Üdv. Nemrég vettem egy Gilera SMT 50 -t. Azt szeretném kérdezni, milyen áttételt ( első - hátsó lánckerék ) bír el gyári állapotban ? Benne az összes folytás, és 50ccm. Most 62 es a hátsó kerék, és ha jól láttam, akkor 11-es az első. Nem a sebesség növelése az elsődleges cél, inkább az, hogy kevesebbet pörögjön.... És el is vannak kopva, tehát mindenképpen csere lesz. Egy 14-53 -as áttétel még egészséges neki ? Válaszokat köszönöm :-) ( és bocs, hogy lerágott csontot halásztam elő! )
Sziasztok! Aprilia SR50R (Piaggio hosszú blokk) típusú robogómnak néhány alkatrésze feleslegessé vált, mivel a robeszt más konfigurációval eladtam. Használt alkatrészek, de jó állapotúak. A fotón láthatóak:
- gyári (fojtástalanított) kipufogó
- Polini és Malossi kevlár ékszíj
- gyári hátsó lámpabúra
- RMS racing főtengely
- vízpumpa
- szívócsonkok
- GP Thunder H8 35W Xenon hatású izzók
- RMS első fékbetét
- Motoforce PLUS 50 henger
- gyári Piaggio membránház
- Stage6 V-Force Tassinari membránház
- 15-20 db matrica
Az alkatrészek Pápán tekinthetőek meg. Fotót és állapotleírást tudok küldeni. Postán is küldök csomagot, ha szükséges.
Kérlek jelezzetek privát üzenetben, ha valamelyikre szükségetek lenne. Árat megbeszéljük!
Köszönöm!
Sziasztok! Vettem egy 97'es Runnert (50) és észrevettem, hogy a motor nagyon melegszik, viszont a vízcsövek hidegek (termosztátot is kiszedtem).
Tovább bontottam, és észrevettem, hogy a vízpumpa tengelyén elforog a fogaskerék (amit a kis szíj hajt).
Segítségeteket szeretném kérni, tud-e esetleg valaki erre megoldást, mit kellene csinálnom? Mellékeltem képeket.
Előre is köszönöm a seítségeteket.
Tudom Gilera topic, viszont néhány Gilera Piaggio blokkos, hátha van valakinek ötlete a problémára.
Piaggio NRG MC2 Extreme AC
Nemrég volt generál (főtengelycsapágyak, szimeringek, dugattyúszett, hajtókar felső tűgörgő, henger fúrva, szívómembrán - remélem nem hagytam ki semmit).
Előtte az volt a gond, hogy gázadásra fulladt a motor, ha állítotttam a benzin-levegő és alapjárati csavaron, némi változást el tudtam érni, de csak minimálisan.
A membrán nem zárt rendesen, az újjal viszont be se akart indulni, viazont mikor beindult ugyanazt produkálta. Ha csak a levegőszűrő szivacsát doboz nélkül erősítettem a levegőszívó gumicsonkra és időnként egy részét takartam a kezemmel, akkor már majdnem tökéletes volt.
Gondoltam a fals levegőre, akár a szimeringnél vagy bárhonnan, viszont akkor elvileg fel kellene pörögnie a motornak, amit alapból nem csinál, csak ha úgy állítom a karbin a dolgokat és 4 ezres fordulat fölé nem igazán tudna, mert már fulladna is.
Üdv!
A hőpatron megy benne tönkre.
Nem cserélhető vagy javítható.
Keress helyette kínait. 1500-4500 ft az új. Teljesen méretpontos. Berakod és megy.
Változó, hogy mennyit bír, de a gyári több tízezresnél jobb megoldás.
Hello sziasztok van egy gilera smt 50 esem. Folytasok érdekelnek hol találom ?! XD 1 volt a karbiban a levegő beomlonel. Egy rez lemez. Elv meg kene lenni a kipufogoban. Egyéb helyet tudtok? XD valahogy fura hogy otthoni Honda diom vitte. 70 et ez meg a 45 öt xDD
A lemez kiszedése után a kárbit ujra kell állítani ?! Csak mert szívató nélkül nem megy xD főleg 6ban.. Szívatóval viszont jó. Bár meg nem érezhető a folytas eltávolítása. Bár gondolom mert meg van ott pár trükk :D
valakit érdekel, egy gilera sp02 (pécsen)? plusz alkartészekkel és teljesen felújított hengerrel? ir ár 130000ft kábelezése az ki van kötve lámpái, dobozban, jelenleg tolásra működik de jó az önindítója, az sincs összekötve, egésznap elérhető vagyok telefonon. tel:30 850 6097 e-mail: papptomi95@gmail.com
új órája van, új karbi hozzá, sportlégszűrő...
