Nem rossz,de ha megallitanak megszivod szerintem. :)
Ennel mar sokkal jobb megoldas,ha leszeded a rendszamod rataposol egyet kettot,majd berakod a csomagtartodba vagy a hatizsakodba, a rendszamtartod meg elrepeszted.Ha megallit a yard azt mondod,most hagytad el es sietsz haza,hogy megragasszad. :)
En igy motoroztam 2 honapot,bar en tenyleg elhagytam. :) Az is igaz,hogy egyszer sem igazoltattak a 2 honap alatt,de egyszer bevillant a vaku.Nagy mazlim volt,hogy nem volt rajta a rendszam,mert elvettek volna a jogsit.
hát most egy két barom buzi, lehuzta az árát, sajnos.
olyan 400 kilotól indul a 94-es évjárattól fölfele.
eladó az enyém is 500 e Ft os kikiáltási áron.
én 550 é vettem, és elég sok mindent megcsinálgattam rajta, mert akkor még nem tudtam hogy el kell adni,
de ilyen alap városi "én vagyok a fasza gyerek, mert spoilerezett yarisom van" probált gyorsulni,+letolni az útról de valahogy esélye se volt.
meg egyszer egy munkás utánnam baszta a lapátot
nem szerencsére másik kerületből jöttek a rendörök
mert ha az érdiek jönnek ki akkor végem, mert nem a legjobb volt a kapcsolatom velük.
csak anyit tudtak hogy zöld fehér 2 kipuffogós, fuck yuo matzricás motorost kell elfogni.(egy párszor meglógtam elölük)
Hát akkor sajnos,ha meg szeretnéd műttetni,akkor el fogják újra törni,mert máshogy nem lehet,ami fájdalmas,és a helyzete miatt kissé macerás...
Én nem hagytam volna h.ez legyen.
Csak az a külömbség hogy az erdöbe nem tud bemenni a mentö meg nem tudod pontosan meghatározni a helyedet sem (hacsak nem gps koordinátákkal) és nem ugy van az hogy egyfüstel letudjuk a kettöt mert kétütétet sosem csinálnak egyszerre füleg ugy hogy a másik nem életmentö.
Igazad van. Én se akarom eröltetni az aszfaltmotorozást de van egy olyan gondom h imádom a supermotokat és sajna az álmom egy 640 lc4.Ez pedig egy aszfalt motor főleg!!!És ezekt a motorok az őrültködésre vannak úgyhogy elkerülhetetlen az esés.Előbb utóbb bejön a paírforma miszerint addig nem motoros a motoros amíg nem esik egy nagyot.Látod te már elmondhatod magadról h motoros vagy.Bár nemtuom h megérte-e.Mert ha legközelebbi esésnél nem törik el a kulcscsontod és megakarod műtetni akkor össze kell tőrni és az nem lessz kellemes.
pont ez az hogy nem épp ugy fort össze ahogy gyárilag állt.
de most a suli miatt nem erőltetem ezt a műtét dolgot.
ha meglesz a következő motorom, ugyis leszek még a sürgőségin, mert eléggé örült fajta vagyok. az aszfalton való motorozást én befejeztem, de még az erdőben is érhet baleset, ugyhogy ha majd ot leszek , akkor megműtettem.
Szia,a kollégám kulcscsontját műtötték azonnal a balesete után,és egy hónapig nem nagyon használta a kezét valóban,bár neki tényleg egyből műtötték és nem várhatott egy percet sem,két 2cm-es vágás volt rajta csak.
Nem tudom hogy ha te vársz vele,mennyi idő mire össze forr,lehet hogy rosszul.
320 az már szerintem őrültség ...
de mindeggy 320 vagy 200 ha elesel akkor ösze kell szedni mindendarabod.Persze csak eggyes helyekeln. Egy versenypályán még túlélhetsz egy ilyen esést(200).
Ennel mar sokkal jobb megoldas,ha leszeded a rendszamod rataposol egyet kettot,majd berakod a csomagtartodba vagy a hatizsakodba, a rendszamtartod meg elrepeszted.Ha megallit a yard azt mondod,most hagytad el es sietsz haza,hogy megragasszad. :)
En igy motoroztam 2 honapot,bar en tenyleg elhagytam. :) Az is igaz,hogy egyszer sem igazoltattak a 2 honap alatt,de egyszer bevillant a vaku.Nagy mazlim volt,hogy nem volt rajta a rendszam,mert elvettek volna a jogsit.