Tényleg van ezeken a hátsó ülés alatt annyi hely, hogy beférjen a szerszám, égőkészlet meg az elsősegélycsomag?
Bár lehet amit veszek azon semmi hely nem lesz, mert ott a kémény.
Igen összejött, de azért köszi a segítséget, sima menetes volt, csak eléggé oda volt rohadva, mondjuk a hátsó lánckerék még jobban . Biztos kurva jó erőben volt aki meghúzkodta a csavarokat.
hali MR RR:)
látom neked 99es évjáratú rr ed van, én is következő motornak ilyen 99körülit szeretnék. lenne pár kérdésem,ha nem probléma:) msn cimed megadnád lécci?:) előre is köszi
üdv:fireball
Valószinü csak első forgalombahelyezésnél nézik meg jobban,bár nekem nem nézték meg csak azt hogy világítanak e,+ fékerő mérés,gumik állapota,kipufogó(E1)jelzéssel.Ami a lényeg hogy ami lámpa rajta van annak működnie kell.
Sziasztok
Vannak használt motorgumik szép állapotban, nagyon olcsón akár vágott slickek is. Állapottól függően max 15e ft-ig!
Akit érdekel ezt a számot hívja: 06 30 415 1723 (Dunaújváros)
Ismerősöknek is mondhatjátok
A folyton világító lámpa nem gáz egyik havernak cbf600s 05évj azon is non-stop világít,a helyzetjelző csak részletkérdés,viszont ha nincs E jel abba lehet belekötnek
A 929esre gondoltam , tudom hogy 2000től injektoros. És KertAce mit értesz a csúnyább hang alatt? V mi okozza ezt? Én is gondoltam erre, hogy az első szériás injektorosok még nem az igaziak...
Nekem még nem kötöttek bele műszakin, bár nagyon keresték a helyzetjelzőt.
R1-ből szerintem csak 2004-től érdemes venni, az már elég szépen megy, a régebbi majdnem ugyanaz mint az RR. Az injektor jó dolog de azért nem a legfinomabb és kis gázadásnál rángathat, de megszokható.
Ha nem zavar a hangja ami elég ronda a régi RR-hez képest akkor csak ajánlani tudom.
Ja és most nézem KertAce, hogy neked is egy Usa modell van! Szép kis moci! Amúgy a modellel kapcsolatban mik a tapasztalataid? Én is most tervezek venni egy ilyet, és még az R1-en gondolkodtam, de azért a Honda sztem megbízhatobb és hát ez már injektoros is...
No és ennek a műszakiztatása nem problémás? Nemtom hogy pontosan mik az előírások, de sztem a helyzetjelző hiánya is lehet probléma, meg ez az állandóan ég a lámpa dolog is...
Valaki vizsgáztatott már így motort?
Köszi a választ! És akkor ennyi lenne az összes különbség? Olyat is hallottam, hogy amerikában mások a csavarok szabványai meg ilyenek, de ezt vki már mondta h nem igaz... Bár végülis csodálkoznék, ha bármelyik japán gyártó is, egy teljesen átvariált modellt adna el ott, az európaihoz képest.
Bár lehet amit veszek azon semmi hely nem lesz, mert ott a kémény.