Egyenlőre jobbat nem tudok mint betotyogni egy Suzuki kereskedésbe, és ott alaposan körbenézni a 2008 második félévben kigurult gixxer 600/750-t.
A Bridgestone. com-s oldalakon azt írják hogy ezek motorok már a 3 keverékes BT016-l vannak gyárilag szerelve.(hátsó gumma)
nincs még
találtammég egy helyet,ahol 63-ért adják,de azt mondja a srác,hogy két keverékes
mondom neki,hátul 3,nem?
állítja 2
küldtemneki egy videót,amin elmagyarázzák,hogy 3
közben a superbike-ban olvastam,hogy van olyan ami 2 keverékes
hátul is
most próbálom megtudni,hogy melyik 3 keverékes,mert meg van jelölve vhogy,vmi felirat utal rá a gumin
halló mesca
tegnap nekiálltam a stunt gépnek
kormány a helyén,lánckerék a helyén
ma megpróbálom a kitámasztót is helyre tenni
tegnap nem vittem fotómasinát,ma bepótolom
jájj de motor lesz,jájj de motor
Én tudnék aludni, de sajnos tanulni kell.. Csüt.ön szigó II.( most egy kis nyelvészet) a Birodalom visszavág.. De utána...lesz ereszd el a hajam Még akkor is, ha a Birodalom kerekedik felül.
Tényleg Alex, mennyiért tudnál hozni a 07es 600rr-re a hátsó ülésre púpot? Persze a fekete-fehérhez kéne...
Ja és nem sürgős, pár hétig még nem tervezem, hogy talpra állítsam.
A kipuff dugód nagyon zsír és hasznos, kár, hogy utcán lenyúlnák 1 perc alatt.
Azért mondom, mert már jártam úgy, hogy a posta előtt hagyva a vasat, arra mentem ki, hogy a 2 tesó végébe vmi barom bedugott egy gázos öngyújtót. Még belegondolni is rossz, hogy mi van, ha vicces kedvében bele is löki és lecsúszik a hasidomig, a blokk alá...
A Bridgestone. com-s oldalakon azt írják hogy ezek motorok már a 3 keverékes BT016-l vannak gyárilag szerelve.(hátsó gumma)