Volt egyszer h turáztunk és a sogornőm mögöttem ült, akicsak 130-ig birja! Akkor jöttem ki 6 lityire. Amugy 10 az átlag! Tehát ez tényleg csupán csuklófüggő! Sok boldogságot a vashoz!
Azt a fülest kaptam, hogy neked esetleg vannak képeid a délelőtti 2-es futamról. Így vagyon ez? Valahol meg tudom nézni, hogy esetleg rákerültem-e valamelyikre?
Üdv márkatárs!Hát csupasz motorokhoz viszonyítva minimális a menetszél,nem 260-nál hanem normál használat mellett!Próbáltál már Tuonot?160 körül levisz a szél ha nem hasalsz a tankon!Fogyasztás nálam 5,5-8,5-ig!Mostanában vetted?
Hali.
az enyém is karbis,és 250 körül megyek el amig a kis rohadék nem kezd világitani...
ha nagyon light-osan gurulok...(max 130.) akkor 300-at megyek....de városi körülmények közt 230-250-260.....aztán kútolok!
viszont az is igaz,hogy ha autópályázok és kergetem akkor is elmegy 240-et.
azon a keskeny résen keresztül, ami a tank és a váz közt van én úgy láttam mintha karbisora lenne. nem voltam biztos a dolgomban és nem hagyott nyugodni a dolog, így utánanéztem :)
Nekem is karbis de 1 lityivel kevesebbet eszik mint a szintén karbis Hubié!
Dynojet+K&N. Így olyan 5,5-8,5 ig,csuklótól függően! (5,5=100-120,8,5=200-280 ig. utóbbi természetesen német autópályán! :) )
Ne parázz miatta szerintem az én régim a 98 XX ami szintén karbis volt kb ugyan ezt tudta. 240 km-nél világitott a kis lámpa hogy kezd kifogyni. Ha lassan mentem vele akkor is ha nagyon téptem neki akkor 200 km... Ez van. Milkáén sport dobvan amithez hozzá hangolták a vezérlést azért eszik neki olyan keveset. Nekem az uj injectoros is anyit megy el mint a karbis ment. A szélvédelem hiánya ill az 5 sebesség ronthat még a fogyasztáson ugyhogy ha mindezt összeadod akkor már nem is eszik olyan nagyon sokat!
Volt egyszer h turáztunk és a sogornőm mögöttem ült, akicsak 130-ig birja! Akkor jöttem ki 6 lityire. Amugy 10 az átlag! Tehát ez tényleg csupán csuklófüggő! Sok boldogságot a vashoz!