Használt enduro motort szeretnék venni a közeljövőben, olyat amit két személyre is le lehet vizsgáztatni.
A gas gas-ok közül a Pampera 280-ast néztem ki.
A motor mindennapi közlekedésre kellene rosszabb mű ill. földúton.
Kérdéseim lennének vele kapcsolatban:
Mennyire megbízható ez a típus?
Mennyit fogyaszt?
Milyen olaj kell bele?
Hajtóműolajat mennyi időnként kell cserélni?
Ha vkinek van vagy volt ilyen ill. ha ért hozzá nagyon örülnék ha megosztaná velem a tapasztalatait.
Amúgy nagyon tetszenek már régóta a gasgas-ok, de eddig csupa japán motorom volt, ezek megbízhatóságával nem volt semmi gond, kicsit félek nehogy befürödjek.
Aha, 1-2 ezer az nem sok, de igy, hogy már tudom a 07-ek érkeznek igy már nem kell csak az! Na majd kiderül! Ja láttam külföldön 500 és 550-t, azokkal mi a helyzet? lesznek itt is?
Szia!
Jó, hogy ilyen hamar válaszoltál! Köszike! Hmm... 2007? Na az érdekelne mert nagyon jól néznek ki! Beindult a fantáziám, na most nem alszok hetekig rendesen, mert megőrülök a kíváncsiságtól, hogy milyen lehet élőben! Ha meglátom biztos olyan kell, tehát szerintem olyan lesz, 07-es! Köszi
Szerdára megnézem, jelenleg olyan FSE-ék vannak amikben 1-2 ezer kilométer van(ilyenről jelenleg 4 db-ról tudok), a tavalyi modellek pedig mind elfogytak. Az újak 1-2 hét és itt vannak (legalábbis ezt az infót tudom)
Elfeljtettem!
A motor cserére visszatérve, nem kell feltétlenül zsír új, mert láttam Dorogon 1-2 honaposakat,az is megfelel, ha nem azért vannak ott mert hibásak lennének, nekem tökéletes lenne olyan is amiben par száz km-van, jó áron. De ha van raktáron új az is, szóval mindegy ha használt vagy nem használt csak nagyon egybe legyen szinte annyira mint egy új. Karcmentes. Köszönöm!
Szerdán megyek a motorért és megsasoljuk, hogy mi is lehet a gond! A 2007-es 450 FSE-ék már meglettek rendelve, amint megkaptuk sikitok és megbeszéljük a dolgokat! Részemről mehet a beszámitás dolog!
Szerdán csörgök!
Hali
Mit is mondhatnék? Ez most a kegyelem döfés volt a szivembe! Annyira szép és gyönyörű és csodálatos és kifinomult és nem is tudom, hogy mit mondjak! Á, megvan: egy iparművészeti műremek!
Tényleg gyönyörű! Egy aranyos kis hegyi kecske! Le a kalappal a tervező mérnökök előtt! És nem szóltál, hogy jött! Ott akartam lenni a születésénél! Ezért még egyszer trialmotor nyomokat rakok a hátadra!
Szia Jani!
Remélem holnap megnézed a forumot, mert körbe néztem a motort, és a blokkban az olaj olyan mint a tej, és az csöpög a túlfolyón, a hűtő is tele van ezzel a vizes olajjal, a kuplung is szemtelenkedett, mert nem emelt ki rendesen! Plussz nagyon füstöl, és nagyon büdös. Vastagon olajzom, nehogy gond legyen, jo olajat használok Castrol XTS, és rendkívüll jo illata van, de most valami szörnyű! Gondoltam leengedem az olajat, de inkábbbb nem nyultam hozzá, hogy lássátoktok mi a pálya teljes egészébenben! Amúgy indul meg minden egyebek jók, és nagyon remélem csak a hengerfej tömítés repedt meg, de azt se tudom mitől, mert 15 percet melegítem mindig! Még annyit hogy, mi van ezzel a motorral? Mert ápolom dédelgetem mindent szakszerűen csinálok, volt már elég motorom és mind enduro volt, de ez mindig makacskodik, pedig 2000 km sincs benne, és lassan már a faszom tele van vele! Nem lehet az én hibám, nagyon gondolkodok, hogy llecserélem tavasszal, de ha jól meg tudnánk eggyezni, (értem ezt kicsi értékvesztéssel) amit nagyon remélek, mert nagyon nagyot szopok ezzel a motorral amit igazán beláthattok ti is, akkor szeretnék hű maradni a márkához csak 4t-ben, mondjuk 450 vagy 500 ha már megérkezett! Bizok benne, hogy azok valamivel jobbak!
Akkor szerdán találkozunk!
Szia
A GasGas Kalandtúra Dorogról a GasGas importőr székhelyétől indul (Off-Road Motor"s Lehotay Miklós, Dorog, Esztergomi út 125) és kb. 80-100 kilométer a túra hossza! Természetesen ugyanoda érünk is vissza!
