld út ! egy dolog tart vissza a vételtől , haverom mondta hogy 6 üzemóránként le kell cserélni benne az olajat akkor is ha csak enduróként használom ! dugó meg a szokásos dolgok mennyit bírnak ? azt meg nem értem ...... ha a garázsban járatom 6 órát akkor is csere meg ha versenyzek vele akkor is ..... hogy van ez srácok ? mit mond a tapasztalat ? segítsetek mert nagy ... ban vagyok !
Én fémfékcsövet ajánlanék ,aunerben lehet kapni hozzá, meg azt mondják ,hogy egy puhább fékbetét is segít. Én most excel felniket szeretnék majd rá, meg talán talon agyat meg küllőt, de lehet csak felni lesz. Első fékre szoktak panaszkodni ,hogy gyengülést éreznek ,de szerintem ez mindnél más. Én csak betétet cseréltem és egész jó. De a szerelés most viszi a pénzem rendessen , így hát most tuningot hanyagolom. Wiseco dugót vettem hozzá meg prox hajtóhart ,most lesz összerakva. Meg minden kicserélve ,de ezt már azthiszem irtam. A szelepek szívóoldalról mert azt szereti elfogyasztani, pedig titán , de az én tudásommal 120 órát szoktak bírni a cuccok benne. Meg majd egy rendszert szeretnék rá yózsit vagy valami amcsit.
Ok kösz. Majd szólok
Neked is szarok a fékeid(a gyári)?
Én raktam előre egy hullámos brakinget gyári méretben és vmivel jobbat fog. a közeljövőben a karmantyúkat fogom kicserélni tengelyestől(csak így lehet kapni) mert tesómnak is régebben szar volt a féke(honda cr 250je van 98-as) és a karmantyúcsere után nagyon fasza lett, bár még egy fém fékcső ráférne hogy elérje a ktm fékét.
Kézikönyvet sajna elküldeni nem tudom ,szkennem meg nincs ,de ha valami érdekel belőle nyugodtan kérdezz, vagy esetleg lefotózom. Minden levan írva benne nyomatékok is. Az elöző gazdája 120 euróért akarta eladni egyébként , de mondtam akkor nem kell a motor sem ha nem adja ingyen hozzá ,mivel ez jár a motorhoz!
Kösz hogy válaszoltál. Elvittem most karburáltatni majd kiderül milesz.Vez.lánc feszítő nekem is cserélve lett lánccal együtt, új dugó új beömlőszelepek azzal a hüvelyes résszel amire felfekszik a szeleptányér.új irídiumos gyergya(gyári),olajcsere szűrővel +1-2 tömítés. A légszűrőt persze tisztítom, olajozom rendszeresen. A kézikönyvet nemtudod elküldeni vagy nem tudod honnan lehet beszerezni (Esetleg pdf formátumba) ?
köszi
Szia balázs, nekem is crf van és a kézikönyve is megvan, amiben minden levan írva. Amikor hideg akkor 1 percig melegíteni kell azt írja, eközben ha fulladna kisebb gázokkal életben kell tartani a blokkot persze szivatóval ,majd egy perc után szivató vissza.Ekkor a fordulatnak 1700/percnek kell lennie amit speckó mérővel lehet mérni. Az enyém éppen komplett cserén van mert nekem is nehezen indult. Dugó ,szelep vezérműlánc+feszítők nagyon fontos,hajtókar főtengely stb. lehet pl hogy karbis a tied , de azért fars levegőt rosszul illesztett részeknél könnyen tud szívni, és nem tesz jót a blokknak. Esetleg még azt írja a könyv ,hogy elektronikáját kell átnézni, ebben benne van a gyertya meg az összes többi elektromos kütyü Ja meg légszűrő olajzás takarítás! Ezt gondolom tudod.
Szevasztok rosszcsontok
Énis nagy hondás emberke vagyok. Jelenleg Honda CRF 450-em van 2004-es. Tesómnak CR 250-ese van 98-as, haveromnak XR 650 R-je van 2002-es és egy másik haveromnak pedig XR 400-asa 2005-ös, szóval nagy Honda fanok vagyunk.
