Megkérdezem ezen a fórumon is mit kell leragasztani lekötni, megbütykölni a motoron a pályanap előtti gépátvételhez
Vagy a gépátvétel csak a versenyzőknek van, és az élvezkedők mehetnek ahogy akarnak
Még mindíg keresek 1000k3-ra: bal kormány,fejidomtartó konzol,hátsó lámpa,hátsó váznyulvány,fékolajtartály.és egy darabot a fejidomból mert hiányzik.
köszi.
A 2 órás endurance verseny időpontja: csütörtök (aug.10-e) 17.00-19.00.
Nem csak a leggyorsabbaknak! Jelentkezzetek bátran! Mindenkit várunk, hisz nagyon nagy buli lesz!
A szokásos amatőr versenyek időpontja: péntek (aug.11-e) 14.00-15.00
A sok-sok szabadedzés, jó hangulat, baráti társaság változatlan!
Gyertek el mind a két napra, béreljetek boxot, induljatok a bulis endurancon! Megéri!
Csütörtök aug.10.
08.00-09.00 Regisztráció
09.00-0 9.30 Gyors
09.30-10.00 Lassú
10.00-10.30 Gyors
10 .30-11.00 Lassú
11.00-11.30 Gyors
11.30-12.00 Lassú
12.00-12.30 Gyors
12.30-13.00 Lassú
13.00-14.00 Eb édszünet
14.00-14.30 Gyors
14.30-15.00 Lassú
15.0 0-15.30 Gyors
15.30-16.00 Lassú
16.00-16.30 Gyors
16.30-17.00 Lassú
17.00-19.00 2 órás endurance verseny
Péntek aug.11.
08.00-09.00 Regisztráció
09.00-0 9.30 Gyors
09.30-10.00 Lassú
10.00-10.30 Gyors
10 .30-11.00 Lassú
11.00-11.30 Gyors
11.30-12.00 Lassú
12. 00-13.00 Ebédszünet
13.00-14.00 Versenyek -600 és +600
14.00-14.30 Lassú
14.30-15.00 Gyors
15.00-15.30 Lassú
15.30-16.00 Gyors
16.00-16.30 Lassú
16.30-17.00 Gyors
1 tanács. húzd a gázt!
részletesebben:
cél végén kis fék, majd egy nagyobb.
3-as előtt elég viszsaengedni a gázt
4-es nagy fék
5-ös közepes fék
6-os kis fék
7-es stabilgáz
8-as nyél
9-es nyél
10-es közepes fék, szélről forduld.
11-es stabil gáz, kis gyorsítás
12-es nyél
13 stabil gáz
14-es nagy fék
15-ös nyél
16-os kis fék
17 kis fék
18-as lassú nyél.
anyám!!!
csak nem matematikus vagy? vagy gazdasági elemző!?
terveztem év elején napokat, gumi, meg kaja, meg belépők, meg szabadságigény, meg benzinpénz, de csak eseményekig jutottam.
te körökre bontod le! nagyon kemény! :o)))
Ez a 170 kor durva kozelites. Tempo es palya fuggo a dolog ugye. Meg szamit a gumi melegito is...
Nagyjabol 900ft-ra jon ki most nekem 1 kor (gumi, benzin, belepo, fek, lanc, olaj). Uj gumival kb 330 ft koronkent ebbol a gumi. Ha hasznalttal szamolom akkor talan 60-80ft-al olcsobb 1 kor. Nem az a hu de nagy differencia. Meg 10% sincs osszessegeben. Sot valojaban meg nagyobb a koronkenti koltseg, hiszen a motor is sokat kap ilyenkor, es meg az esetleges taknyolast bele sem szamoltam.
Akkor inkabb legyen fent az uj gumi es lehet nyugodtabban allatkodni az elso 100 korben
kiszámoltam.
4 pályanap egy új gumival?? ez 170 kör, a Rezső féle rendezésben...
használttal max 3-at megyek. igaz, ott sem megyek mindig végig. szóval nem tudom... ki kellene próbálnom.
mostanában én 2 pályanapot megyek max azt tudom egy használttal. szerencsére eddig mindig sikerült megfogni a hátsó kerék megcsúszását, s utána már semmi bizalmam nincs a gumiban, ha megcsúszik... na mindegy.
nem vagyok nagyon márkafüggő...
metzeler pirelli jó nagyon, mert puha, s nem kell futóművet állítani hozzá. tök mindegy, hogy 180 vagy 190-es....
michelintől, (egyszer volt fent) hullámzott a motor mint az állat 170 fölött... azt kihagyom azóta
dunlop és bridgestone instabilabb az útegyenetlenségeken, ott beszitál a motor eléggé, nehéz megszokni... a futóművet meg nem piszkáltam hozzá... :o(
10-11-re + 1 nap :o))) én 3 gumival készülök :o))) plusz egy első is (tartalék). amivel kezdek, azzal 10 kört mentem, de azt legutóbb nagyon ette a verseny. nem bírna ki még két napot szerintem... azt kell megnéznem, hogy a meleg miatt, vagy a keményebb futómű miatt gyilkolta ennyire. ennek oka még nem derült ki...
Vagy a gépátvétel csak a versenyzőknek van, és az élvezkedők mehetnek ahogy akarnak
Valaki mondjon már valamit