Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a kis japot szerintem nehéz lesz ujra ide csábitani
Arra a Pannóniára emlékszem!!! Tetszett nagyon!!! Idén majd megkuksolom közelebbről is :)
Jah. Pedig tavaly kurva jó motorosok voltak a csapatban (Imre ugye, a kategória Rossija Martin Loicht, Markus Schmid egy németajkú teszter egy komolyabb lapnál és Toshi, teljes nevét nem tudom, de japán főfejlesztőmérnök volt évtizedekig a Yamahánál sőt azt hiszem most is ott van... a yamahások elég sokmindent köszönhetnek neki). Szóval igen ellett cseszve a dolog, még kaja se volt semmi, azért is mi rohantunk el barátommal a világ végére (Egerbe pff). Na de idén máshogy lesz!!!! De azért nem esküszök meg
A felkészülésröl, annyit, hogy mi akkor kezdjük, mikor lecsapták elöttünk a kockás zászlot.
És még igy is azt mondom, hogy szinte lehetetlen.
A Zündaphoz sok sikert,
Én rajtoltam a piros-fehgér-zöld tankos P-20-al

Rátapintottál a lényegre
Sajnos Imrénk csapata hozta szokásos formáját. Ez náluk alap. Minden évben cumiznak a felkészületlenségük miatt.
De jókat tudtok vitázni :)))

kozmax: olvastam, hogy ott leszel idén is a 24 óráson. Én is voltam tavaly, bár mint csak segéd/kísérő a Paulovits-ék csapatánál. Nemtudom emlékszel-e a kis Zundapp-ra (Moldvai hajtotta, elképesztő egy öreg). Amúgy a verseny végén kiváncsiságból bütykölt rajta egyet az imre (semmi új alkatrséz vagy ilyesmi) és sokkal erősebb lett... hát jobb későn mint soha. Idén ha minden jól megy megkapom barátommal és mi is indulunk de ha vmiért nem, akkor is biztos ott leszek szóval találkozunk. Ha indulunk akkor meg persze csak piánóban, nem sok tapasztalatunk van ilyen veterándolgokban, meg egyáltalán verenytéren.. sajnos. Egyébként ha a verseny után (eredményhirdetés végefelétől) láttál a pályán száguldozni egy Mito-t, akkor az én voltam! :) Jó volt nagyon!

Remélem idén Paulovitsék nyernek. A gép nagyon jó (egyszer mentem vele kicsit... hát duuurva), csak csöppet felkészületlenül mentek/mentünk oda. Semmi szervezés nem volt, a verseny előtt 1 órával értek oda és akkor szinte még összese volt rakva a motor, sőt még csak felsem volt készítve a versenyre, és ez is lett a csapat veszte. Kurva sokat kellett szerelni. Tehát idén ezen javítva lesz, felkészülten, megszervezve megyünk oda és nyerünk :).. vagyis paulovitsék, nekünk a zundapp-pal annyi esélyünk lesz, ha lesz mint magyarországnak foci vb-t nyerni

Mielőbbi jó időt kollegák!!
Arról az 1400 GPZ-ről meséljél mán egy pirinykót!
keressen az akinek ez dolga
még jó hogy abba tudtad hagyni, mert pörögsz mint a szélkakas. A végén még infarktust kapsz.
na mindeggy most mentem csá
keress olyan kdx et ami 125 ös és rendszámmal használják.1 van.az is leszedte a rendszámot.
na te is egy igazi motoros vagy.. mindeggy csá
Ha nem mgy akkor menjél gyalog.
végre valaki engem is igazol. (2 ütem )
mármint kozmax. Igen neház vaok
hÁNY KILÓ VAGY ÉS MILYEN MAGAS??? SSAK KÉRDEM, NEM TARTOZIK RÁM.
biztos mert nehéz.
hallod mert gyenge!!!!!! Nem akarok ujjat venni 500 e ért. RÁADÁSUL azok is max 15 le-k
Miért nem megy???????????
azaz tuok csinálni vmit, de alattam egy 50es nem megy.És jogsit akarok,nem menekülni a rendőrök elől.
de figyu. Nem akarok veszekedni meg semmi de nem kell jobb belátásra bírnod.. Tisztába vaok mindennel és tuom h ez nem jó így,de nem tuok mit csinálni.
1 évet akarok így lehúzni és utána rendesen lessz minden.
Én nem aggodom, te ütöd meg a bokádat!!
KDX 220?:)
Olvassál 2T vs 4T topicot,meg a többit.
Egyébként meg tényleg nincs semmi pláne autópályán 260-annal vagy gyorsabban menni tartósan. Én is néha kigurulok a pályára megnézni a végsebességet a mocinak,aztán 5 perc után meg is unom és inkább visszamegyek a városba vagy autóútra.
Néha azértz az M0-áson (fél)körbemegyek.