pont nem ez a lényeg. van benne egy újratervezés funkció is.
Ha az nem jól van beállítva, akkor fent, a bal felső sarokban amikor elhagytad a köztes pontot akkor két "egymásba mutató" zöld nyíl van és nem történik semmi.
valamikor valahol régen ezt irták be egy korábbi verziónál: (utolsó mondat)
A múlt héten teszteltem a Primo 1.2 179499-t. + GJ-AK v.3.91zz2 // diMka WA P.1.3.2 Nappal CsL
kb 1800 km. Magyarország-Ausztria.
A készülék 400MHz, 64MB RAM.
A memória problémás, így kézzel kell indítani a WinCE-ből és sajnos a domborzati fájlt is el kellett vennem előle mert néha elszállt "out of memory"-val.
De rájöttem nem is kell az nekem, se az épületek.
A térképek mondhatni hibátlanok voltak és a tervezett utak is jók voltak. /Volt gyors, rövid, zöld mód is/
Problémák / hiányzó funkciók:
-Országonkénti autópálya használat megadási lehetőség (már mások is írták)
(esetleg országonkénti sebességhatár átlépési figyelmeztetési értékek)
-Zöld út tervezéséhez a fogyasztás megadásának több lépcsője. (város, országút, autópálya, vagy még finomabban, mert országonként eltérhet a város, országút maximális sebesség)
-Alagút előtt (vagy közben) a következő manőver bemondása, amennyiben az rögtön az alagút után következik (mielőtt a GPS vétel helyreállna). Ebből majdnem egy nagy eltévedés lett, még jó hogy azért megnéztem milyen fő városok felé haladunk és átváltottam humán módra :)
-Ha gyorsabban halad az ember, akkor már kijövök a körforgalomból mire bemondja hányadik kijárat. Figyelembe kellene vennie a haladási sebességet és nem a megengedettet.
-A második manővert csak akkor tegye ki ha az mondjuk 1km-en (300m,500m) belül következik.
-Ha közelítünk a köztes célhoz, majd a távolság folyamatosan nő (még sem térünk le), akkor esetleg ajánlja fel, hogy törli a köztes célt.
El: az első 2 ponttal sokra nem megyek, pont az a bajom hogy feltétlenül el akarja érni a település középpontját, vagy a térképen megérintett pöttyöt. Csak a PC-n előre megtervezés jöhetne számításba, az meg nem mindig járható (sokszor nap közben, "ad hoc" szeretnék utat terveztetni, amikor éppen nincs nálam a számítógép....). Több napos (például erdélyi) túra során nem készítem el előre a teljes heti programot, napokra kidekázva, hiszen bármi közbejöhet (időjárás, forgalom alakulása, fáradtság, szóval sok minden), így szeretnék változtatni, hosszabbítani, rövidíteni a napi programon. És a szálláson nincs PC, amihez leülhetek hogy azon tervezgessek.
Ezt leszámítva semmi bajom az iGO-val, hibátlanul navigál. Autóban nem túl zavaró (menet közben kilövöm a már meghaladott köztespontot), motoron, kesztyűben ehhez akrobatikázni kell, ami menet közben veszélyes.
Tök mindegy milyen eszközön: pár oldallal korábban is erről siránkoztam, hogy a "fölöslegesen", csak a tervezett útirány miatt betervezett köztes pontokat nem kezeli jól. A régi autós navimon is ugyanez volt a helyzet, és most az xRideren is.
ok, de ez miben különbözik attól, hogy ha beállítom akkor jelzi, hogy adott útszakaszon mennyi a megengedett sebesség? Persze jelzi hanggal (mondjuk nálam az ki van kapcsolva).
Tehát jó extra, nem vitatom de nekem nincs használati értéke. Ha be lenne kapcsolva nálam a hang mindaddig nem szól amig nem lépem túl.
A táblát meg folyamatosan mutatja. Persze nálam dimka skin van, ami kicsit más mint a gyári igo.
Persze mondjuk - gondolom - kikapcsolható. DE ha lassabban mész folyamatosan mondja? Kb olyan mintha az autópályán folyamatosan mondja, hogy lassítsak, mert túl gyorsan mész.
Közben letöltöttem az IGO Izrael nevű programot... ez maga a csoda. Nem azért mert izrael. Hanem olyan dolgokat tud amit eddig egyik se .Sajnos csak androidra van. Érdekessége az eddigiekhez képest, hogy figyelmeztet, ha gyorsabban is mehetek. :D
Ha az nem jól van beállítva, akkor fent, a bal felső sarokban amikor elhagytad a köztes pontot akkor két "egymásba mutató" zöld nyíl van és nem történik semmi.