A barátod érdeklődésével kapcsolatosan, sajnos nem tudok nagyon bő felvilágosítást adni mivel a GasGas inkább az enduro sportban ténykedik jelesen! Az EC és MC közötti külömbség a tudomásom szerint a hosszabb rugóút, a kicsit kihegyezettebb motor és, hogy nincs rajta lámpa! Lényegében majdnem ugyan az! Természetesen az első futómű az MC-nél is Marzocchi a hátsó pedig mint minden GasGas-on így itt is Öhlins!
Szia Balázs!
Nekem van egy EC450 es paripám és csak a legjobbakat tudom mondani "róla"!
A lefontosabb szerintem a rendszeres karbantartás! Ha szereted pátyolgatni a gépet, SOHA nem hagy cserben!
Az én drágám Őrzött parkolóban állt és mínusz 5 fokban is tökéletesen működött!
A triálos Janit merem ajánlani infó ügyben, de én is "közel vagyok a tűzhöz" Gasgas téren...
Tisztelet!
D.
Íme egy újabb bizonyíték, hogy a GasGas motor mennyire megbízható!!!
A vízben a motor leált, a kipufogó, levegőszűrő, elektronika és az akksi is megtelt vízzel!!!!
Mégis, pár perc "tisztogatás", kifolyatás után a motor beindult és mintha mi sem történt volna ment tovább a nap hátralévő részében!!!!!
40 quad-ost vittem túrázni és már a vízből kihúzás előtt mindenki temette a motort! De a jó kis Spanyol technika nem hagyott cserben!!!!
És a sok száj tátva maradt!!!
Persze köztük az enyém is!
Figyelem!
Jövő hét végén (02.11 vasárnap) ismét indul a GasGas Kalandtúra! Ezen a túrán megismerkedhetnek az érdeklődők a GasGas enduro és quad típussal!
A túra egész napos melyen megismerheti az érdeklődő a választott típust különböző talaj viszonyok között (homok, erdő, köves, patak, hegyi felfutó)! Maga a túra nem csak egy sima csapatás, hanem motorozás közben segítséget is nyújtunk, hogy az adott talajviszonyok között milyen a legmegfelelőbb motorozási stílus!
Tehát egy igazi kalandban van része a motorosnak, nagyon sokféle talajviszonyok között és persze egy jó kis kocsma is az útba kerül!
A túrát 3 hetente rendezzük meg, a táv kb 80-100 kilométer, a motorok bérlési költsége 15000.- forint/db, ez az összeg az egész napra szól, tehát reggel 9-től kb este 5-ig lehet egy nagyot csapatni!
A következő típusok közül lehet választani: GasGas
EC 200-2000
EC 250-2000
EC 300-2005
EC 450FSE-2005
Pampera 400 4T-2006
Wild 450 FSE Quad-2005 Kawasaki
KX 250-2004 Yamaha
YZ-F 450-2003 KTM
EXC 250-2005
A jövő heti túrára még három szabad motort tudunk biztosíani az érdeklődőknek (EC 250; EC 300; EXC 250)
Tehát ha szeretnél egy nagyot csapatni és kipróbálni élesben a kiszemelt motort akkor gyere, várunk!
Érdeklődni, jelentkezni:
Török János
GasGas trial versenyző
mail: torokjanos@csiki-bege.hu
Tel: 06-1-886-56-18
Mobil: 06-30-66-33-513
nekem most derbim van és gasgas-t szeretnék venni tavasszal...
És a derbi is spanyol márka és semmi bajom vele.
És a gasgas nemcsak eros de szép is sztem...
Szerintem a Gas Gas típussal nincsen semmi probléma meghibásodás terén,szakszerű karbantartás mellett ,és bátran megálja a helyét más típusokkal szeben.Nekem egy 250ec-m van lassan 7 éves lessz és a kopó alkatrészeken kívül egyéb problémám nincs vele,pedig nem kímélem.. .Szerintem strapabíró motort építettek a spanyolok.Annak aki leszólja ezt a márkát azt ajánlom vegyen inkább egy simsont és próbáljon inkább azzal terepezni
Szia Máté!
Jövő hét elején beszaladok a motorért és behozom a szervízbe!
Ja, és idén lesz egy 2-es számú csapat is indítva Erdélybe amiben Én is részt veszek (egy 450 FSE-vel), ha gondolod és lesz kedved gyere! Bár addig még sokat találkozunk, meg össze is kellene egy-két csapatást is hozni!
Szia Jani
Sziasztok! Hello Jani!
Én voltam az a szerencsétlen akinek megállt a 300 EC-je! Szerintem nem az én hibámból adódott, de mások máshogy gondolják! Mind1: fátylat rá! Az a lényeg, hogy most tökéletes a motor, és imádom, még ha makacskodott is egy kicsit! A GasGas túrához hozzászólva, igen biztos izgalmas és kiderül a motorok élettartama, de én azért nem mentem, mert unszimpatikusak voltak az emberkék, ha Jani is motorral jött volna, neki vágtam volna, de így, hogy senkit nem ismerek nem mertem, nehezen illeszkedek be egy társaságba! Ha gyerekes ha nem igy van!
