én nem szerelek....megfogadtam.....
olcsóbbra jövök ki ha másra bizom..
a multtkor is megkért a szöszi,hogy csináljam meg a csapot mert csöpögg....
megcsináltam,nem csöpögött......ÓRRÁNSZÁJÁNÖMLÖTT............
v
ettem másik csapot.
De én inkább azt csinálom,hogy megkérdem vételkor(mikor már megvan a vátszám),hogy mennyit engednek az árbol,ha lemondok a garanciárol!Álltalában szoktak engedni!És bevállalom,hogyaz enyém lessz az ezerböl,mit beszélek ezer,tizezerböl(mivel XX-röl beszélünk) az egy,ami szétesik!
Megfontolandó, van benne igazság! Garanciát követően az ember vagy maga csinálja; Jocikirályt idézve, "...ha tökéletes munkát akarsz,csináld magad.", vagy elviszi egy hozzáértő és megbízható haverjához, ismerőséhez.
igazad van ,a magyar nyelvű kezelési könyvben csak 36e km-ig írnak a karbantartásról
addig biztos bejáratósnak számít, fölötte már nem számít, hisz XX-ről van szó
Kérdésem lenne - bár már biztosan sokszor elhangzott, de a gyengébbek és kezdők kedvéért :
6000km-es szervíz mit tartalmaz (természetesen XX esetében)?
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget,amit írtatok.
Ilyen,hogy gumi és csapágy ezek ki vannak küszöbölve.
100-tól felfelé, már nem kell fogni a kormányt. Csak 100-alatt csinálja, ha elengedem persze.
Ezért gondoltam a stabilizátorra.
Azért köszi a segítséget
De csak ha elengeded a kormányt!Ha visszateszed rá a kezed megbnyukszik!Tipikus elsögumi gond!Ugymond "fürészfogasra" van kopva!Nem tévesztendö össze a "kagylos kopással".Tipikus jelenség bizonyos gumifajtáknál 10.000-km felett!Orvosolhato a dolog!Gumicserével!
Ja kormánygátlo nincs XX-re!Minek?
ember előkerült tegnap?