Az attól függ, honnan szivárog a hűtőlé. Ha a csövekből vagy papírtömítés alól, a gyárinak nincs párja. Ámbár van Aliexpress-en F4i-hez szövettel erősített szilikonos csőkészlet, nem tudom, mennyire tartós.
Ha a szenzor alól, ott lehet réz alátét van tömítés gyanánt, az nem kell gyári legyen.
Alis trafo? Ejj, azzal ovatosan, elotte mindenkepp merd ki. Ha 2.5 ohmnal kisebb a primer oldali ellenallasa, ne eroltesd, mert rovid idon belul viszi magaval a gyujtasvezerlot, az meg nem olcso jatek.
A tank a porlasztohoz kepest nincs eleg magasan, tobb hasonlo Hondaval egyetemben itt sem tudna csak a gravitacio kello mennyisegu uzemanyagot tolni a porlasztokba. En nem javasolnam a szivattyu kidobasat.
Lehet, hogy teli tankkal meg nem lenne gaz de ha mar csak mondjuk harmadaig van a tank es epp nyelgazon elozol, elkepzelheto hogy mar nem eleg a hidrosztatikai nyomas es leurul az uszohaz. Pont a legrosszabbkor dadogna le.
Igen, biztosan érezhető lesz a változás, de radikálisnak nem nevezném.
Hogy mennyire csal az óra az nem gond, mert majd gps-el kitapasztalom a kritikus sebességeket.
Még egyszer köszi a jó tanácsokat! Respekt!
Arra figyelj, hogy az ora is csalni fog ennyit a gyarilag beletervezett pontatlansag tetejeben. Mondjuk 110-et fog mutatni, te meg kb. 95-tel mesz majd.
Csupa jó hírek, köszi azért a segítséget! Akkor ezek szerint kb. maradt a 15-46-os kombináció, ami szerintem nem lesz komoly előre lépés a jelenlegi 16-45-höz képest. Ennek fényében úgy érzem lassan búcsúzok a 600-as kategóriától.
A 14-es túl kicsi sugarú, nem tesz jót a láncnak. Streetfighter mókusok használják, de ott se a lánckerékvédő, se az élettartam/futás nem szempont. 46 fognál nagyobb hátsó pedig úgy tudom lánckonverziót igényel, 525-ről 520-ra kell butítani. Ezzel számolj.
Sziasztok
F4i-re szeretnék valami radikális láncszettet. Az első lánckeréknél 14 fogasra, a hátsónál pedig 46 vagy 47 fogasra gondoltam. Fontos szempont lenne még, hogy a kerékburkolat is vissza menjen rá (ne érjen bele a lánc). Bárkinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata?
Üdv Urak! Ismer vki egy jó-megbízható kifejezetten telóval foglalkozó szervízt-szerelőt?? A jobb.e megkotlott és nem segített rajta a felújító szett sem.
danke
Ha a szenzor alól, ott lehet réz alátét van tömítés gyanánt, az nem kell gyári legyen.
Honnan szoktatok alkatrészt rendelni ilyen esetben?
Lehet, hogy teli tankkal meg nem lenne gaz de ha mar csak mondjuk harmadaig van a tank es epp nyelgazon elozol, elkepzelheto hogy mar nem eleg a hidrosztatikai nyomas es leurul az uszohaz. Pont a legrosszabbkor dadogna le.
https://www.partzilla.com/cata...
Hogy mennyire csal az óra az nem gond, mert majd gps-el kitapasztalom a kritikus sebességeket.
Még egyszer köszi a jó tanácsokat! Respekt!
F4i-re szeretnék valami radikális láncszettet. Az első lánckeréknél 14 fogasra, a hátsónál pedig 46 vagy 47 fogasra gondoltam. Fontos szempont lenne még, hogy a kerékburkolat is vissza menjen rá (ne érjen bele a lánc). Bárkinek ezzel kapcsolatban van tapasztalata?
danke