Francba de messze van még márc. 15! Ezek szerint együtt fog lenni a nagy banda! Döme, Andris, Beer GÁborunk, Molnár Lacánk a quaddal? Ez már annyira szép lenne, hogy szinte hihetetlen!
Ja és képzeljétek, lehet, hogy még Atyánk is eljön!
Na gyerekek, itt van pár képanyag a tegnapi Sherco-GasGas összehasonlító tesztről! A teszt érdekessége volt, hogy a két márka versenyzője (Sherco-Szele Feri, GasGas-Török Jani) itt most motort cserélt, hogy véleményezni tudja a konkurencia motorját!
Az idei gépemről mindent levettem és beszarás micsoda különbség! Amúgy a gyári 68 kg az a száraz de a gyárból kikerülő állapotban mérlegelt súly! Erről jön le a duda, az indexek, az idexrelé, a hátsó lámpa a lámpanyúlvánnyal, az oldaltámasz, a komplett kábelegység az indexhez és dudához beleértve a kapcsoló részt is, és a kijelzőműszer! Így ezt mindet beleraktam egy zacsiba és a zacsi súlya 2,5 kiló!
Amúgy tegnap kipróbáltam és hatodikban is simán elindul a gép! Sőt amikor egy kb 1,5m függőleges szikla vagy egyéb képződményre kell felugrani helyből, bizony akkor is 3.-ban van a kiskecske! A múlt nyáron rendeztünk egy mini gyorsulást amin a triál kecském egy 450-es GasGas verseny quad és egy EC 300 vett részt és bizony a kis triálkecske mindenkit megszégyenített! Köszönhető annak, hogy míg a többiek 1 vagy esetleg 2-ben indultak addig én 5.-ben indultam neki és csak egyet kellett váltanom az egész gyorsulás alatt! Na meg persze a triálkecske nem kapart el!
Gyorsan eloszlatok minden kételyt a triál motorokkal kapcsolatosan! A triál motorok nem lóerőben erősek hanem nyomatékban! Ezt annak köszönhetik, hogy viszonylag hosszú a lökettérfogatuk! Figyeljetek meg egy choppert, azok mind hosszú lökettérfogattal rendelkeznek és épp ezért szinte alapjáraton felmásznak mindenhova! Míg a rövid lökettérfogatú motorok, mint a gyorsasági gépek azok mind lóerőben erősek viszont épp ezért gyorsan le tudják adni a nagy teljesítményüket!
A triál vasak közül egyenlőre csak a Montesa-Honda gyárt négyüteműt de a Scorpa, Sherco, Beta és mostmár a GasGas is elkészítette a négyütemű prototípusát! Az igazság az, hogy a 4 ütem a mászkálós triálra tényleg nagyon jó (már volt alkalmam kipróbálni egy Montesa-Hondát) de az úgynevezett ugrálós triálra a 2 ütem egyenlőre fényévekkel jobb!
Bár azért hozzá kell tennem, hogy idén egy 4 ütemű Montesa-Honda nyerte meg a terem triál vb-t, de az egy szarrá tuningolt és nagyon nagy ccm-es gépállat amit földi halandók nem tudnak megvenni! (Úgy hallottam, hogy kb, 7 milla körül jön ki az ára!) Nem rossz ár egy 70 kilós vasdarabért!
Urak készüjjjjjetek 1000-rel 15.-ére mert garantálom, ott lesz a toppon a terep.... Jó lesz kezdőnek, haladónak... De azért a bevállalósabbak szarva itt ott letörhet...
Tuti kis napot tartunk! Az tuti hogy a gánti bauxit bánya egy örök élmény lesz mindenkinek. 101%! Olyan mint ha a marson motoroznál... Minden tök piros és nincs benne egyenes csak föl meg le... állat... Ja, és gyönyörű helyeken tudunk eljutni odáig!
Remélem összejön a buli, várok mindenkit szeretettel!
Hali Blindli!Csak akkor és anyit megyünk aszfalton amenyit nagyon muszály!Általába min.4-5 -en szoktunk menni,3 GasGas(450,300,200) 1 CR 125,1 kis 250-es qwad,és 1 400 LTZ,de van tőbb GasGasszos a csapatban csak nem mindig megyünk együtt,ez az állandó csapat!
Jani! Elcseréltem a beosztásomat, 15.-én reggel pihenten tudok menni csapatni!
A Légiós Andris jön? Tovább kéne fejlődnöm ESÉSTANBÓL !
Csináltál képeket a triálos összejövetelről? Szeretném látni!
Ja és képzeljétek, lehet, hogy még Atyánk is eljön!