Azért azt nézzétek meg hogy nem szabvány a vízmentes csatlakozó,és nem szerelhető,nameg egyben van a töltővel.
Tehát cseszheted mert komplett kell venni csak ehhez való cuccot.
Fejllövés találni.
Teljesen érthető és igazad is van.
Ami felesleges, az ezen való idegállapotba kerülés, gombokért veszel másik kábelt megfelelő méretben ami Neked kell.
Én már korábban szerettem volna lezárni ezt a témát, mert már nekem is unalmas, de óránként felmerül valami újabb ötlet, vagy kérdés, amely megkérdőjelezni az eljárásomat, ezért leírom még részletesebben a történetet (bocs attól, akinek ez már sok):
1) Vasárnap este vettem a GPS-t a media marktban.
2) A doboz eredeti csomagolásban volt a polcon.
3) A pénztárnál nem bontották fel a dobozt.
4) Az ügyfél-szolgálatnál elővettek a polcról egy garancia jegyet és a számla alapján kitöltötték.
5) Az ügyfél-szolgálatos előttem kibontotta a gyári csomagolást és megmutatta a tetején lévő készüléket (nem vett ki semmit).
6) Visszazárta a dobozt és én hazavittem.
7) Otthon kivettem a dobozból az eredeti csomagolásban lévő új. érintetlen GPS-t és a vadonatúj alkatrészeket.
8) Hétfőn elvittem egy ismerősömnek a készüléket a szoftver telepítéséhez.
9) Még aznap felpróbáltam a motorra a tartókonzolt és a GPS-t.
10) Később megpróbáltam berakni a navigációt a kocsiba, és akkor szembesültem a rövid szivargyújtós töltő vezetékkel.
11) Mivel teljesen original csomagolásban volt minden a dobozban, illetve a rövid csatlakozó vezeték is teljesen új, bontatlan állapotú volt, úgy döntöttem, nem az eladóhoz megyek vissza, hanem a forgalmazónak írok egy levelet.
12) Ők azonnal válaszoltak, de az alábbi egy mondattal elintéztek "A mellékelt képen látható töltő nem a készülék gyárilag mellékelt töltője. Így ebben nem tudunk önnek segíteni."
13) Hangsúlyozom, a dobozban lévő szivargyújtós vezeték teljesen új állapotú, mindkét vége tökéletesen ellátja a funkcióját, csak éppen rövidebb a kelleténél.
Mivel én elektronikai berendezés és készülék gyártásban dolgozom már sok éve, teljesen biztos vagyok abban, hogy a kínai gyárban hibáztak, és egy gyári, de nem ehhez a készülékhez való töltő vezetéket csomagoltak ebbe a dobozba. Pechemre ezt pont én vettem meg. Hangsúlyozom, ilyen előfordulhat egy gyárban, hiszen ott is emberek dolgoznak a csomagolásnál és nem robotok.
A problémám a forgalmazóval a wayteq magyarország kft-vel pontosan ebből adódott, mert ők mindenféle vizsgálat és kérdés nélkül elhajtottak !!!
Abban biztos vagyok, hogy a media marktban egyből kicserélték volna a rövid töltő vezetéket, de abban is biztos vagyok, hogy az nem ott került bele korábban, ezért fordultam egyből a forgalmazóhoz.
Nem tudom, ezek után érthető ez a buta kis történet?
Én nem is igazán értem miért nem a Media Markt-nál reklamáltál. A gyártó és a forgalmazó közötti úton elég sok minden történhet egy termékkel (még ha ezt nem is verik nagy dobra). Ha tőlük vetted, az a minimum hogy náluk reklamálsz, és csak akkor cseszteted a gyártót meg a magyarországi importőrt ha az eladó üzlet valami miatt elhajt. Egyébként is furcsa nekem, hogy csak otthon lett kibontva a cucc, mivel a Mediában már számtalanszor vásároltam műszaki cikket, és a garanciajegyet mindig úgy érvényesítették, hogy a terméket előttem kibontották és leellenőrizték hogy megvan-e minden a dobozban úgy ahogyan kell. Persze lehet, hogy sem Te sem pedig az eladó nem vette a problémát akkor észre, de reklamálni akkor is náluk kell első körben. Tapasztalatom szerint a Media Markt nem szokott kukacoskodni ilyen téren, meglepődnék ha nem orvosolnák a dolgot.
