Mikor lent volt a kerék akkor is próbáltam mindenféle körmös kulccsal,
de semmi! nem tudtam akkora rőt ki fejteni hogy le lazuljon a kontra!
Csavarhúzó-kalapáccsal meg nem akarok neki esni!
Szép napot az itt jelenlévőknek! ;)
Egy apró kérdés, mennyire kell szétszedni a vasat hogy emelni tudjak a központi rugón? Semmi nem fér be oda!
Vagy tán én vagyok a bal..asz?
Jó lenne egy kicsit emelni rajt!
elejét nem bántani,mert változik a villaszög,és instabil lessz!
hátulját lehet emelni(nekem is megvan emelve).Kb.ugy 3-centit,de ez döntésnél nagyon sokat számit!Nekem már csak a váltokarom ér le,m ás semmi!
Szép jó napot és jó motorozást kívánok Mindenkinek!
Kérdésem a következő: Az XX elejét lehet állítani,hogy magasabb legyen?Ugyanis nagyon karcolja az oldalát a ringen....
Ne parázz . . .
Lesz még ilyen!
Én a multkor a gyömrőin nyomtam le 2* is egy új bömöst!
Utána a lámpánál kiszállt belőle egy jókora cigó és azt mondta vegyek vissza. . .
Nem azért van 40 millás kocsija hogy ilyen kis szarrágók szopassák! Erre odabasztam 3* is! De nem vártam meg h a következő lámpánál is kiszálljon . . .
XX-el voltál vagy kocsival?
Reggelt az Uraknak!
Tegnap éccaka beletiportak a lelki világomba! Olyan 3 körül összeakadtam egy régi 80-as audival! Porig alázott! Nem 1x! Sokszor! Aki teheti kerülje el! Különös ismertető jele, hogy a turbó lefújószelep hangja, nagyobb mint a josimnak a hangja 10 ezernél! 600Le+! Aztán megálltunk beszélgetni, félelmetes a verda!
nem felejtettelek ám el,csak szerte-széjjel vagyok,meg telefonon nem is ildomos.....ugyhogy majd személyesen !
a legjobb,ha aksitartot kiugrasztod!Vagy irány egy márkaszerviz,nekik van spéci kulcsuk!
Hol és mennyiért vetted az első fehér index búrákat?
(hátul már kifehérítettem,gondoltam elöl is ki kellene)
de semmi! nem tudtam akkora rőt ki fejteni hogy le lazuljon a kontra!
Csavarhúzó-kalapáccsal meg nem akarok neki esni!
Egy apró kérdés, mennyire kell szétszedni a vasat hogy emelni tudjak a központi rugón? Semmi nem fér be oda!
Vagy tán én vagyok a bal..asz?
Jó lenne egy kicsit emelni rajt!
Meg aztán erre valo az apro! Ja és szoktunk köszönni is!
De amig nincs más,azaz egy vasvan otthon,akkor azzal megy az ember ami van!
ÁLTALÁNOS
2001. 5.hó , fekete, vizsga: 2010.04.18, 24.000 km, 1. tulajdonos,
MŰSZAKI ADATOK
4 ütemű, 600 ccm, 4 hengeres soros motor, 208 kg,
LEÍRÁS
Honda CB 600F Hornet, Puig fejidommal, ledes irányjelzőkkel, jó állapotban eladó.
ÉRDEKLŐDNI
telefonon egyeztetett helyszínen
telefon: 0630/3804193
panczelistvan@t-online.hu
irányár: 820 000 Ft
Én többet tuti nem megyek xx-el pályára! Nem oda való és kész!
hátulját lehet emelni(nekem is megvan emelve).Kb.ugy 3-centit,de ez döntésnél nagyon sokat számit!Nekem már csak a váltokarom ér le,m ás semmi!
Várom majd a képeket az E-ringről! Szép napot mindenkinek
Nem Milka?
Nekem meg még a tükreim is leértek!
Kérdésem a következő: Az XX elejét lehet állítani,hogy magasabb legyen?Ugyanis nagyon karcolja az oldalát a ringen....
Lesz még ilyen!
Én a multkor a gyömrőin nyomtam le 2* is egy új bömöst!
Utána a lámpánál kiszállt belőle egy jókora cigó és azt mondta vegyek vissza. . .
Nem azért van 40 millás kocsija hogy ilyen kis szarrágók szopassák! Erre odabasztam 3* is! De nem vártam meg h a következő lámpánál is kiszálljon . . .
XX-el voltál vagy kocsival?
Tegnap éccaka beletiportak a lelki világomba! Olyan 3 körül összeakadtam egy régi 80-as audival! Porig alázott! Nem 1x! Sokszor! Aki teheti kerülje el! Különös ismertető jele, hogy a turbó lefújószelep hangja, nagyobb mint a josimnak a hangja 10 ezernél! 600Le+! Aztán megálltunk beszélgetni, félelmetes a verda!
Sajnos nem!
Most van egy 2006-os SV 650 em....
Indulok a balcsira lassan!