Volna 1-2 problémám a motorokkal. Elsősorban a sajátommal(CRF450).Most lett dugó,gyertya és szelepcsere.Az a problémám, hogy eléggé nehezen sikerül beindítani.Miutás sikerült az indítás nincs hidegen alapjáratom. Ilyenkor felcsavarom hogy legyen,viszont ha üzemhőmérsékletre melegszik az alapjárat is emelkedik. A karbit 2x szétszedtem kitakarítottam, fúvokákat kifujkáltam.Megnéztem a gyári karbi rajzot és észrevettem, hogy 1-2 tömítés a fúvókánál és a levegőállító csavarnál hiányzik. Utánnaérdeklődtem aki csinálta a mocit és azt mondta, hogy karburálni kell a karbit. Rendeltem tömítést, még nem jött meg de először ezzel próbálkozok hátha megoldódik a probléma. Felújjítás előtt könnyen indult és alapjárat is volt.
A tesómnak is hasonló problémája van a CRjével.Neki is most lett megdugózva s alapjárat helyett olyan hangot ad mintha nem kapna elég kaját, szaggat de menet közben semmi szaggatás, torpanás. A súbert-tűt minden pozícióba állítottuk és nem javult a helyzet.Erre is karburálás lehet a megoldás?
Előre is köszi
Hellótok
Tudna valaki segíteni abban, hogy miért nem ad szikrát a cr 125ösöm? Egyik nap még mentem vele, másnap meg nem tudtam menni, nem tudtam berúgni. Azt hittem beköpte, de nem, és szikrát sem adott viszont húz mert ujjam megcsípi ha gyertyához rakom. Vettem új ngk gyertyát, azzal sem ad szikrát. Szerintetek?
meg egyszer lett ajta szelephézag állítva
na neki van hangja
már 4szer tölttem tegnap meg ma videot róla de még nem jelentek meg az oldalon
ha versenyzek vele v pályán használom akkor máér 3-4 órára lecserélem benne
és télleg cserééd az olajat 6 üz-ént
a dugt azt akkor kell cserélni ha már elkezdett füstölni a motor
ha bármi kérdésed van csak tedd fel megprobálok válaszolni
Neked is szarok a fékeid(a gyári)?
Én raktam előre egy hullámos brakinget gyári méretben és vmivel jobbat fog. a közeljövőben a karmantyúkat fogom kicserélni tengelyestől(csak így lehet kapni) mert tesómnak is régebben szar volt a féke(honda cr 250je van 98-as) és a karmantyúcsere után nagyon fasza lett, bár még egy fém fékcső ráférne hogy elérje a ktm fékét.
köszi
Énis nagy hondás emberke vagyok. Jelenleg Honda CRF 450-em van 2004-es. Tesómnak CR 250-ese van 98-as, haveromnak XR 650 R-je van 2002-es és egy másik haveromnak pedig XR 400-asa 2005-ös, szóval nagy Honda fanok vagyunk.
Volna 1-2 problémám a motorokkal. Elsősorban a sajátommal(CRF450).Most lett dugó,gyertya és szelepcsere.Az a problémám, hogy eléggé nehezen sikerül beindítani.Miutás sikerült az indítás nincs hidegen alapjáratom. Ilyenkor felcsavarom hogy legyen,viszont ha üzemhőmérsékletre melegszik az alapjárat is emelkedik. A karbit 2x szétszedtem kitakarítottam, fúvokákat kifujkáltam.Megnéztem a gyári karbi rajzot és észrevettem, hogy 1-2 tömítés a fúvókánál és a levegőállító csavarnál hiányzik. Utánnaérdeklődtem aki csinálta a mocit és azt mondta, hogy karburálni kell a karbit. Rendeltem tömítést, még nem jött meg de először ezzel próbálkozok hátha megoldódik a probléma. Felújjítás előtt könnyen indult és alapjárat is volt.
A tesómnak is hasonló problémája van a CRjével.Neki is most lett megdugózva s alapjárat helyett olyan hangot ad mintha nem kapna elég kaját, szaggat de menet közben semmi szaggatás, torpanás. A súbert-tűt minden pozícióba állítottuk és nem javult a helyzet.Erre is karburálás lehet a megoldás?
Előre is köszi
Tudna valaki segíteni abban, hogy miért nem ad szikrát a cr 125ösöm? Egyik nap még mentem vele, másnap meg nem tudtam menni, nem tudtam berúgni. Azt hittem beköpte, de nem, és szikrát sem adott viszont húz mert ujjam megcsípi ha gyertyához rakom. Vettem új ngk gyertyát, azzal sem ad szikrát. Szerintetek?