Természetes, hogy nem ugrunk egymásnak a történet miatt csak elmondjuk a véleményünket, tapasztalatainkat a témáról, készülékekről. Van itt pro és kontra erről az ominózus eszközről, forgalmazójáról, de a véleményem a vitaindító hozzászólással kapcsolatban továbbra is az, hogy egy töltőcsatlakozó miatt nem kellene ennyire negatívan hozzáállni a márkához, készülékhez. Ahogy írták többen is, a vásárlás helyszínére, boltba kellett volna visszavinni és megreklamálni ha valami gond van a termékkel. Nekem eddig ha bármilyen jellegű problémám akadt a vásárolt termékkel, szó nélkül cserélték, persze lehet csak szerencsém volt.
Tényleg nem szeretnék már erre a témára rátekeredni, mert nem ér ennyit, de amint leírtam, az történt, hogy EREDETI GYÁRTÓI CSOMAGOLÁSÚ terméket vettem, melyet csak otthon nyitottam ki. A doboz garantáltan nem volt még kinyitva, mivel ennek látható nyoma marad. Teljesen biztos vagyok benne, hogy nem a média marktban csomagolták újra, ezért kerestem egyből a forgalmazót.
De szerintem hagyjuk már ezt a témát, ebből én már levonta a következtetést...
Media Marktba visszavisz,számla,gari kíséretében.Kedvesen kér egy másikat helyette,akár csak a töltőt.Tuti adnak,és mindeki örül.
Felesleges ezért a wayteq magyarországot ezért kérdezgetni mert nem vele állsz jogviszonyban hanem az eladó céggel.
Ez a wayteq fura egy cég
Itt van mellettünk egy szervize
Haver személyesen elvitte a telefonját garanciális javításba mert nem kapcsolt be pár hónaposan
Ültek rajta hetekig utána elküldték Pestre
Aztán egyszer csak hívják hogy a kijelző csere x ezer az alaplapot tudják csak gariba cserélni
Csak lesett mert ép kijelzővel adta le
A munkalapon csak az volt hogy működésképteken állapotban átvették
Mivel nem volt feltüntetve hogy ép kijelzővel így bukta a telefont....
Szóval ez a wayteq ilyen cég...
Amit simán el tudok képzelni az az, hogy valaki ezt már korábban megvette, 3 napon belül visszavitte, hogy valami nyűgje van a szivargyújtós töltőnek, ez kicserélték benne, majd szépen újracsomagolták és ment fel a polcra, te meg pont az vetted le.
Akkor jó. Nem vagyok meglepve, azon ahogy Veled bántak, itt még sok helyen a régi bolsevista hozzáállás a divat. Nem gondolnak arra , hogy a vevőt úgy kell kiszolgálni, hogy legközelebbi vásárláskor is odamenjen!
Köszi a tanácsot, de talán magam is meg tudnám oldani, mivel villamosmérnök vagyok és egy elektonikai gyárban dolgozom... DE !!!
Magyar pénzért, hivatalos helyen vettem egy gyári, garanciális cuccot, aminek egy vezetéke hibás, rövid. Jó lenne, ha ezt a forgalmazó ingyen és bérmentve, elnézést kérés közepette kicserélné !!!!
Tudom, hogy apróságról van szó, de akkor mi a f....at csinál a wayteq magyarország kft? Csak megvegye a kínai szarokat és eladja itthon?
Nem olyan nagyon bonyolult dolog , hogy azt a rövid 2 eres (nem kékeres) vezetéket kicseréltesd hozzáértővel egy hosszabbra!! A polaritásra kell csak figyelni.
Szia akibor000 !
Biztosan nem, mert a media marktban vásároltam listaáron és eredeti gyártói csomagolásban volt. Csak otthon bontottam fel. Minden vezeték és a készülék is vadonatúj, még nem volt használva, sőt még ki sem volt csomagolva. A rövid szivargyújtó vezeték is teljesen új, és ha megnézed a csatlakozó végei is egyeznek a készletben lévőkkel. Kérdeztem a forgalmazót a waxteq magyarországot, hogy nem lehet, hogy a kínai gyárban raktak a csomagba véletlenül egy nem odavaló vezetéket? Ők ezt teljesen kízérták!!!???
