Alapjáraton(~1200)-3000-8000-res fordulaton változtatja kipunyílás átmérőjét
és ezzel párhuzamosan a beszívott levegő mennyiségét is szabályozza az airboxban,
ha jól tudom a maximális nyomatékleadás végett.
Nem!A kipu az nincs meg,mert akitől vettem kereskedő az levette azt.De megtaláltam az előző gazdát és Ő mondta,h komplett rendszert vett rá.A kerekedő meg csak azt hitte,h csak annyi van rajta .Szal csak egy remus kiput kell vennem és tuti lesz a dolog.
A lóerő bőven elég.Csak írtak olyat is,h ha túrázni mész kevesebb fogyasztás stb....Ha meg pályára akarok menni akkor meg rá lehetne pakolni egy kis plusszot.Mert elvileg amit én értelmeztem ezen az oldalon akkor ez olyan lehet mint egy power commander.Csak olcsóbb.Remus félrendszer van alattam és kicsit dadog a kicsike.Ezért figyeltem fel rá...
Kár lenne azt a szép Eriont ilyen cuccal 'elrontanod'!
Kevés a lóerő?
JA és ez tetszett:
"A modult tervezése során odafigyeltek, hogy véletlenül se okozzon kárt a motorban!
15%-20% plussz lóerő, illetve 15% forgatónyomaték többlet érhető el vele!"
Hááát szerintem ez valótlan állítás..
Mit gondoltok,érdemes bevállalni ilyet?Mert hát mit ne mondjak eléggé olcsó..És túl sokat ígér szerintem.Ha volt vagy van valakinek ilyen az írja már meg a tapasztalatait.Előre is köszi
99-es évjáratu
előre is köszi!
És itt a szelep
és ezzel párhuzamosan a beszívott levegő mennyiségét is szabályozza az airboxban,
ha jól tudom a maximális nyomatékleadás végett.
Kevés a lóerő?
JA és ez tetszett:
"A modult tervezése során odafigyeltek, hogy véletlenül se okozzon kárt a motorban!
15%-20% plussz lóerő, illetve 15% forgatónyomaték többlet érhető el vele!"
Hááát szerintem ez valótlan állítás..
Tud valaki valamit erről a cumóról?
www.nitroxmodul.extra.hu
Mit gondoltok,érdemes bevállalni ilyet?Mert hát mit ne mondjak eléggé olcsó..És túl sokat ígér szerintem.Ha volt vagy van valakinek ilyen az írja már meg a tapasztalatait.Előre is köszi
Ja és 2007-es 600RR-re is jó szted?
előre is köszi
Üdv:gabesz