Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hy flower.
ember előkerült tegnap?
én nem szerelek....megfogadtam.....
olcsóbbra jövök ki ha másra bizom..
a multtkor is megkért a szöszi,hogy csináljam meg a csapot mert csöpögg....
megcsináltam,nem csöpögött......ÓRRÁNSZÁJÁNÖMLÖTT............
v
ettem másik csapot.
Tévedöl!
Pontosan!

De én inkább azt csinálom,hogy megkérdem vételkor(mikor már megvan a vátszám),hogy mennyit engednek az árbol,ha lemondok a garanciárol!Álltalában szoktak engedni!És bevállalom,hogyaz enyém lessz az ezerböl,mit beszélek ezer,tizezerböl(mivel XX-röl beszélünk) az egy,ami szétesik!
Mert otthon simán megoldhato4Illetve a szelepállittás az szervizt igényel(mivel korongos a drágám).De ha beruházol szerszámra,azis megoldhato otthon!
Semmit!

Mert ilye szerviz nincs!Van 1000-res,és utánna 12.000-res!
Szép jóóóó estét!
Megfontolandó, van benne igazság! Garanciát követően az ember vagy maga csinálja; Jocikirályt idézve, "...ha tökéletes munkát akarsz,csináld magad.", vagy elviszi egy hozzáértő és megbízható haverjához, ismerőséhez.
báááár egy római mondás szerint....
ha tökéletes munkát akarsz,csináld magad.
igazad van ,a magyar nyelvű kezelési könyvben csak 36e km-ig írnak a karbantartásról
addig biztos bejáratósnak számít, fölötte már nem számít, hisz XX-ről van szó
hááát.nem tudom....én azthiszem vinném.....
persze csak ismerős szervizbe......
Amikor nekem volt garanciás motorom (CBR 600 F4),akkor csak a garancia leteltéig hordtam gyári szervizbe!
Utána tök fölösleges...
miért, csak új motort visznek szervízbe, vagy esetleg azt se
a 60 ezres szerviz,viszont alig tartalmaz valamit.......
lemosod,kicsit....áttörölgeted....azt
annyi gázt húzol amennyit a csuklód elbir.......
még sosem volt uj motorom amit 6 ezresre kelett volna vinnem......
de ha lessz,megirom.....bizti.
naná....
de tényleg nem jellemző a fejrázás az xx-re.
kezdetben az enyém is prróbálkozott.....de a csapágycserénél elbántam vele.....
ez lemaradt
Tudtam Joci.hogy rád számíthatok
helló-belló.
nem kell stabilkar.......csak stabil kar.....
Szépjóóóóóestét Mindenkinek!

Kérdésem lenne - bár már biztosan sokszor elhangzott, de a gyengébbek és kezdők kedvéért :
6000km-es szervíz mit tartalmaz (természetesen XX esetében)?
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget,amit írtatok.
Ilyen,hogy gumi és csapágy ezek ki vannak küszöbölve.
100-tól felfelé, már nem kell fogni a kormányt. Csak 100-alatt csinálja, ha elengedem persze.
Ezért gondoltam a stabilizátorra.
Azért köszi a segítséget
Ámen,u.e. írtam volna én is!
gondolom 80-körül szitál be!

De csak ha elengeded a kormányt!Ha visszateszed rá a kezed megbnyukszik!Tipikus elsögumi gond!Ugymond "fürészfogasra" van kopva!Nem tévesztendö össze a "kagylos kopással".Tipikus jelenség bizonyos gumifajtáknál 10.000-km felett!Orvosolhato a dolog!Gumicserével!
Ja kormánygátlo nincs XX-re!Minek?
Lecso!

Első körben:
- kormánycsapágy
- kerékcsapágy
- első kerék centír...

Egyébként sebességhez köthető a "rázás"?