Mondtam nekik, hogy én 25 éve dolgozom az elektronikai gyártásban multicégeknél, és már láttam hibásan csomagolt terméket....
Biztos olvastad a hozzászállósomban, hogy a szaküzletben vásárolt eredeti bontatlan csomagban nekem ilyen rövid ~ 20 centis vezeték volt, Ezért fordultam egyből a wayteq magyarország kft-hez, a forgalmazóhoz. Sajnos ők, ahelyett, hogy segítettek volna, elzárkóztak.
Én azt is elhiszem, hogy nektek jó méretű vezeték volt a csomagban, de én így jártam. A forgalmazó helyében én elnézést kértem volna a vevőtől és egyből felajánlottam volna egy vezeték cserét. Ezzel szemben ők alapból elutasítottak, azzal, hogy ez nem lehetséges. Nagyot csalódtam bennük, és ezáltal a wayteq márkában.
Tehát cseszheted mert komplett kell venni csak ehhez való cuccot.
Fejllövés találni.
Ami felesleges, az ezen való idegállapotba kerülés, gombokért veszel másik kábelt megfelelő méretben ami Neked kell.
1) Vasárnap este vettem a GPS-t a media marktban.
2) A doboz eredeti csomagolásban volt a polcon.
3) A pénztárnál nem bontották fel a dobozt.
4) Az ügyfél-szolgálatnál elővettek a polcról egy garancia jegyet és a számla alapján kitöltötték.
5) Az ügyfél-szolgálatos előttem kibontotta a gyári csomagolást és megmutatta a tetején lévő készüléket (nem vett ki semmit).
6) Visszazárta a dobozt és én hazavittem.
7) Otthon kivettem a dobozból az eredeti csomagolásban lévő új. érintetlen GPS-t és a vadonatúj alkatrészeket.
8) Hétfőn elvittem egy ismerősömnek a készüléket a szoftver telepítéséhez.
9) Még aznap felpróbáltam a motorra a tartókonzolt és a GPS-t.
10) Később megpróbáltam berakni a navigációt a kocsiba, és akkor szembesültem a rövid szivargyújtós töltő vezetékkel.
11) Mivel teljesen original csomagolásban volt minden a dobozban, illetve a rövid csatlakozó vezeték is teljesen új, bontatlan állapotú volt, úgy döntöttem, nem az eladóhoz megyek vissza, hanem a forgalmazónak írok egy levelet.
12) Ők azonnal válaszoltak, de az alábbi egy mondattal elintéztek "A mellékelt képen látható töltő nem a készülék gyárilag mellékelt töltője. Így ebben nem tudunk önnek segíteni."
13) Hangsúlyozom, a dobozban lévő szivargyújtós vezeték teljesen új állapotú, mindkét vége tökéletesen ellátja a funkcióját, csak éppen rövidebb a kelleténél.
Mivel én elektronikai berendezés és készülék gyártásban dolgozom már sok éve, teljesen biztos vagyok abban, hogy a kínai gyárban hibáztak, és egy gyári, de nem ehhez a készülékhez való töltő vezetéket csomagoltak ebbe a dobozba. Pechemre ezt pont én vettem meg. Hangsúlyozom, ilyen előfordulhat egy gyárban, hiszen ott is emberek dolgoznak a csomagolásnál és nem robotok.
A problémám a forgalmazóval a wayteq magyarország kft-vel pontosan ebből adódott, mert ők mindenféle vizsgálat és kérdés nélkül elhajtottak !!!
Abban biztos vagyok, hogy a media marktban egyből kicserélték volna a rövid töltő vezetéket, de abban is biztos vagyok, hogy az nem ott került bele korábban, ezért fordultam egyből a forgalmazóhoz.
Nem tudom, ezek után érthető ez a buta kis történet?
