Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az IGO a legjobb navi program
Nem, az iGO nálam is ilyen sz*r, néha agyvérzést tudok tőle kapni....
vagy be kellett volna kapcsolni az újratervezés funkciót.
Nekem Wayteq xrider van. Sygic-el vettem, igo van rajta. MIndkettő elfér rajta, csak a navigációs indítió ikonnál kell az utvonalat cserélni.

Csak azok a térképek annak rajta, ahovág motorral reálisan eljuthatok. MInden ki van rajta kapcsolva aminek - nálam -motoron nincs jelentősége. 3d épületek, részletes domborzat, stb.

Igy nem fagy, nem akad. Eddig motoron kb 16.000 km-t mentem vele. A multkori Brnó-i túrán 200 km-en szakadó esőben vizsgázott. Előtte volt 400 km-es esős etapja is. Nem ázik be.

Mivel vizhatlan, ezért zárt nagy melegben néha ki kell nyitni 1 másodperce valamelyik dugo helyét, mert a benne lévő levegő felmelegszik és púposodik a képernyő, ez főleg 35 fok felett. Utána semmi baja.

Pont lentebb irtam itt vagy 5 hozzászólással, hogy betöltött útvonal esetén milyen jelentősége van az újra tervezésnek, ha a köztes pontokat kihagyjuk. Nem mindegy hogy betöltés esetén a gps pozíciótól vagy a mentett helytől indítja a navigációt. Egyik esetben automatikusan kikapcsolja az újratervezés funciót- vagyis vissza akar vinni a kihagyott köztes pontra.
Igen .ez jó ötlet. Köszi.
vagy több útvonalat csinálni, szóval nem köztes pontokat letenni hanem tól-ig tervezni több szakaszt
aztán van oda1, oda2.......... stb
Betervezett útvonalon 38 érintési pontall gurultunk le a Horváth tengerhez. Ami tanulság végig kell nézni az utakat gogle maps al. És csak útra tenni a érintési pontot. Egyébként jól működött volna csak beraktam pár benzinkutat ami nem az úton volt. Nem érintettem és állandóan vissza akart forditani. Szar menetközben bökdösni hogy törölje a köztespontot. Mindez wayteq és igo8 .
Eldöntöttem, hogy kell GPS a túrákhoz. Fél évvel ezelőtt vettem Wayteq motoros Gps-t. Mostanra a második darab is garanciába visszament javításra. Az elsőt kicserélték miután a készülékre kénytelen voltam megvenni a Sygic et. Na ezt senkinek nem ajánlom ( egy nagy szar) A wayteq ha nem a gyári sygic programot használod nem is akarja javítani Az első reakciójuk, hogy illegális programot használsz és emiatt nem garis a javítás. A másodszorra visszavitt darabnál dezsavü érzésem volt. Ugyanazokat az elhárító panelokat használják, mint amivel először megetettek. Mélyen felháborít, hogy mennyire nem akarnak helytállni semmiért ezek a szervizben. A második darab is ugyanúgy fagy mint az első. Elég egy komolyabb gyorsulás, vagy egy 150 feletti sebesség és kiakad... Nem ajánlom senkinek!
A második GPS-em Navitel lett. És sajnos az első darab ugyanúgy fagy mint a Wayteq. Most azt is visszavittem. Javítják... Remélem ez a márka szervize nem annyira szar mint a Wayteq szerviz. Jelenleg van két készülékem mennék külföldre de egyik se használható. Marad a telefon.
Volt nálam wayteq gps 2 féle programmal
Ez szinte már használható is volt
Volt ettől gagyibb is arról nem mondanék semmit
Teszteltem pár telefonos alkalmazást mind egy rakat fos, a google saját cucca volt a legjobb mind közül stbstb
Garmin is volt pár, szóval tudom miről beszélek
Ár/érték arányban nem biztos hogy a garmin a nyerő, de tudásban, térkép frissítésekben stb sokkal jobb mint a többi
A programod nem ismerem, ha lesz időm megnézem
Ha fordítani kell akkor gps babel mindent tud mindenre....
aha,

pont ezt tudják a hivatkozott programok amit irtál. Beirod a pontos cimet, vagy várost vagy csak leteszel manuálisan egy pontot és kész.

Utána mentés a gps-re.

Ja ez kb 30 formátumban képes menteni (köztük garmin). Ingyenes és nem termék specifikus.

"A garmintól nincs jobb csak(sokkal) olcsóbb"

Kb ugyan ezt mondják - tulaja válogatja- a BMW-re, Ktm-re Hondára, stb.
Mapsource, 50 bökés és küld gps
De ha tudod mi a következő pont( pontokat is letehetsz mapsource) akkir csak kiválaszt ls bökni sem kell
A garmintól nincs jobb csak(sokkal) olcsóbb
itt egy igo leírás, de én nem ismerem csak átfutottam.

http://download.naviextras.com/content/!application/Manual/NAGHIMOTORS_UserManual_UK.PDF
es egy 50 érintési pontból álló túra esetén mindig odaböksz?
Nos vegyünk egy példát.

