Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja! Bele lehet varázsolni könnyedén, bár asszem akkor alsócsutkás lesz a vas! De tuti jobban jársz vele, mert full állitható az F4i telója!
Viszont kb egy 20-assal drágább is mint az XX-é....
dehogy!
ez a "tiszta" állapota!
szeva bari...
a villanyakkal kapcsolatban...hogy a cbr 600 f4 es nyaka ugyanaz mint az xx....hogy akkor a krómszár is ?
de csak ugy eszembe jutott.....mondjuk én nem értek hozzá...
Hmmm...látszik, a fején, hogy adtál neki valami tudatmódosítót...te gané...
Mitől?
Amugy csá!
az esetleg nem lehet,hogy a krómszár is csereszabatos?
Pep!
tök jó hogy továbbképezed magad Hondából!
igy amikor majd jössz segiteni nekem önzetlenül,már képben is leszel!
szép napot mindnyájatoknak!
Nemtom....Pedig nem kerózom, meg a földutakat is kerülöm ha tehetem.
Valamiért mindig elkezd lógni, olyan 6 ezer után. Azt ha már hozzá kell nyulni, inkább csere.
Én ezt nem hiszem!
Ezt nem mondod komolyan!?
Milyen anyagbol van az?
Azt mondja ilyen kell Nekem is.....
Csá Zoli!
Nem tommég mikor megyek....
Picit el vagyok havazva.
Amugy nekem 10ezer kilcsi a kormánycsapágy.
Gabi!

Hogy a fenébe kopott meg a kormánycsapágy 37000Km alatt?
Annak nem többet kéne kibírni, pláne, hogy Honda!
Jó reggelt!
Lesz még ez jobb is, nyugi!
-5Fokos jó reggelt 20cm-es hóval:(
Jó reggelt!
Szuper idő!


Örülök, hogy sikerült Töki!
Bocsánat nem tűgörgős, hanem kúpgörgős csapágyakra lettek ki cserélve.
Na...a sufni tuning megint...
ja utolsó beírásom, aztán már tényleg elhallgatok
a kormánycsapágyamnak semmi baja sem volt, nem lógót nem látszódót rajta S Z I N T E semmi, mégis ez csinálta a berázásomat!
Többi kép

Remélem, tudtam Nektek Kedves Forumozók is valami újdonságot írni!

Ja nem utolsó sorban:

Nem rázz be a kormányom a csapágy csere óta (80 km/h-nál elengedett kézzel egy picit beszitált)
És szerintem, azért mert a nyomorék villaszárat is kicseréltem, nem ér már bele a kormányvégem a tankba, mikor teljesen eltekerem a kormányt!

Ja Atix83, és Pep még egyszer köszönöm a segítségeteket!