Természetes, hogy nem ugrunk egymásnak a történet miatt csak elmondjuk a véleményünket, tapasztalatainkat a témáról, készülékekről. Van itt pro és kontra erről az ominózus eszközről, forgalmazójáról, de a véleményem a vitaindító hozzászólással kapcsolatban továbbra is az, hogy egy töltőcsatlakozó miatt nem kellene ennyire negatívan hozzáállni a márkához, készülékhez. Ahogy írták többen is, a vásárlás helyszínére, boltba kellett volna visszavinni és megreklamálni ha valami gond van a termékkel. Nekem eddig ha bármilyen jellegű problémám akadt a vásárolt termékkel, szó nélkül cserélték, persze lehet csak szerencsém volt.
Tényleg nem szeretnék már erre a témára rátekeredni, mert nem ér ennyit, de amint leírtam, az történt, hogy EREDETI GYÁRTÓI CSOMAGOLÁSÚ terméket vettem, melyet csak otthon nyitottam ki. A doboz garantáltan nem volt még kinyitva, mivel ennek látható nyoma marad. Teljesen biztos vagyok benne, hogy nem a média marktban csomagolták újra, ezért kerestem egyből a forgalmazót.
De szerintem hagyjuk már ezt a témát, ebből én már levonta a következtetést...
Felesleges ezért a wayteq magyarországot ezért kérdezgetni mert nem vele állsz jogviszonyban hanem az eladó céggel.
Itt van mellettünk egy szervize
Haver személyesen elvitte a telefonját garanciális javításba mert nem kapcsolt be pár hónaposan
Ültek rajta hetekig utána elküldték Pestre
Aztán egyszer csak hívják hogy a kijelző csere x ezer az alaplapot tudják csak gariba cserélni
Csak lesett mert ép kijelzővel adta le
A munkalapon csak az volt hogy működésképteken állapotban átvették
Mivel nem volt feltüntetve hogy ép kijelzővel így bukta a telefont....
Szóval ez a wayteq ilyen cég...
Köszi a tanácsot, de talán magam is meg tudnám oldani, mivel villamosmérnök vagyok és egy elektonikai gyárban dolgozom... DE !!!
Magyar pénzért, hivatalos helyen vettem egy gyári, garanciális cuccot, aminek egy vezetéke hibás, rövid. Jó lenne, ha ezt a forgalmazó ingyen és bérmentve, elnézést kérés közepette kicserélné !!!!
Tudom, hogy apróságról van szó, de akkor mi a f....at csinál a wayteq magyarország kft? Csak megvegye a kínai szarokat és eladja itthon?
Kérlek olvasd el a ma reggeli hozzászólásomat (akibor, csibewer) és akkor megérted miről beszélek.
Biztosan nem, mert a media marktban vásároltam listaáron és eredeti gyártói csomagolásban volt. Csak otthon bontottam fel. Minden vezeték és a készülék is vadonatúj, még nem volt használva, sőt még ki sem volt csomagolva. A rövid szivargyújtó vezeték is teljesen új, és ha megnézed a csatlakozó végei is egyeznek a készletben lévőkkel. Kérdeztem a forgalmazót a waxteq magyarországot, hogy nem lehet, hogy a kínai gyárban raktak a csomagba véletlenül egy nem odavaló vezetéket? Ők ezt teljesen kízérták!!!???
Mondtam nekik, hogy én 25 éve dolgozom az elektronikai gyártásban multicégeknél, és már láttam hibásan csomagolt terméket....
Biztos olvastad a hozzászállósomban, hogy a szaküzletben vásárolt eredeti bontatlan csomagban nekem ilyen rövid ~ 20 centis vezeték volt, Ezért fordultam egyből a wayteq magyarország kft-hez, a forgalmazóhoz. Sajnos ők, ahelyett, hogy segítettek volna, elzárkóztak.
Én azt is elhiszem, hogy nektek jó méretű vezeték volt a csomagban, de én így jártam. A forgalmazó helyében én elnézést kértem volna a vevőtől és egyből felajánlottam volna egy vezeték cserét. Ezzel szemben ők alapból elutasítottak, azzal, hogy ez nem lehetséges. Nagyot csalódtam bennük, és ezáltal a wayteq márkában.
eu területen kivül mostanában nem jártam...
volt nekem is ilyen xrider, megvoltam vele elégedve csak jol bekell állitani és updatelni a térképet...
aksija birt kb 6órát...
szfehérvári elkerülők is rajtavannak már...