U.i.: Jani? Valamikor viszem a motort, mert kerékcsapágyat kellene cserélni, már nagyon kotyog!
Elöre is köszönöm!
Máté
Megbízhatótság?
Minden évben megrendezésre kerül a GasGas Kalandtúra ami az M0-ás körgyűrű halásztelki lehajtójától indul és Gyergyószentmiklós (Románia) a cél! A teljes táv 1020 km!!! Mindezt földúton 3 és fél nap alatt!
Csak GasGas motorokkal indul mindenki, van köztük 450 FSE, EC 300, EC 250, EC 200, EC 125 egyszóval minden! 2003 óta kerül megrendezésre ez a rendezvény minden évben és bárki indulhat, akiben van egy kis bátorság és nem csak úgy motorozik, hogy kimegy a kertek végébe és megy 20 km-t egy délután alatt, amiől persze azt hiszi Ő a nagy terepmotoros! Szóval eddig több mint 40 különböző motoros indult el rajta és soha semmi gond nem volt egy motorral sem! Persze defekt annál több! Volt köztük aki zsír új géppel indult és volt aki 7 éves EC 250-el!
Én megszámolhatatlan sok GasGas enduro tulajdonost ismerek és csak annak volt idáig gondja aki bizony nem figyelt oda egy két kicsi apró dologra! Pl. olajcsere!
Ezek a motorok NEM üzemóra garanciával kerülnek ki a tulajdonosokhoz hanem 1 év teljeskörű garanciával! Ezek a motorok mind alap verseny motorok! Ez azt jelenti, hogy II, III osztályban azonnal indulhat vele az aki versenyezni szeretne!
Mivel versenymotorokról van szó ezért értelem szerűen az olajcsere is sűrűbben kell, hogy megtörténjen mint az átlagos motoroknál! Ez 500-1000 km-enként szükséges!
Sajnos a motorosok többségének hiába mondjuk, hogy erre figyeljenek oda, ezt az apróságot előszeretettel elfelejtik! Nos ezek után szokott jönni a gond! Volt bent olyan FSE 450 a szervizünkben amiben 6000 km után jutott az eszébe az ügyfélnek, hogy jaj, az olajcsere! Hozzáteszem, a motor teljesen jó volt! Bár ezen Én is csodálkoztam!
Egyszóval, egy gyártó sem hülye! Felelőtlenül nem adnának 1 év garanciát a motorjukra ha azzal valami nem stimmelne! Ugye?
A másik!
Ugye most az enduro sport motorokról beszélünk!? Minden tiszteletem a Japán gyártóké, de valahogy mégsem látom a Japán vasakat az enduro VB, EB vagy akár egy OB élmezőnyében!?
Jelenleg ez az állás a VB-n:
250 ccm feletti géposztályokban a vezető a KTM, utánna szorosan együtt a GasGas, Husquarna, Sherco, Husaberg, Beta, TM és csak valahol ezek után jön a Yamaha
125 ccm-ben Juniorban a GasGas már megelőzte a KTM-et, utánna pedig szintén hasonló a sorrend!
Ha a megbízhatósag a fontos neked, javaslom prábáld ki a vasakat a vásárlás előtt!
Mi kb. 3 hetente szervezünk kalandtúrákat ahol mi adjuk a GasGas endurot alád, természetesen azt amelyiket szeretnéd kiprábálni, reggel indulunk és este érkezünk! Az átlagos táv 70 km.
Próbáld ki, hidd el megéri! De ha szeretnéd kipróbálhatod a KTM-et, vagy a Kawasaki-t, Yamaha-t és nemsokára reméljük a Beta-t is!
Próbáld ki mindet és dönts úgy ahogy Te szeretnél, hisz Te fogsz nagyokat csapatni a motorral!
Használt enduro motort szeretnék venni a közeljövőben, olyat amit két személyre is le lehet vizsgáztatni.
A gas gas-ok közül a Pampera 280-ast néztem ki.
A motor mindennapi közlekedésre kellene rosszabb mű ill. földúton.
Kérdéseim lennének vele kapcsolatban:
Mennyire megbízható ez a típus?
Mennyit fogyaszt?
Milyen olaj kell bele?
Hajtóműolajat mennyi időnként kell cserélni?
Ha vkinek van vagy volt ilyen ill. ha ért hozzá nagyon örülnék ha megosztaná velem a tapasztalatait.
Amúgy nagyon tetszenek már régóta a gasgas-ok, de eddig csupa japán motorom volt, ezek megbízhatóságával nem volt semmi gond, kicsit félek nehogy befürödjek.
A válaszokat előre is köszönöm.
Pilu