Meg egyszer kosz TAZ72!Most vmit szarozik az oldal ugyh meg nem tudtam megnezni de igyekszem es a gurulast semifelekepp sem hagyjuk ki...Addig is minden jot!!!!
Szia Sucbrman!!! www.corsaro.hu a honlap ahol megtalálod a céget akitől rendelni lehet. minden elérhetőségük fent van, le tudsz zsírozni velük mindent. Azon belül a bagster menüpont alatt tudod megnézni a terméket. Sok sikert hozzá, és azért a gurulást ne hagyjuk ki.
Üdv: Laci
Isten adná, hogy elkapják!! Már csak azért is mert kiváncsi vagyok, hogy mit kap ilyenkor. Szóval ha így lesz akkor mindenképp írd le, hogy mi történt.
hát az autós cserben hagyott szóval körözik amúgy csak anno a lábaim sérültek de a motor megvédett hát elég rendesen összetört majd rakok képeket
sajna drága mulatság lesz ona 150ezer ft
Elore is nagyon szepen koszonom,es igerem jelentkezni fogok ha arra jarok,vagy egyszer ezert felugrok hetvegen mivel en Szabadkai vagyok(Szegedtol 50km delre a hatar tuloldalarol Szerbiabol).Szoval koszi es egyszer csak majd csorgok,es akar egy jo gurulassal is osszekothetjuk ha majd raersz!!!Esetleg meg tudod mondani kb mennyi az ara,hogy tudjam mire szamitsak...Udv es minden jot!!!
Szia Sucbrman. A pontos címet nem tudom, de az üzlet Pesterzyébeten van, és ha találkozunk nagyon szívesen elviszlek oda. Van nekik 600-ra is, kb. két hét amire meghozzák rendeléstől számítva, mert egy Francia cég a gyártó. Különböző színekben lehet rendelni, és +-ba különböző méretű tanktatyók vannak.
Hívj ha érdekel: 0670/946-95-03 Szilágyi László
Hello mindenkinek!!!!
Atolvasgattam a topikot es ahogy meglattam TAZ72 motorjarol a kepet(nagyon szep),lenne egy kerdesem...
HA nem titok merre szervaltad a tankon levo bor tanktaskatartot??????????
Elore is kosz ha barki tud ilyet!600rr-re kellene 2005-os!
Hát egyértelmű hogy ott leszek amúgy majd most május 1én is lesz ilyen találkozó.
A vasamról annyit hogy mához 3héttel ez előtt tört össze egy figyelmetlen autós miatt sajnos, de tavaszra kész lesz ha minden igaz.
Amúgy találtam a motrodról képet ami még anno ott d.u.-tán készült.
Így van.
Nekem 162,5 volt 1000 km-rel az órájában, szériaállapotban.
Sportlégszűrő (K&N), 2 órás beállítás és végig kúpos Bódis versenyrendszerrel lett 173,3.
Azóta egy kicsit lazult a blokk, de erről van papírom.
A gyári adat 164.
Most néztem, a kereskedők 183-at írnak.
Amúgy tavaly egy cimborám K5-ösével mentem egy kört. Azon egy Yoshimura rendszer és egy Dyno-Jet volt és 195 lovat mondtak rá. Mondjuk az tuti, hogy ennél erősebb vassal még soha nem mentem. :) De, hogy valóban annyi-e azt csak a pad tudná megmondani.
Ha már a legnagyobbnál tartunk. A 2000-es Firebladnek 152 pacit igértek, aztán bemérték 133-al. Nevetséges. Mielőtt valaki félreértene én szeretem a tűzpengéket, a 02-03-as az egyik kedvenc motorom. Szóval ez nem Honda ellenes hadjárat csak a tényeket közlöm. De pl. az én gixxeremnek 148Le van a forgalmijában de gyárilag csak 133-135 körül volt. Minden gyártó felfelé csal, mikor hogy sikerül.
De ezt nem is állították soha sem. A K3-K4-es ezredest 164Le-vel hírdették. A Vikingé meg 173 Bódis rendszerrel. Amit ha levonunk belőle pont kijön a gyári adat.
Na, ezt kár volt.
A CBR-ek soha még csak meg sem közelítik a gyári adatot.
Már az első 1000-esre is 172 pacit mondtak, aztán 152-154-eket mértek.
Tavalyra átdolgozták a blokkot, feljebb nyomták a fordulatszámot 600-zal, növelték a sűrítést és az adat maradt 172 ló. Még most sem éri el, de legalább már 160 körül van a mért érték.
Annak idején az XX-re is 164 lovat hazudtak, aztán 150-et jó ha tud.
Szóval, a Honda hazudja a legnagyobbakat.
köszi, de azt mondták a yardok hogy ha még meg is találják rá kell bizonyítani ami nagyon nehézkes és több évig is eltarthat :S
Üdv: Laci
hát az autós cserben hagyott szóval körözik amúgy csak anno a lábaim sérültek de a motor megvédett hát elég rendesen összetört majd rakok képeket
sajna drága mulatság lesz ona 150ezer ft
Az ára: 34.000.- Ft. körül van.
Hívj ha érdekel: 0670/946-95-03 Szilágyi László
Atolvasgattam a topikot es ahogy meglattam TAZ72 motorjarol a kepet(nagyon szep),lenne egy kerdesem...
HA nem titok merre szervaltad a tankon levo bor tanktaskatartot??????????
Elore is kosz ha barki tud ilyet!600rr-re kellene 2005-os!
Köszi a képet, azóta van jó pár változás rajta:-) Ott leszek én is a Szentmiklósin, és dumálunk.
Hát egyértelmű hogy ott leszek amúgy majd most május 1én is lesz ilyen találkozó.
A vasamról annyit hogy mához 3héttel ez előtt tört össze egy figyelmetlen autós miatt sajnos, de tavaszra kész lesz ha minden igaz.
Amúgy találtam a motrodról képet ami még anno ott d.u.-tán készült.
Találtam mást:
ami poén, hogy az USA-ban megveszel egy K7-est annyiért mint itthon egy F4-es CBR-t! :)
Nekem 162,5 volt 1000 km-rel az órájában, szériaállapotban.
Sportlégszűrő (K&N), 2 órás beállítás és végig kúpos Bódis versenyrendszerrel lett 173,3.
Azóta egy kicsit lazult a blokk, de erről van papírom.
A gyári adat 164.
Amúgy tavaly egy cimborám K5-ösével mentem egy kört. Azon egy Yoshimura rendszer és egy Dyno-Jet volt és 195 lovat mondtak rá. Mondjuk az tuti, hogy ennél erősebb vassal még soha nem mentem. :) De, hogy valóban annyi-e azt csak a pad tudná megmondani.
A CBR-ek soha még csak meg sem közelítik a gyári adatot.
Már az első 1000-esre is 172 pacit mondtak, aztán 152-154-eket mértek.
Tavalyra átdolgozták a blokkot, feljebb nyomták a fordulatszámot 600-zal, növelték a sűrítést és az adat maradt 172 ló. Még most sem éri el, de legalább már 160 körül van a mért érték.
Annak idején az XX-re is 164 lovat hazudtak, aztán 150-et jó ha tud.
Szóval, a Honda hazudja a legnagyobbakat.