Sziasztok ! Gilera GSM 50-re Önindító.
Eladó a képen látható önindító EBS blokkhoz. Tesztelt, működő önindító, felfogató bilincsével, pozitív kábellel együtt. Vámospércsen, Debrecenben személyesen, Posta OK.
ÁR: 5000FT
Telefonszám:06/30-600 1753, email: kispeter10@indamail.hu
Sziasztok! Gilera Ice 50 cm3-s robogó! Új akkumulátor csere után a műszerfalon a megtett km és napi km számláló átállt mérföldre! Hogyan tudnám visszaállítani???? 3 gomb van! Így sorban: MODE - C'lock - SET!!!! Ha valaki tudna segíteni, megköszönném! Sziasztok!
Runner Fxr 180 bontása. Irj emailt: feherjocika@gmail.com
Ules alja nem torott?
Mennyi az ara?
Esetleg meg kepet tudsz feltenni rola?
Elore is koszi!
piaggio nrg mc4 alkatrészek ugyanitt.
- gyári (fojtástalanított) kipufogó
- Polini és Malossi kevlár ékszíj
- gyári hátsó lámpabúra
- RMS racing főtengely
- vízpumpa
- szívócsonkok
- GP Thunder H8 35W Xenon hatású izzók
- RMS első fékbetét
- Motoforce PLUS 50 henger
- gyári Piaggio membránház
- Stage6 V-Force Tassinari membránház
- 15-20 db matrica
Az alkatrészek Pápán tekinthetőek meg. Fotót és állapotleírást tudok küldeni. Postán is küldök csomagot, ha szükséges.
Kérlek jelezzetek privát üzenetben, ha valamelyikre szükségetek lenne. Árat megbeszéljük!
Köszönöm!
Tovább bontottam, és észrevettem, hogy a vízpumpa tengelyén elforog a fogaskerék (amit a kis szíj hajt).
Segítségeteket szeretném kérni, tud-e esetleg valaki erre megoldást, mit kellene csinálnom? Mellékeltem képeket.
Előre is köszönöm a seítségeteket.
Tudom Gilera topic, viszont néhány Gilera Piaggio blokkos, hátha van valakinek ötlete a problémára.
Piaggio NRG MC2 Extreme AC
Nemrég volt generál (főtengelycsapágyak, szimeringek, dugattyúszett, hajtókar felső tűgörgő, henger fúrva, szívómembrán - remélem nem hagytam ki semmit).
Előtte az volt a gond, hogy gázadásra fulladt a motor, ha állítotttam a benzin-levegő és alapjárati csavaron, némi változást el tudtam érni, de csak minimálisan.
A membrán nem zárt rendesen, az újjal viszont be se akart indulni, viazont mikor beindult ugyanazt produkálta. Ha csak a levegőszűrő szivacsát doboz nélkül erősítettem a levegőszívó gumicsonkra és időnként egy részét takartam a kezemmel, akkor már majdnem tökéletes volt.
Gondoltam a fals levegőre, akár a szimeringnél vagy bárhonnan, viszont akkor elvileg fel kellene pörögnie a motornak, amit alapból nem csinál, csak ha úgy állítom a karbin a dolgokat és 4 ezres fordulat fölé nem igazán tudna, mert már fulladna is.
Mit nézzek meg, mit cseréljek, mi lehet a gond?
Köszönet a segítségért!
A hőpatron megy benne tönkre.
Nem cserélhető vagy javítható.
Keress helyette kínait. 1500-4500 ft az új. Teljesen méretpontos. Berakod és megy.
Változó, hogy mennyit bír, de a gyári több tízezresnél jobb megoldás.
Gilera Mxr 125 höz kellene CDI.Tudnál segíteni?
2002-es Gilera Madison 150-hez keresek automata szivatót.
Valaki tud ajánlani egy helyet, ahol baráti áron beszerezhető? Esetleg tapasztalat az alkatrész javításáról.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Ez lehet gyári karbis?
http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Gilera_Runner_50_2T_karbis_50492534.htm?first=1
A lemez kiszedése után a kárbit ujra kell állítani ?! Csak mert szívató nélkül nem megy xD főleg 6ban.. Szívatóval viszont jó. Bár meg nem érezhető a folytas eltávolítása. Bár gondolom mert meg van ott pár trükk :D
új órája van, új karbi hozzá, sportlégszűrő...
Eladó a képen látható önindító EBS blokkhoz. Tesztelt, működő önindító, felfogató bilincsével, pozitív kábellel együtt. Vámospércsen, Debrecenben személyesen, Posta OK.
ÁR: 5000FT
Telefonszám:06/30-600 1753, email: kispeter10@indamail.hu