A Kawa tényleg ilyen halk járásu lenne, hogy egyáltalán nem hallik a szelepverseny ?
Amúgy én egyetértek veled, viszont ezt az infót kaptam a karatemesterektől.......
elfogadom mindenki álláspontját!
szerintem meg mind tuti.
mindnek megvan a maga célja, vevőköre, piaca. ennyi.
egyik sem rosszabb szerintem a másiknál
mind jobb valami másban a másiknál
Beszélgettem már egy pár japánnal a márkák közötti versengésről és mindannyian
a három márkát (Suzuki, Honda,Yamaha) szinte azonos műszaki és minőségi szinten
emlegették.
A Kawa viszont közel sem olyan népszerű Japánban, mint a zárójelezett három.
Azt nem mondták, hogy szar, de ők jobban bíznak a másik 3 által nyújtott technikában.
Ezek közül is inkább a Honda és Suzuki a favorit !
Autóban a Toyota.......
Köszi a választ !
Akkor azt mondod ez teljesen OK ?
Amúgy ez csak a Suzuki-ra jellmző, vagy mindegyik sportmasinára ?
Hallottam olyat is, hogy a nagyobb szelephézagból adódik ez a hang.....
Látom Tomiboy jó helyen laksz.....ott szoktam gyakorlatozni én is !
Nagyon jellegzetes a gixxerek hangja, talán a legzajosabbak a japánok közül, de ez nem jelent hibát! Ne aggódj, jó a motorod nem kell hozzányúlni. Ha a blokkból valami szokatlan csörgés-zörgés jön az akkor a vezérmű láncod lesz, de 40-50 ezer km-ig erre ne számíts.
Sziasztok !
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok:
A szelepek ciripelő, csörgő hangja teljesen normális a gixxer modelleknél?
Ezt a hangot hallom a ketyerébe, mióta megvettem (0 km-el, Gixxer 600 K5)és nem tudom eldönteni,
hogy egészséges-e ez a hang, vagy sem.
A szervizben azt mondják ezek ilyenek, de nem vagyok teljesen biztos benne.
Mintha egy műküdő ventillátorhoz hozzáérintenél egy tollat, vagy valami ilyesmihez tudnám hasonlítani.
Milyen tapasztalataitok vannak erről ?
Előre is köszönöm a válaszokat.....
Srácok,
Bocs hogy belepofázok, de szerintem ezekkel az itthon gyártott, meg újra felégetett fékbetétekkel vigyázzatok! Nem olyan jó a fékhatás és nagyon megeszi a tárcsát. Tapasztalatból mondom.
Szerintem az a 2-3 ezer Ft, amit a betéten megspóroltok, nem éri meg a gyengébb hatást és a sokkal korábbi féktárcsa cserét sok tízezerért.
Nekem valamikor RAIDEN bíbor/lila(ciklámen), oldalidom szürke - megfogalmazás a törzskönyvből való - volt, de az első tulajdonosa megcsusztatta a jobb oldalát ... úgy enyhébben. Azért is adta el gyorsan mert nem igazán szeretett volna felülni rá megint. Szóval most fekete narancssárga mintákkal. Én Honda Szász-nál vettem bele első fékbetétet, a hátsónak nem volt baja. De egyébként megkérdeztem egy szerelőt, sok robogó fékbetét is jó bele. Úgy olcsóbban kijössz. Nem messze van itt egy fékbetétgyár is, valami Craloflex, ott is olcsóbban csinálnak, mint a gyári fékbetét.
Az biztos, hogy nehéz lesz megvállni tőle.Már nekem is fáj a szívem, hogy a következö nagyobb motor miatt el kell adni.Pedig tényleg nagyon szeretem.A te NSR-ed milyen színű?
Illetve te milyen fékbetétet használsz hozzá?
A 600-as Gixer (fehér-kék) nem az enyém, hanem az uncsimé ... csak neten inkább én vagyok otthon. Nekem is egy NSR-em van "95-ös, de már a macskaszemü. Szóval mint a Tiéd, csa kicsivel idősebb.
Egyébként tényleg nagyon jó motor. Rossz is lesz megválni, de hát ha kellesz a nagy.
Ha fehér hátsó lámpaburára gondoltál,akkor szerintem a motorrad-nál biztos van.(1196 Bp. Nagykörösi út 48.) Tel:06 1-347-0353 vagy 06 1-347-0352 webcím:www.motorrad.co.hu
Ugyanitt van sztem fehér irányjelzöbura is szintén fehér.
enyimen hallatszik már, ez tény. bár nem rég óta.
ideje lapkát cserélni nálem ennyit jelent.