Kalocsa-Tamási. Felajánl egy útvonalat, amit te módosíthatsz (gyors, gazdaságos, panoráma, stb.)

De véletlenül se fog bevinni Bikalra.
Három dolgot tehetsz:
a) beirod a navigációba, hogy Szekszár-Bikal-Tamási (itt ugye vagy címet adsz meg vagy városközpontot)
b) beirod, hogy Tamási és ráböksz, a térképre, hogy Szekszárd és érintse, valamint Tamási és érintse - kesztyűvel történő rábökés esetén elég nagy szórás lehet
c) megtervezed számítógépen (persze ez nem a szomszéd falura vonatkozó túrákra igaz - buktatókról, trükkökről később) és áttöltöd a navigációra

Az első esetben ragaszkodik a városközpont (vagy pontos cím érintéséhez). A második esetben kesztyűben bökött pont értintéséhez. A harmadik esetben elég letteni a pontot a Szekszárdról, illetve Bikalról kivezető útra.

Nos navigáció belállítások:

Betöltöd, a mentett útvonalat és azt választod, hogy a a betöltött útvonal kiindulási pontját akarja használni.
• Ha ezt a lehetőséget választja, az alkalmazás letiltja az automatikus
újratervezés letérés miatt funkciót.
• Ha mégis az aktuális GPS-pozíciót választja kiindulási pontként, a rendszer az
Ön pillanatnyi pozíciójától tervezi újra az útvonalat.

Újratervezés letérés
miatt Ezzel a kapcsolóval állíthatja be, hogy a Nav N Go iGO 8
automatikusan újratervezze-e az útvonalat, ha letér róla. Ha ez a
funkció ki van kapcsolva, manuálisan kell elindítani az útvonal
újratervezését, máskülönben a navigáció mindaddig szünetel, amíg a
felhasználó vissza nem tér a javasolt útvonalra.
Ha az aktív útvonal kiindulási pontjának a GPS-pozíciótól eltérő
térképpontot ad meg, az alkalmazás automatikusan letiltja ezt a
funkciót.

Nos túra tervezés során hol lehetnek a buktatók?

Pl leteszel egy városból kivezető autópályára egy koztes pontot. Ekkor nem érdekli, hogy a városban merre kalandozol. De ha "tévedésből mondjuk egy Kalocsa-Budapest-Hatvan esetében az érintési pontot a Pestre bevezető irányba rakod le, akkor kivisz Budapestről, Hungaroring kihajtónál megfordít, (hiszen még a közelében sem jártáll a köztes pontnak) bevisz Pestre, majd az M0-M3 kereszteződésben visszafordít Hatvan velé.
Le kell cserélni egy garminra, én csak rábökök egy pontra aztán odavisz
Beteszek egy várost köztes pontnak (kiválasztom a várost, de nem adok meg utcát és házszámot), a főútvonalon áthaladok a városon a terveim szerint, utána vissza akar vinni a város mértani középpontjára, mondván hogy nem értem el a köztes pontot. Meg kell állni, törölni a KP-t, és csak utána hajlandó "normálisan" tovább navigálni. Ezt hogy lehet kikapcsolni, vagy mit csinálok rosszul? (Ha az adott települést - bárhol - érintettem, akkor törölhetné a köztes úticélt). Az ősrégi iGO8 emlékeim szerint ennél sokkal értelmesebben működött....
egyébként meg nem foglalkozik vele, ha be van állítva...
erre irom, hogy ha "abba az irányba menjünk", akkor mondjuk székesfehérvár után a 8-as útra teszem a köztes pontot és nem érdekli, hogy a városban merre bolyongok.

Ha meg elkerülöm, akkor nem is arra akartam menni... :)
Ja, főleg ha éppen motoron ülök, kesztyűben, és csak azért lett a köztes pont felvéve, hogy "abba az irányba" menjünk....
egyébként nem kell. mert az utvonalszerkesztésben simán kitörölheted a "múltat"
beállítások (nekem nincs primom), navigáció vagy tervezés és letéréskor újratervezés......

valami hasonló keress a menükben...

https://www.google.hu/search?q...:
Az utolsó mondatod érdekelne: ezt a Primo-ban hol a fenében lehet beállítani? Tehát a "köztes pontokat" ne kelljen már ténylegesen elérnem...
szivesen.

de nem az (volt a ) probléma, mivel mindkét program esetében ha kml file-be exportálod akkor működik. Az utvonalban (ahová menteni kell) lehetnek eltérések az igo és primo között, de csak a könyvtár elejében....

Az itn converter annyiban jobb, hogy utólag is lehet módosítani (legalábbis én már ezt használom.)

Arra még figyelj, hogy mit csináljon "letéréskor", mert ha nincs kikapcsolva akkor vissza akar vinni a kihagyott pontra.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget! Minden tiszta és működik! A kulcs az volt, hogy az ITN converter helyett, a gpsvisualiser.com/draw oldalt kell használni.
Üdv: Cipri
ebben a videoban 5:00-tol indul a primo esetében..

http://youtu.be/v0wM4LUuvsw

a primo alatt ezt kell létrehozni ami hiányzik belőle:
content\userdata\route