Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ajánlom figyelmetekbe a Delkevic kipufogókat. Gyönyörű hangja van vele az XX-nek. Már amennyire egy sor4 szép lehet...
Ahogy mondod!
ez aztán a valentin napi hangulat!
No-no!
Sziasztok mindenki!
Na, jó volt itt! Megyek, megölök valakit!
Köszönöm!
Értem!
akkor ne a hátulját babráld!Bár ha feszited a rugot akkor 3-4 centit feljebb megy a hátulja(tapasztalat),és nemfog elpattogni ahogy irtad,ha a csillapítás is utánna van tekerve!
De ha fordulékonyabb vasat szeretnél belöle csinállni,a motor megemelése nem a legjobb megoldás!Azt akkor szoktuk csinálni,ha már fordul ahogy szeretnénk,de le ér füle-farka kanyarokban!
Én elsö lépésben az elsö telokat feljebb engedném!Ponosabban a kifliket fellazitod,és a teloszárakat felfelé 1-2 centit kiljebb engeded a villakifliböl!Ezáltal rövidül az utánfutás,kvázi fordilékonyabb lessz a masina!De ez lehet az egyenes futás rovására megy(nagy temponál kigyozni fog)Ez a legegyszerübb,és legolcsobb megoldás a probálkozásra!Oszt melátod hogy a változás jo lessz-e neked!
De azt vedd figyelembe,hogy ez egy BÁLNA!Turamotor!Sose fog ugy fordulni mint egy R-6!
Hali Robin Hood.
Hát igen elvagyok...persze ha több lenne a fuvar azt se bánnám(meg birnám is),de ahogy hallom a sorstársakat a heti 3-4 fuvarra jobb ha nem is panaszkodok.
A hangom meg ha lassan is de alakul...még 2-3 év és ugyan olyan repedtfazék hangom lesz,mint volt.
Nálad mi zu? olvasom hogy ki sem látszol a melóból....
Gábor!
az éttermi képekből vonhatunk le elhamarkodott következtetést?
szép napot emberek!
bocsi hogy tegnap nem jelentkeztem,de fehérvárra mentem fuvarba... .ott meg ugye faja idő van... .(dehát profik vagyunk..) ebből kifolyólag simán hazajutottam...csak picikét elpilledtem...
de már itt vagyok..(legalábbis amig a szöszi ki nem kiáltja a valentin napot...)
Szia!

Köszi a segítő szándékú válaszod. Nem szeretném az okoskodó látszatát kelteni, de mindenki másképpen használja és állítja a motorját hogy neki megfeleljen. A fordulékonyságot szeretném javítani, amiben nagy szerepe van a villaszögnek, de még nem megy az egyenes futás rovására. Ez 1 próba lenne, ami vagy beválik vagy nem.

Köszi még 1X.

Üdv.: Hajek
Szia!

Köszi a választ. Az enyém már 4. hónapja áll a középsztenderen és még mindig nem akar úgy maradni.

130-kg (196-cm)vagyok, és nem csak a súlyom miatt kellene emelnem. Nekem fordulékonyabb a motor, ha a villaszög állását meredekebbre veszem.Ezt 2 módon tudnám megcsinálni, vagy az első szárakat húzom feljebb, vagy a hátulját emelem megy. Az első alapból kilőve mert nekem is leér mindenhol, ezért maradt a második.Ha nincs más megoldás akkor marad a rugós tag cseréje, de ez eléggé költséges. Azért fordultam segítségért a tapasztaltabbakhoz, talán van valami költség kímélő megoldás.

Köszi

Üdv.: hajek
Van egyébként egy nagyon gyors megoldás csak Mindenkinél, más tartossággal bír!
Van akinél akkár 3-5 hónapig is kibirja igy felemelve a hátuja,
de vanolyan
pl:Atixnál
maximum 3-4 óra az az idő amig felvan emlve hátulja!





Ha komolyan érdkell csörözz meg, és elmondom!

Tedd fel KÖZÉPSZTENDERRE!
Kedves Hajek1!
Ha megcsörögsz elmondom szívesen!
no de Milka nem mond hülyeséget!
meg változik a motor!
de én is igy járok vele!
csak azért emeltem meg mert nálam(110kg vagyok),még utcán is leér az oldala, ringről is nem beszélek. ja nem rendelkezem rossi tudással
-5fokos jó reggelt!
Ez nem igy van!
De te tudod!
Az mit takar?"vezetési szokásaimhoz".
Szasztok!
Csörgess meg engem, vagy GáborXX-et!
Az előfeszítéstől csak keményebb lesz a hátulja, könnyebben elpattog az útról.
Pont ezért kell változtatnom, mert kicsit nagy a villaszög az én "vezetési szokásaimhoz".
Több megoldás is létezik!
rugostag csere,rugo elöfeszités állittása,korongozás!
De mindegyiknél változni fog az utánfutás,és ez nem biztos hogy jo hatással lessz a kezelhetöségre nézve!
Üdv Mkinek!

Kérdésem lenne a tapasztaltakhoz.

A motorom hátulját kellene megemelnem kb2,-3cm-el.

Mi a bevett gyakorlat?

Köszi.

Üdv.: Hajek
Tuti, hogy nagyon komolyan összerakták!
Jó estét Mindenkinek!
Szép estét mindenkinek!